Ken jij het verhaal van 'Moonlighting'? Bruce Willis en Cybill Shepherd kregen een tyfushekel aan elkaar, en het laatste seizoen was zíj ook nog zwanger en híj was ineens meneer 'Die Hard'-filmster, dus beiden hadden niet bijster veel zin meer in nóg een seizoen. Hebben ze opgelost door scènes op te nemen los van elkaar, en soms met maanden ertussen. Absurd als je er nu over nadenktquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Tuurlijk kon dat niet. Een hoofdrolspeler die zich heeft misdragen kun je niet nog een seizoen laten meedoen. Zeker niet in het geval van Floris en Eva. Dan kun je ook niet wegkomen met een seizoen alleen maar scenes los van elkaar. Dit is het enige wat ze kunnen doen aangezien de finale van vorige seizoen al was opgenomen voor deze hele heisa. De relatie tussen Floris en Eva is te ver uitgediept in 15(!) jaar dat ze het niet kunnen maken dat Wolfs met een vaag verhaal er gewoon niet meer is in het volgende seizoen.
En dat is juist wat er nu gaat gebeuren: of Wolfs is ineens met zijn niet eerder bekende zoon op wereldreis, of hij is ineens dood. Héél misschien dat er dan een scène op de begraafplaats is maar daar zal het ophouden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:59 schreef Remco het volgende:
[..]
De relatie tussen Floris en Eva is te ver uitgediept in 15(!) jaar dat ze het niet kunnen maken dat Wolfs met een vaag verhaal er gewoon niet meer is in het volgende seizoen.
Wat ironisch is, want de wisselwerking is natuurlijk dat de serie al vijftien jaar langer loopt dóór die luid hoorbare roep van de fans. De fans kopen de dvd's, de merch, gaan naar de fandagen, schrijven erover los op social media, en zijn een zelfbedruipende promotiecampagne. Hen tegenwerken is eigenlijk eigenhandig de nek omdraaien, en als een nachtkaarsje.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:24 schreef roos94 het volgende:
De geldmachine moet blijven draaien dus het zal ze een worst wezen wat de fans vinden ...
De reacties van de anderen hier zegt genoeg denk ik aan welke kant men staat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:49 schreef Ronaldussen het volgende:
Fijn dat jij je oordeel al klaar hebt, zonder dat je ook maar een fractie weet van wat gebeurd is![]()
Het einde zoals jij beschrijft lijkt mij oersaai en voorspelbaar. Ben blij dat ze daarvoor niet gekozen hebben.
Ik ben zeker geen fan van Corton, en al helemaal niet als acteur, dus ik weet niet of ik deze serie nog blijf volgen als hij een vaste prominente rol krijgt. Mij had het wel leuk gevonden als Romeo rechercheur zou worden. Dat wil hij immers al heel lang. Dan kreeg zijn karakter ook eindelijk wat meer diepgang.
Dat zal best, maar het is allemaal gebaseerd op vrijwel niets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De reacties van de anderen hier zegt genoeg denk ik aan welke kant men staat.
Huub Stapelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zowel Wolfs uit Flikken Maastricht uit de serie schrijven als het karakter van Huub Stapel uit Flikken Rotterdam uit de serie schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat WolfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
Joh, je meent het. Of dacht iemand hier dat ik de scenarioschrijver van deze serie was?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:02 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is allemaal gebaseerd op vrijwel niets.
Keek iemand die Flikken Rotterdam troep?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)6-na-negen-seizoenen
Ze hadden beter kunnen stoppen met de Maastrichtse versie.
Lekker luchtige entertainment met een NL inslag. Kijkt lekker weg. Beetje humor, beetje actie, wel fijner dan Maastricht met een doorlopende verhaallijn over 1 seizoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Keek iemand die Flikken Rotterdam troep?
idd. Ik heb het idee dat voor Flikken Maastricht de koek wel op is, terwijl Rotterdam nog een paar jaar door zou kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)6-na-negen-seizoenen
Ze hadden beter kunnen stoppen met de Maastrichtse versie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |