Eind deze maand, ik dacht de 27ste, en vanaf 3 februari seizoen 6!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef Swomp het volgende:
Dit moet ik volgen![]()
Wanneer is de film te verwachten ?
Ah mooi, even in de gaten houden dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eind deze maand, ik dacht de 27ste, en vanaf 3 februari seizoen 6!
Dat is zo duidelijk, dat is dus niet logischquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef King_Merc het volgende:
Wolfs, was echt wel de "dief" , ga maar na , na een paar afleveringen , zag je hem dure dingen kopen , zoals zo,n Jasje ,
+ hij kan z,n dochter toch wel geld hebben gegeven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bedenkingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Swomp het volgende:
Zojuist net een stuk over flikken bij RTL boulevard.
Maar moet je nou de film kijken om de overloop naar seizoen 6 beter te begrijpen of ? Dat haalde ik er namelijk wel uit van wat ze net zeiden.
Edit: Ah ik zie nu dat die film gewoon vrijdag de 27e op TV komt...
Ik zit al een week klaar voor de buisquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Naamah het volgende:
Nog een nachtje slapen en dan krijgen we gewoon bijna twee uur Flikken in een keer! Like!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet erg enthousiast, het duurt me ook veel te lang als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het magertjes. Ben benieuwd of ik verrast ga worden of dat het inelkaar zit zoals ik nu denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |