Nee, dat is voor de film, weer een ander projectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Tim21 het volgende:
Opnames nieuwe seizoen zijn toch onder andere met carnaval geweest?
Dat gevoel kreeg ik ook. Want zoals hij praatte op die camera is niet zoals je als KLPD praat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Ik vermoed dat Wolfs er flink is ingeluisd. Hij zei ook "Eva, beloof me 1 ding: wat er ook gebeurt, vertrouw die man nooit.". Zou het Youssef kunnen zijn?
Ik zat echt te wachten op het moment dat-ie met die strop in zijn handen op Wolfs afkwamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef Hippos het volgende:
Jammer dat Daan de Vos geen verdere rol meer heeft gespeeld, was toch een meesterrol.
Aan andere kant, waarom zou ie dat doen als ie al schijn tegen heeft....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef King_Merc het volgende:
Wolfs, was echt wel de "dief" , ga maar na , na een paar afleveringen , zag je hem dure dingen kopen , zoals zo,n Jasje ,
+ hij kan z,n dochter toch wel geld hebben gegeven ?
Omdat die ene Buitenlander het er zelf heeft neergelegd. Kan niet missen, en is ook zo voorspelbaarquote:Hoe wisten ze trouwens dat het achter de bekleding van de auto zou zitten? Dat is toch de laatste plek waar je zou zoeken
Misschien heeft die vriendin van fleur, fleur weer ontvoerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
Herrineren jullie nog dat de moordenaars van Frank ook mannetjes bij de politie hadden? Ze waren namelijk van alle acties van Eva op de hoogte. Die lui zijn nooit gepakt (althans niet op beeld).
Het is mogelijk dat Youssef en die 2 anderen die figuren zijn.
Het 'Wolfs erin laten luizen' is dan een wraakactie voor het vermoorden van Luca/oppakken van die witwassers.
Van de andere kant: die vriendin van Fleur heeft de tas gekocht. Hoe is zij dan aan de bewuste bankbiljetten gekomen? Ook erin geluist?
Of zou Wolfs toch Fleur willen beschermen?
Het kan nog alle kanten op
Gastrolletje voor Geert Wilders die wordt bedreigd?quote:De Tros heeft de opdracht gegeven om 10 nieuwe afleveringen te schrijven voor seizoen 6. De opnames worden gemaakt medio 2011. Er komt ook nog een televisiefilm van Flikken Maastricht die anderhalf uur gaat duren. De film zal inspelen op thema's uit de actualiteit. [4].
Dat eind is juist supergoed! Ik ben nu al benieuwd hoe het nieuwe seizoen begint!Of jquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
Oké... dit einde is dus wel erg slecht.
Wolfs die opeens al dat geld in die auto heeft zitten, dat kan gewoon niet kloppen. Ik vraag me af hoe de schrijvers hier een wending aan gaan geven zodat Wolfs gewoon weer z'n werk kan gaan doen.
Ik zat bij de scène met Esmee de hele tijd te denken dat ze haar zouden laten sterven, gelukkig is ze nog in leven. Alleen is het wel te hopen dat ze volgend seizoen weer meedoet
Of juist de eerste!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Paxcon het volgende:
Hoe wisten ze trouwens dat het achter de bekleding van de auto zou zitten? Dat is toch de laatste plek waar je zou zoeken
Inderdaad, nu moet ik weer een jaar gaan zitten bedenken hoe het precies in elkaar zit... Tja, en wat dat meisje er mee te maken heeft...quote:Op maandag 14 maart 2011 07:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een einde.... Enerzijds voorspelbaar, maar het roept wel allerlei vragen op. Die vriendin van Fleur speelt een heel belangrijke rol en ik heb het gevoel dat Wolfs sterk gechanteerd wordt. Maar niet met Fleur, met Eva. Als hij zijn mond open doet tegen Eva, zal er iets met haar gebeuren... Daarom kon hij haar niets zeggen.... Want ik geloof nooit dat hij Eva zal bedriegen, ze heeft nog zo recentelijk zijn leven gered, en heeft zo haar best gedaan om hem te helpen, dat hij haar nooit bewust voor de gein zo zou willen kwetsen en verraden.
Dat is mijn gok.... Moeten we nu écht weer een jaar wachten??
Eind deze maand, ik dacht de 27ste, en vanaf 3 februari seizoen 6!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef Swomp het volgende:
Dit moet ik volgen![]()
Wanneer is de film te verwachten ?
Ah mooi, even in de gaten houden dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eind deze maand, ik dacht de 27ste, en vanaf 3 februari seizoen 6!
Dat is zo duidelijk, dat is dus niet logischquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef King_Merc het volgende:
Wolfs, was echt wel de "dief" , ga maar na , na een paar afleveringen , zag je hem dure dingen kopen , zoals zo,n Jasje ,
+ hij kan z,n dochter toch wel geld hebben gegeven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bedenkingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Swomp het volgende:
Zojuist net een stuk over flikken bij RTL boulevard.
Maar moet je nou de film kijken om de overloop naar seizoen 6 beter te begrijpen of ? Dat haalde ik er namelijk wel uit van wat ze net zeiden.
Edit: Ah ik zie nu dat die film gewoon vrijdag de 27e op TV komt...
Ik zit al een week klaar voor de buisquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Naamah het volgende:
Nog een nachtje slapen en dan krijgen we gewoon bijna twee uur Flikken in een keer! Like!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet erg enthousiast, het duurt me ook veel te lang als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het magertjes. Ben benieuwd of ik verrast ga worden of dat het inelkaar zit zoals ik nu denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |