abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:30:58 #151
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220280589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:30 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Zo zonde, Victor Reinier was volgens mij ook achter de schermen zeer belangrijk als schrijver en regisseur.

Dat verschil ga je merken.
Ik merk vooral de spanning en issues rond Victor en Angela. Als je niks zou weten van die issues dan was de aflevering met alle ‘emoties’ van dit verlies echt bizar. Je zou zelfs kunnen denken als kijker dat de dood van Wolfs in scène gezet is en Eva daar vanaf wist.
Na alle halve romantische escapades, de vriendschap, gebeurtenissen etc. waar ze in 19 seizoenen doorheen gegaan zijn is het gewoon niet geloofwaardig hoe Eva op die dood reageerde van Wolfs.
Slaat serieus nergens op. Als dit een paar seizoenen eerder was geweest dan zat Eva haar ogen uit haar kop te janken en was de aflevering veel intenser geweest.
Ik vind het gewoon eigenlijk schandalig hoe die real life drama doorgaat in de serie. Ik vind dit als trouwe kijker echt een kut afsluiting en een aanfluiting. Dat een van de twee ooit dood zou gaan had iedereen wel eens gedacht en verwacht denk ik.

Victor was inderdaad ook achter de schermen betrokken vanaf een bepaald seizoen. Dus dat is jammer.

Ik denk dat de serie best wel kans heeft om door te gaan zonder hem. Maar dan wel op een juiste manier. Dit vind ik gewoon slap en jammer.

Al vind ik het wel leuk dat Marion nu naast Eva staat. Romeo vind ik een irritant ventje eigenlijk :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220285253
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:30 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik denk dat de serie best wel kans heeft om door te gaan zonder hem. Maar dan wel op een juiste manier. Dit vind ik gewoon slap en jammer.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel eens het laatste seizoen kan zijn.
pi_220285275
Ik miste die patholoog nog op de begrafenis. Die had een crush op Wolfs. Daar kon ik in de vorige seizoenen wel om lachen.

[ Bericht 9% gewijzigd door NailQueen op 07-03-2026 18:23:52 ]
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:27:50 #154
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_220285824
De aflevering van gisteravond vond ik iets beter, maar nog altijd ontzettend veel ruimte voor verbetering.
Hopelijk geven ze die zoon van Wolfs nog wat acteerlessen tussendoor want dat kan hij wel gebruiken.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 21:22:26 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220335182
Het was best een aardige aflevering tot die schietpartij in het laatste deel
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')