Hoop ik ook, meer genoten van de Marion, Romeo verhaallijnen..quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Raar einde dat met Eva, Wolfs en zijn zoon. Ik ben benieuwd hoe ze dat volgend seizoen gaan oplossen.
Ik heb wel tranen over wat met Romeo is gebeurd. Hopelijk overleeft hij het. Anders verliest deze 2 hoofdpersonages in 1 seizoen.
Laat maar, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Raar einde dat met Eva, Wolfs en zijn zoon. Ik ben benieuwd hoe ze dat volgend seizoen gaan oplossen.
Ik heb wel tranen over wat met Romeo is gebeurd. Hopelijk overleeft hij het. Anders verliest deze serie 2 hoofdpersonages in 1 seizoen.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Postbus100 het volgende:
Over de laatste aflevering:Er was natuurlijk rekening gehouden met een standaard seizoens cliffhanger, niet met een ontslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Ik hoop ook dat Romeo het overleeftquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel tranen over wat met Romeo is gebeurd. Hopelijk overleeft hij het. Anders verliest deze serie 2 hoofdpersonages in 1 seizoen.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel tranen over wat met Romeo is gebeurd.
Dat weet ik. Het is wel heftig einde, terwijl dat van Wolfs gewoon slap einde is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Je weet dat het gespeeld is, toch?
Dat had inderdaad wel anders gekund, vond het maar raar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het is wel heftig einde, terwijl dat van Wolfs gewoon slap einde is.
Dit had je wel even in een spoiler mogen zetten..quote:Op zondag 1 juni 2025 23:45 schreef Bpalma het volgende:
gehoord via bronnen en een juice channel dat afgelopen week opnames zijn gemaakt van de uitvaart van floris wolfs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |