abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106309506
Wat een geweldige serie is dit zeg. De laatste weken de eerste 5 seizoenen teruggekeken. Over een maandje begint seizoen 6, met eerst de film. Kijk er nu alweer naar uit :)
  maandag 2 januari 2012 @ 14:12:28 #227
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_106310468
Mooi bijna nieuw seizoen
pi_106399931
Ze hebben ook alvast een preview voor seizoen 6.

pi_106430169
Bazenserie _O_
pi_106433113
Dit moet ik volgen :)
Wanneer is de film te verwachten ?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_106433399
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef Swomp het volgende:
Dit moet ik volgen :)
Wanneer is de film te verwachten ?
Eind deze maand, ik dacht de 27ste, en vanaf 3 februari seizoen 6!
pi_106434741
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Eind deze maand, ik dacht de 27ste, en vanaf 3 februari seizoen 6!
Ah mooi, even in de gaten houden dus :)
pi_106894241
Wij hebben ook alles gezien, iets voor de kerst begonnen bij seizoen 1 en nu net klaar met seizoen 5 aflevering 10.

Dat geld blijft een raadsel hoe en wat :D
pi_106894477
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef King_Merc het volgende:
Wolfs, was echt wel de "dief" , ga maar na , na een paar afleveringen , zag je hem dure dingen kopen , zoals zo,n Jasje ,
+ hij kan z,n dochter toch wel geld hebben gegeven ?
Dat is zo duidelijk, dat is dus niet logisch :)

Belangrijker is volgens mij het feit dat Wolfs zegt dat hij nooit tegen Eva gelogen heeft en dat je Joes nooit moet vertrouwen.
pi_106941347
Synopsis voor "De Overloper" in spoilertag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn bedenkingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_106999830
Zojuist net een stuk over flikken bij RTL boulevard.
Maar moet je nou de film kijken om de overloop naar seizoen 6 beter te begrijpen of ? Dat haalde ik er namelijk wel uit van wat ze net zeiden.

Edit: Ah ik zie nu dat die film gewoon vrijdag de 27e op TV komt...
pi_107005711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Swomp het volgende:
Zojuist net een stuk over flikken bij RTL boulevard.
Maar moet je nou de film kijken om de overloop naar seizoen 6 beter te begrijpen of ? Dat haalde ik er namelijk wel uit van wat ze net zeiden.

Edit: Ah ik zie nu dat die film gewoon vrijdag de 27e op TV komt...
Dat klopt ja :Y "De Overloper" is een overloper van seizoen 5 naar seizoen 6. De titel heeft dus eigenlijk een dubbele betekenis :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:27:16 #238
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_107020029
Laatste paar afleveringen van het vorige seizoen gezien en ik was gelijk verkocht. Kan niet wachten op S6 ^O^
pi_107259787
Nog een nachtje slapen en dan krijgen we gewoon bijna twee uur Flikken in een keer! Like!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_107262660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Naamah het volgende:
Nog een nachtje slapen en dan krijgen we gewoon bijna twee uur Flikken in een keer! Like!
Ik zit al een week klaar voor de buis :P

SPOILER
pi_107263436
Ik ga vanavond maar eens de laatste aflevering(en) kijken van het vorige seizoen, ben eigenlijk een beetje vergeten hoe het nou ook alweer afliep 8)7
pi_107276461
Heerlijke serie, Die hard Fan hier

Angela speelt zo goed en Romeo is een schatje.
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 22:27:49 #243
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_107277692
Uitzendinggemistje voor mij ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_107277747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Renesite het volgende:
Uitzendinggemistje voor mij ;(
pi_107307384
Daar gaan we! Ben benieuwd!
pi_107307428
Eerste paar minuten opgenomen, begin 10min. later met kijken :')
pi_107310138
Ik vind het magertjes. Ben benieuwd of ik verrast ga worden of dat het inelkaar zit zoals ik nu denk.
Don't you love her madly?
pi_107310294
Ik vind het knap ingewikkeld worden. Zit ook niet in opperste concentratie te kijken, maar ben het een beetje kwijt nu..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:35:26 #249
197456 ytram
...dacht je!
pi_107310321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het magertjes. Ben benieuwd of ik verrast ga worden of dat het inelkaar zit zoals ik nu denk.
Ook niet erg enthousiast, het duurt me ook veel te lang als ik eerlijk ben...
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_107310607
Oke, nu snap ik het weer, soort van. Toch wil ik liever gewoon een goeie politieserie met een beetje feelgood erin.
pi_107311875
Nou, gelukkig, volgens mij was dit meer een afsluiting van seizoen 5, dan een begin van seizoen 6. Vanaf volgende week dus hopelijk weer gewoon normaal een gezellige aflevering.
pi_107311922
Wel mooi spannend weer, werd zelfs nog kwaad op die oude vent, bah smerig spel :P
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_107312106
Wolffs ondercuver, infiltratie Mario om lek bij justitie te vinden. Wolfs vindt lek, lek wordt neergeschoten door OM. OM topman Peer blijkt ook lek samen met zijn hulpje die opvallend vaak mis schiet. OM lek papt aan met Eva, Eva komt er achter dat OM lek ook niet deugt. OM lek probeert Wolfs te laten neerschieten, mislukt. OM lek probeert dan Wolfs neer te schieten door Mario in te zetten. Mario keert zich tegen OM lek om dat OM lek (Peer) het eerdere lek zelf heeft neergeknald. OM lek wordt neergeschoten, Mario wordt gearresteerd. OM lek blijft in leven maar komt mysterieus om bij een ongeluk. Wolfs wordt gerehabiliteerd. OM gaat niet onderzoek naar de OM lekken.

Kortom, volgende week weer een normale aflevering in Maastricht.

(vraag: wanneer is Wolfs undercover gegaan? Toen hij dat geld al had...?)
pi_107312270
Boah, vette 'overloper'
Heb genoten, begin was wel ff goed nadenken.

Op naar t nieuwe seizoen.
pi_107312447
Ik heb ook genoten, paar leuke twists die onverwacht en soms verwacht waren. Maar ook bij verwachte twists kan je genieten wat mij betreft :)

Enige minpunt, je ziet niemand uit korps Maastricht :( Ik had ze nog wel even langs verwacht, zonder grote rol.

Hippos: waarom niet tussen spoiler tags? Beetje flauw.
pi_107315343
Vond hem erg mooi in elkaar zitten, maar zoals ik hier al eerder aangaf:

SPOILER
Maar, eerlijk is eerlijk: het is dat Wolfs en Eva in de film zaten, anders had het makkelijk over Joris Schaaps (ipv Floris Wolfs) kunnen gaan. Hun (en dat verhaaltje van die 4 miljoen) waren de enige link tot de serie. Beetje jammer imo.

Gelukkig volgende week weer de gewone Flikken Maastricht *O*
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:46:35 #257
251095 Purdey
Better off alone..
pi_107315700
Dat vond ik ook wat tegenvallen. Het had qua sfeer helemaal niks met Flikken Maastricht te maken.

Verder was het begin flink erbij blijven en nadenken. Ik ben nu ook wel benieuwd of het einde van seizoen 5 een opzet is geweest naar zijn undercover rol.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_107316071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef Purdey het volgende:
Dat vond ik ook wat tegenvallen. Het had qua sfeer helemaal niks met Flikken Maastricht te maken.
Precies! Had op z'n minst een scène met Flamand ofzo verwacht. Vond het ook apart dat Eva ineens niet meer in Maasticht hoefde te werken.

quote:
Verder was het begin flink erbij blijven en nadenken. Ik ben nu ook wel benieuwd of het einde van seizoen 5 een opzet is geweest naar zijn undercover rol.
Dat denk ik wel. Sowieso is die arrestatie toen een opzetje geweest, om Eva moedwillig te laten geloven dat Wolfs dat geld gejat had. Anders had ze dat nooit geloofd :N
pi_107322319
Viel het jullie ook op dat eva angela telkens iets voor haar buik had, meestal die dossiers, om haar buik te verbergen.
Je moet er eens op letten, bij ieder shot proberen ze het te verbergen :P
pi_107323184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:47 schreef Swomp het volgende:
Viel het jullie ook op dat eva angela telkens iets voor haar buik had, meestal die dossiers, om haar buik te verbergen.
Ja, viel me ook op, iets met zwanger enz.....
pi_107328191
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:47 schreef Swomp het volgende:
Ja, ze is zwanger. Corrigerende kleding en tactisch filmen hebben het opgelost.
pi_107328211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Precies! Had op z'n minst een scène met Flamand ofzo verwacht. Vond het ook apart dat Eva ineens niet meer in Maasticht hoefde te werken.
Zit Flamand er nog in dan? Degene die die rol speelde is weer weg namelijk, er is wel een nieuwe dame maar ik weet niet of ze in dezelfde rol gaat of er weer een nieuwe hoofdcommissaris komt?
pi_107328609
Flamant was toch al weer terug???
pi_107329149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:57 schreef soapie het volgende:
Flamant was toch al weer terug???
Ja in seizoen 5, maar de actrice die het deed (Will van Kralingen) is weer weg: http://flikkenmaastrichtn(...)is-weer-aan-het.html
pi_107330940
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja in seizoen 5, maar de actrice die het deed (Will van Kralingen) is weer weg: http://flikkenmaastrichtn(...)is-weer-aan-het.html
Balen, vind Will van Kralingen super actrice!!!
pi_107334759
Net even teruggekeken, vette film hoor. Nu alweer zin in seizoen 6 :)
pi_107335011
Ik was trouwens heel lang in de veronderstelling dat Wolfs was geïnfiltreerd in die bende die Frank ombracht. En dat die mensen in Amsterdam in het complot zaten om Eva onwetend te houden :@

Als ik overigens op Wiki kijk, lijkt het erop dat het personage van Flamand door iemand anders gespeeld gaat worden, niet dat het weer een nieuw personage is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 28-01-2012 19:06:29 ]
Don't you love her madly?
pi_107337948
Heb de aflevering zojuist teruggekeken. Ik vond hem wel supergoed in elkaar zitten hoor. Erg smerig spel en nog steeds was de verwarring overtuigend neergezet. Maar ben stiekem toch wel heel blij dat Wolffs weer aan de goede kant staat en Eva hem gelooft :) (sorry, ik hou van Feelgood).

Kijk weer uit naar volgende week!
I had a signature once. It was awful.
pi_107338861
Was aardig, maar dat Wolfs undercover zat zag je zowat in de eerste scene al aankomen.

Thom Hoffman vond ik erg sterk. Herkende hem ook nauwelijks terug.
Amen.
pi_107339603
Nou.. ik vond de film tegenvallen, om eerlijk te zijn. Het verhaal is een beetje raar in elkaar gezet, vind ik. Vind het geen toevoeging. Ze hadden best de eerste aflevering van seizoen 6 kunnen besteden aan het feit dat wolffs idd undercover was, maar niet zo ingewikkeld zoals het nu was.
pi_107348250
sja wat valt er van deze telefilm te zeggen? ok het verhaal van Wolfs als infiltrant is afgerond, we kunnen weer verder. Maar sjonge jonge wat een slecht verhaal.
- niet één, niet twee, maar wel drie politiemensen (OM) figuren die eigenlijk crimineel waren..... Hoe logisch is dat?
- een infiltrant die meewerkt aan een moord? Een politieman? No way, dat gaat verder over iedere grens heen
- die eindscene, te belachelijk voor woorden: Wolfs komt op de al eerder gebruikte locatie in de haven aan (lekker goedkoop). hij roept: komt vijandje nummer 1 uit het donder. W wijst met wapens, maar daar komt de volgende figuur uit het donker die W onder schot neemt. Dan komt de OM figuur weer uit het donker om nog wat te grommen en eva te bellen. En he, daar komt Eva uit het donker. 't' Is daar drukker dan op het metrostation in de spits!. En na wat geschiet komt de halve politiemacht aanwandelen, die stonden om de hoek dus ook al klaar. En al die mensen hebben elkaar niet gezien toen ze een fijn plekje zochten?
Oh ja en het OM laat twee mensen vermoorden. Ja we wonen echt in een bananenrepupliek he.

Nee ik was niet zo enthousiast. Volgende week weer gewone flikken gelukkig.
Loop al jaren met molentjes
pi_107352867
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 01:01 schreef tjasker het volgende:
sja wat valt er van deze telefilm te zeggen? ok het verhaal van Wolfs als infiltrant is afgerond, we kunnen weer verder. Maar sjonge jonge wat een slecht verhaal.
- niet één, niet twee, maar wel drie politiemensen (OM) figuren die eigenlijk crimineel waren..... Hoe logisch is dat?
- een infiltrant die meewerkt aan een moord? Een politieman? No way, dat gaat verder over iedere grens heen
- die eindscene, te belachelijk voor woorden: Wolfs komt op de al eerder gebruikte locatie in de haven aan (lekker goedkoop). hij roept: komt vijandje nummer 1 uit het donder. W wijst met wapens, maar daar komt de volgende figuur uit het donker die W onder schot neemt. Dan komt de OM figuur weer uit het donker om nog wat te grommen en eva te bellen. En he, daar komt Eva uit het donker. 't' Is daar drukker dan op het metrostation in de spits!. En na wat geschiet komt de halve politiemacht aanwandelen, die stonden om de hoek dus ook al klaar. En al die mensen hebben elkaar niet gezien toen ze een fijn plekje zochten?
Oh ja en het OM laat twee mensen vermoorden. Ja we wonen echt in een bananenrepupliek he.

Nee ik was niet zo enthousiast. Volgende week weer gewone flikken gelukkig.
Het is dan ook een 'film' he, het hoeft niet allemaal realistisch te zijn. Dat er bij het OM corrupten zitten vind ik dus best kunnen.
pi_107352869
SPOILERTAGS!!!
SPOILER
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_107353405
Waarom spoilertags? Het is al uitgezonden geweest en als mensen nog moeten kijken, dan mijden ze het topic maar. Ik heb hier nog niemand zien klagen, dus niks spoilertags!
pi_107354122
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef DaDude1987 het volgende:

- 2 criminele mensen in de organisatie en 1 die dit uit de publiciteit wil hebben omdat anders het hele ministerie op zijn gat ligt. Die vrouw kan gerecruteerd zijn door die officier van Justitie.
- Welke moord? Die op de boot? Wolfs werkt ook niet mee aan die moord.
- Eindscene heb je gelijk, beetje druk, maar ach dat is altijd in de film
- OM laat ze "vermoorden", gewoon verdwijnen dat het niet uitkomt.

Dit dus.
pi_107354614
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:19 schreef Naamah het volgende:
Waarom spoilertags? Het is al uitgezonden geweest en als mensen nog moeten kijken, dan mijden ze het topic maar. Ik heb hier nog niemand zien klagen, dus niks spoilertags!
Ik heb geklaagd.
pi_107362579
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:19 schreef Naamah het volgende:
Is toch geen moeite, kunnen mensen gewoon het topic doorlezen ook als ze het niet gezien hebben.
_o_
pi_107362707
Dan kan je alles hier in TV wel onder spoilertags gaan zetten.

[ Bericht 43% gewijzigd door Naamah op 29-01-2012 15:15:46 ]
pi_107424172
GENIALE SERIE

Angela schrijf speelt zo goed

En romeo is een schatje
pi_107430870
Hmm, volgens mij heb ik de film gemist...
pi_107461012
Ben benieuwd of Wolfs vrijdag weer gewoon de partner van Eva is. Het leek er namelijk wel op dat hij er een tijdje tussenuit ging (aan het einde van de film).
En Eva zou in de serie toch ook zwanger worden/zijn. Ben benieuwd of het van die OM-kerel blijkt, of van Wolfs (of misschien nog helemaal iemand anders..)
pi_107461167
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef Moelie het volgende:
Ben benieuwd of Wolfs vrijdag weer gewoon de partner van Eva is. Het leek er namelijk wel op dat hij er een tijdje tussenuit ging (aan het einde van de film).
En Eva zou in de serie toch ook zwanger worden/zijn. Ben benieuwd of het van die OM-kerel blijkt, of van Wolfs (of misschien nog helemaal iemand anders..)
Of je ziet het niet, dat is niet moeilijk hoor :) Dan filmen ze iets hoger en alleen vanaf achter :)

Opnames zijn dacht ik ook al een tijd afgerond, al voor ze echt dik zou worden.
pi_107469921
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Of je ziet het niet, dat is niet moeilijk hoor :) Dan filmen ze iets hoger en alleen vanaf achter :)

Opnames zijn dacht ik ook al een tijd afgerond, al voor ze echt dik zou worden.
Bedoel je Eva of Angela??? ;)
pi_107471007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef soapie het volgende:

[..]

Bedoel je Eva of Angela??? ;)
Angela is zwanger indd, maar ik las ergens dat het personage Eva ook zwanger zou worden/zijn dit seizoen
pi_107472792
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:38 schreef Moelie het volgende:

[..]

Angela is zwanger indd, maar ik las ergens dat het personage Eva ook zwanger zou worden/zijn dit seizoen
Hahaha dan hoeven ze het niet te verbergen toch....
pi_107472913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:39 schreef soapie het volgende:

[..]

Hahaha dan hoeven ze het niet te verbergen toch....
Ja dat was ook mijn punt :p maar iemand anders hier (zit mobiel, dus zie nu niet wie) zei dat ze t mss verbergen door anders te filmen
pi_107474583
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:42 schreef Moelie het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn punt :p maar iemand anders hier (zit mobiel, dus zie nu niet wie) zei dat ze t mss verbergen door anders te filmen
Dat was dus wat ik ook bedoelde..... :)
pi_107570108
Dadelijk begin van seizoen 6 :)
pi_107570201
Oeh.. net op tijd!
pi_107570310
Ook grappig.. kijk het nu voor het eerst op TV.. eerste 5 seizoenen op DVD gekeken :P
pi_107570512
Gvd, kan niet kijken vanavond :(
pi_107570576
SPOILER
pi_107570747
Lol, Fransie Bauer :)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_107571344
Die hoofdinspecteur is wel een irritant mens
pi_107571916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Die hoofdinspecteur is wel een irritant mens
Ik wil Flamand terug!
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 21:09:46 #296
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_107572071
Opgewonden type. Wel.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 21:22:53 #297
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_107572794
Ow ja, Tros...
pi_107572805
Maargoed... dat Frans in deze aflevering zit gaat ook nergens over :')
pi_107573001
Vind die nieuwe hoofdinspecteur juist ook wel vet. Al was Flamand ook wel de bom.

Wel leuk einde met Wolfs.
pi_107573848
Einde was leuk, voor de rest geen hele spannende aflevering, meer een opstart aflevering...vanaf volgende week gewoon weer Wolfs en Eva.

Die jonge agente, die vorig jaar werd aangereden, die zit niet meer in de serie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')