abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220651331
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 29 april 2026 @ 22:44:13 #177
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_220681228
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel eens het laatste seizoen kan zijn.
Het lijkt er anders op dat er toch nog een nieuw seizoen in de maak is.
https://www.televizier.nl(...)-maastricht-op-komst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  donderdag 30 april 2026 @ 19:34:28 #178
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220685098
Wat een bagger seizoen is dit zeg. Tering.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wicky15 op 30-04-2026 19:47:13 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:02:51 #179
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_220687019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:34 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een bagger seizoen is dit zeg. Tering.
Is niet best idd. In de aflevering van afgelopen vrijdag zat ook weer flink wat niet-overtuigend acteerwerk, vooral Egbert-Jan Weeber en collega als de rechercheurs uit Eindhoven waren bijzonder matig. Ook dat donkere hol van waaruit ze werken was voornamelijk bedoeld om een duister sfeertje te creëren, en komt de geloofwaardigheid niet bepaald ten goede.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_220689585
Nou egbert jan weeber en angela schijf partners, wie had dat gedacht. Wel beter dan die houterige Eric corton.
pi_220691561
Het is ronduit stuitend hoe dit seizoen de jarenlange dynamiek en diepe liefde tussen Eva en Wolfs vrijwel tenietdoet. Wat we dit jaar zagen, voelde niet meer als Eva die op Wolfs reageert, maar eerder als Angela die afrekent met Victor. Wat er achter de schermen ook speelt, de serie, de fans en zeker Victor Reinier verdienen meer respect.
Victor heeft een onmiskenbaar groot aandeel gehad in het succes van Flikken Maastricht. Hem, en daarmee zijn personage, zo koel aan de kant schuiven voelt als een breuk met alles waar de serie voor stond.
De genadeslag is de laatste scène bij het graf. De woorden “het laatste wat ons verbond” voelen als een belediging voor de kijker. Hoe kun je dat zeggen over twee personages die jarenlang het onbetwiste koningspaar van de Nederlandse tv waren? De makers begraven hiermee niet alleen een personage, maar raken ook de ziel van de serie.
pi_220691709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:37 schreef Bpalma het volgende:
Het is ronduit stuitend hoe dit seizoen de jarenlange dynamiek en diepe liefde tussen Eva en Wolfs vrijwel tenietdoet. Wat we dit jaar zagen, voelde niet meer als Eva die op Wolfs reageert, maar eerder als Angela die afrekent met Victor. Wat er achter de schermen ook speelt, de serie, de fans en zeker Victor Reinier verdienen meer respect.
Victor heeft een onmiskenbaar groot aandeel gehad in het succes van Flikken Maastricht. Hem, en daarmee zijn personage, zo koel aan de kant schuiven voelt als een breuk met alles waar de serie voor stond.
De genadeslag is de laatste scène bij het graf. De woorden “het laatste wat ons verbond” voelen als een belediging voor de kijker. Hoe kun je dat zeggen over twee personages die jarenlang het onbetwiste koningspaar van de Nederlandse tv waren? De makers begraven hiermee niet alleen een personage, maar raken ook de ziel van de serie.
Wat hadden ze moeten doen dan? Victor Reinier is ontslagen vanwege wangedrag voordat de opnames waren begonnen. Dan zit je aardig vast als schrijver. Het enige wat ze hadden kunnen doen is het personage voortzetten met een andere acteur.

Ze hebben een complete aflevering aan zijn begravenis gewijd dat noem ik niet makkelijk aan de kant schuiven.
pi_220691957
Jammer dat het net te lang duurde voordat dit seizoen op gang kwam. Nu het op gang is, is het ook bijna afgelopen (na volgende week).
Ook nu komen weer wat verhaallijnen tot een einde en beginnen nieuwe. Na het einde van dit seizoen krijg ik meer zin in het volgende.
pi_220692773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou egbert jan weeber en angela schijf partners, wie had dat gedacht. Wel beter dan die houterige Eric corton.
Goede acteur, ervaring met politieseries. Goede keus!

Een van de weinige acteurs die er nog iets van kan maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door lars91 op 01-05-2026 21:13:04 ]
  zondag 3 mei 2026 @ 00:11:22 #185
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220701698
Moet eerlijk bekennen dat ondanks het grote gemis van Wolfs het uiteindelijk toch een zeer vermakelijk seizoen was. Het kwam wat stroef op gang maar die laatste paar afleveringen waren wel weer ouderwets spannend en goed. Gelukkig is die verhaallijn van Steen nu eindelijk voorbij.

Het zou me overigens niets verbazen als we die zoon van Wolfs nog terug gaan zien in komende afleveringen. Die wil wellicht wraak nemen op Eva voor het gemiste erfenis.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220717372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:37 schreef Bpalma het volgende:
Kijk, en dáár zit het eigenlijke probleem van die hele serie tot dusver: de zogezegde diepe liefde tussen Wolfs en Eva. Buiten wat toespelingen en één keertje seks in seizoen 2 (18 jaar geleden, mind you!) is die liefde nooit uitgesproken of zelfs doorontwikkeld, en werd het eeuwigdurende will-they-won't-they verheven tot kunstvorm door obstakels als corrupte collega's, motorbendes, geheime genootschappen, drugsverslavingen, ontvoeringen, achtervolgingen en honderdtwintig bijna-doodervaringen. Als de makers nou de ballen hadden gehad om die diepe liefde rond pakweg seizoen 10 te laten uitbloeien tot een daadwerkelijke relatie, dan hadden ze niet alleen een extra suspense-element in het verhaal gebracht (want dan staat er meer op het spel dan alleen maar de andere collega), maar had er nu met meer emoties gespeeld moeten worden. Want inderdaad, het werd allemaal wel heel emotieloos neergezet door Angela, al in de eerste aflevering.

Maar omdat de makers het lef niet hebben gehad, kan de band tussen Wolfs en Eva nu heel makkelijk neergezet worden als 'Wolfs was daadwerkelijk verliefd op Eva, maar zij zag hem alleen als collega en goede vriend' en is zo'n zinnetje als "Dat geld was het laatste wat ons verbond" in wezen niet geheel onterecht. Ze is niet met hem getrouwd, ze heeft geen kinderen met hem, ze hebben zelfs geen gezamenlijke bankrekening. Ze waren collega's en pensiongenoten, dat was wat hen bond, en dat is met zijn dood ongedaan gemaakt.

Overigens moet ik wel zeggen dat die scène aan het graf ook een prima series finale was geweest, moest er geen nieuw seizoen komen. Alles werd ook wel netjes afgerond, dat is ook voor het eerst in de geschiedenis van de serie dat er geen cliffhanger uit de hoge hoed moest worden getoverd. Zo'n schone lei is ook wel goed voor de serie zelf om weer met de voetjes op de grond te komen, want het werd inhoudelijk wel van het niveau Amerikaanse daytime-soap maar dan met budget. Die finale van een paar jaar geleden waarin Wolfs als pseudo-Rambo in z'n uppie de halve Amsterdamse onderwereld neermaait in de Ardennen, dat heeft toch niks meer met een politieserie te maken o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:26:19 #187
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220719834
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ondanks het grote gemis van Wolfs het uiteindelijk toch een zeer vermakelijk seizoen was. Het kwam wat stroef op gang maar die laatste paar afleveringen waren wel weer ouderwets spannend en goed. Gelukkig is die verhaallijn van Steen nu eindelijk voorbij.

Het zou me overigens niets verbazen als we die zoon van Wolfs nog terug gaan zien in komende afleveringen. Die wil wellicht wraak nemen op Eva voor het gemiste erfenis.
Ja, ik vond het ook wel vermakelijk. Kijkt wel lekker weg :)

Ik moest wel lachen toen ik Martin Schwab weg zag rennen. Ik kijk ook nog regelmatig een aflevering van Baantjer, en daarin was hij enorm snel en atletisch. Nu ging het rennen toch wat moeizamer, wat natuurlijk niet zo gek is. Er zit toch een jaar of 30 verschil tussen. Grappig om dat contrast te zien. Al speelde in dit geval natuurlijk ook mee dat hij niet te hard moest rennen, omdat Eva en haar partner hem moesten kunnen inhalen om het plan te laten slagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door GwaiLow op 05-05-2026 12:32:57 ]
pi_220720936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:26 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, ik vond het ook wel vermakelijk. Kijkt wel lekker weg :)

Ik moest wel lachen toen ik Martin Schwab weg zag rennen. Ik kijk ook nog regelmatig een aflevering van Baantjer, en daarin was hij enorm snel en atletisch. Nu ging het rennen toch wat moeizamer, wat natuurlijk niet zo gek is. Er zit toch een jaar of 30 verschil tussen. Grappig om dat contrast te zien. Al speelde in dit geval natuurlijk ook mee dat hij niet te hard moest rennen, omdat Eva en haar partner hem moesten kunnen inhalen om het plan te laten slagen.
Vind m er voor een 64-jarige nog vrij potent uitzien :-)
pi_220748093
Ik lees nu een aantal reacties over de zoon van Wolfs. Denken jullie echt dat hij de zoon van Wolfs is? Het oogt wel heel toevallig dat Steens hem 'gevonden' heeft. Vermoed dat dat nog wel een verhaallijn zal worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')