quote:
dus de bekerfinale krijgt 1 van de slechtse scheidsrechters ??quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:37 schreef marcodej het volgende:
Boh, die arrogante blikken van Kesler... Pijnlijk
Ook stuitend dat hij zegt: "Het veranderd toch niets aan de beslissing." Gebruik het dan ook niet als argument...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die Luinge op de bank zitten gewoon
die baan kan hij wel vergeten nuquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha de tering wat een legendarisch live momentje dit zeg!!!!!!
luinge die even zijn grote baas de heer keSSler een oorwassing geeft op nationale televisie!!!
zelden vertoond! wat een show!
![]()
De toastjes vlogen door de kamer denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die Luinge op de bank zitten gewoon
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef HaagsPietje het volgende:
wat een moment zeg tussen die luinge en kessler.....blamage voor de knvb en reken maar dat kessie straks continu aan de telefoon zit op de terugweg![]()
dat je dit nog ff mee mag pakken zo aan het einde van het seizoen op een vrijdagavond!!!!
toch weer bewezen: VI > SV!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
RvdG: Laten we de telefoon niet meer opnemen straks belt Dick Advocaat nog
JD: Doet hij toch niet want we hebben geen gratis nr
Die man had ik wel degradatie gegund. Echt een malloot...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef HaagsPietje het volgende:
ik hoop zo op nog een leuke quote van Marcel Bout![]()
Nee door veel negers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Armageddon het volgende:
Kessler
Die man moet eens hard anaal genomen worden door een paar negers.
ach ach ach wat was die luinge over de zeik zeg.......hahaha, en die johan, die kwam niet meer bij van het lachen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Armageddon het volgende:
Kessler
Die man moet eens hard anaal genomen worden door een paar negers.
sjaloeziequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een eikel die Kessler. Hij staat niet laag op de lijst, dus wat is nou de reden dat Laaiende Luinge weg moet?
Hij zat al te vissen naar Minister van sportquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kessler is een waardige opvolger voor Balkenende
Allebei een gladgestreken smoelwerk en bewezen onbetrouwbaar en vol minachting
Coach, docent kon ie nog wel worden. Ik heb niets gehoord over de vervanging van Uilenberg, daar ging ie niet meer op in.quote:
Dus jij zet SV onder aan de lijst?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:58 schreef SwitSok het volgende:
Bij SV was dit volgens mij een ontzettend saai formeel gesprek geweest. Wilfred probeerde Henkie toch wat te prikkelen hehe.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus jij zet SV onder aan de lijst?
Haha,idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:41 schreef marcodej het volgende:
"Inderdaed! Ik fungeer niet in de onderste regiônen!"
En dan die besmuikte lach van Derksen.![]()
En jij hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die zo lang en goed (want alle wedstrijden lopen gelijk) bondsvoorzitter is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Haha,idd.
Kesler hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die al zo lang en goed fluit.
SV bevind zich idd wel in de onderste regionen. Tenminste dat kreeg ik door hequote:Op zaterdag 24 april 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus jij zet SV onder aan de lijst?
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die zo lang en goed (want alle wedstrijden lopen gelijk) bondsvoorzitter is.
Ja Johan Derksen is jaren kritisch geweest op Kesslerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.
ja ik vind dat echt schandalig, als mijn baas dat zou zeggen over mij zou ik hem aanklagen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
Kesler viel behoorlijk door de mand, hij verkondigde gewoon onwaarheden om het vertrek van Luinge te verklaren. Nadat Luinge belde is nog steeds niet duidelijk waarom hij nu eigenlijk weg moest.
Volgens Kessler zelf dus...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.
Leeftijd.quote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
Kesler viel behoorlijk door de mand, hij verkondigde gewoon onwaarheden om het vertrek van Luinge te verklaren. Nadat Luinge belde is nog steeds niet duidelijk waarom hij nu eigenlijk weg moest.
Die grap is nu wel uitgekauwdquote:Op zondag 25 april 2010 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Maar dan moet hij geen onwaarheden gaan vertellen. Roelof heeft goede rapporten en staat niet in de onderste regionen.
eerst morgen maar eens afwachten wat ie er zelf over te zeggen heeft....quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Righteous het volgende:
Heb alle afleveringen van deze maand op dvd gebrand en ga zo kijken .
Jammer van hansie wel
Ja hij moet van SBS weg schijnbaar . Maar denk dat hij in feite ruzie heeft met JD en een pleurishekel aan die Genee heeftquote:Op zondag 25 april 2010 22:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
eerst morgen maar eens afwachten wat ie er zelf over te zeggen heeft....
Nee,Hans Kraay mag weg.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Righteous het volgende:
Heb alle afleveringen van deze maand op dvd gebrand en ga zo kijken .
Jammer van hansie wel
was dat met Hugo Camps nog ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja hij moet van SBS weg schijnbaar . Maar denk dat hij in feite ruzie heeft met JD en een pleurishekel aan die Genee heeft![]()
Niet gek want voor de mensen die JD al wat jaren volgens weten dat JD zn papa senior ook al weggepest heeft toen het programma nog Sunday united ofzo heette en JD met zn sigaar de hele boel blauw zette
quote:SBS nog in gesprek met Kraay Jr. over Voetbal International
Hans Kraay Jr. is volgend seizoen mogelijk toch nog te zien in Voetbal International. SBS ontkent dat een vertrek al zeker is. Duidelijk is wel dat de zender, die het salaris van Kraay Jr. betaalt, niet helemaal gelukkig is met zijn wekelijkse uitje bij concurrent RTL.
Een woordvoerder van SBS: "SBS is in overleg over Hans' deelname aan Voetbal International voor komend seizoen en de frequentie daarvan. Nu kunnen we daar verder nog niets over kwijt. Hans zal de komende twee weken in ieder geval nog gewoon aanschuiven bij Voetbal International." En verder: "Er wordt nog met Hans Kraay Jr. gepraat over zijn rol na de zomer. In principe zal Hans gewoon te zien zijn bij Voetbal International."
http://sigaarsnor.blogspo(...)t-kraay-jr-over.html
Kesler zat daar gewoon te liegen. Ik zou ook zo gereageerd hebben denk ik.quote:Op maandag 26 april 2010 00:03 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat Roelof gedronken had, zo maar je baas op TV aanvallen gaat namelijk wel heel ver.
Kesler zat gewoon keihard te liegen en daarmee luinge zwart te maken. Gelijk heeft ie dat ie effe belt om 't zooitje recht te zetten. Heinrich had dr mooi geen antwoord opquote:Op maandag 26 april 2010 00:03 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat Roelof gedronken had, zo maar je baas op TV aanvallen gaat namelijk wel heel ver.
nog niet bij het stukje van de aflsuitdijk gekomen en de schaal naar enschede zeker?quote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef Loohcs het volgende:
Ik wilde net posten: met andere woorden iemand die niet veel te melden heeft.
nee ik ook niet maar wel het feit dat hij dat in zijn hoedanigheid als voorzitter zo nadrukkelijk roept, vooral op het einde, prachtigquote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Loohcs het volgende:
Dat iemand die uit die regio komt, het leuk zou vinden om de schaal aan FC Twente uit te reiken vind ik niet echt opzienbarend.
Ong. 4000 euro volgens welingelichte bronnenquote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat zou zo'n aflevering verdienen als Kraay jr zijnde?
geen idee, 1000 euro netto ofzo? of is dat te veel?quote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat zou zo'n aflevering verdienen als Kraay jr zijnde?
Anders ik welquote:Op maandag 26 april 2010 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Voor dat geld zou ik me ook voor lul laten zetten door de Snor.
Wat een heerlijke, plastische beschrijving van Hansie zijn levenssituatie.quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij woont in een schitterend verbouwde boerderij met een blond vrouwtje van 27
Blond is idd onbetaalbaar.quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij woont in een schitterend verbouwde boerderij met een blond vrouwtje van 27
dus we hoeven niet echt medelijden te hebben nee
Zo is dat, die Hansie heeft het goed voor elkaarquote:Op maandag 26 april 2010 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een heerlijke, plastische beschrijving van Hansie zijn levenssituatie.
Maarja misschien denken ze in het Pfaffs-topic ook zo over Derksen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ontzettend. Als je daar echt naar kan kijken is er echt iets goeds mis met je :S
Het is volgens mij nog niet officieelquote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef marcodej het volgende:
Echt, Hansie...
En toch ga ik hem straks missen.
Psst, zal ik even een geheimpje verklappen:quote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
Tomme men 2 vragen zijn nog niet geweest. Als je belachelijke namen voorbij ziet komen zijn ze iig van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psst, zal ik even een geheimpje verklappen:Psst weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liesveld krijgt altijd 9s en 10en wanneer ie Ajax fluitquote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf, een 8 hebben en dan 11/17 staan
Duidelijk verhaal.quote:Op maandag 26 april 2010 21:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Netjes gerepeteerd, David!
quote:Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
Rene belt die meid van Ribery op..
met tegenzin en onder het mom van 'onderzoeksjournalistiek' natuurlijk.![]()
Vermakelijke man, kan leuk worden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Henk Westbroek a.s. vrijdag in de uitzending.
Van der Gijp en Westbroek kan nog wel eens hilarisch worden, vooral als Henk Westbroek weer met z'n mooie anekdotes op de proppen komt.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kesler zat daar gewoon te liegen. Ik zou ook zo gereageerd hebben denk ik.
Ja want 11de staan op de interne lijst is erg hoog...quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kesler zat gewoon keihard te liegen en daarmee luinge zwart te maken. Gelijk heeft ie dat ie effe belt om 't zooitje recht te zetten. Heinrich had dr mooi geen antwoord op
alsof die lijst niet even snel in elkaar gefrutseld kan zijn door de knvb.....wat een eng zooitje daar zeg....quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:09 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
[..]
Ja want 11de staan op de interne lijst is erg hoog...
En die lijst is gebaseerd op wat precies? Ik kan ook een lijst samenstellen natuurlijk met de volgorde die mij uit zou komen, maar dat zegt helemaal niets danquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:09 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
[..]
Ja want 11de staan op de interne lijst is erg hoog...
Ja zo komt het op mij ook over inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En die lijst is gebaseerd op wat precies? Ik kan ook een lijst samenstellen natuurlijk met de volgorde die mij uit zou komen, maar dat zegt helemaal niets dan
Idd, ze willen van Luinge af dus geven ze alle andere een 9quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja zo komt het op mij ook over inderdaad.
De lijst die ze gisteren lieten zien, was niet de lijst van de KNVB maar gewoon de scheidsrechters die op de lijst staan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef VitaminWater het volgende:
En trouwens, Braamhaar stond 4e op die lijstIk vind die man zooo slecht he. Samen met Vink vind ik hem de zwakste scheidsrechter. Ik weet dat anderen hem misschien wel goed vinden, maar hij is gewoon niet standvastig.
Oh ik dacht dat Genee zei dat dat toeval was of zo. Ik was toen net naar de wc en heb dat stukje niet helemaal kunnen volgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op alfabet, ja.
Wiedemeijer onderaan, dat klopte wel.
't is wel het rechter rijtje dan, maar daar is wel alles mee gezegd... dat is áls ie inderdaad op plek 11 zou staan, wat mij sterk lijkt. Luinge lijkt me toch wel in de top 5 minimaal staan. Anders geef je m ook niet de beker-finale... Zelfs niet als "bedankje".... Alleen dat geeft al voor mij weg dat de KNVB gewoon van m af wil.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef VitaminWater het volgende:
11 van de 17, dan zit je toch gewoon ergens in het midden? Dat noem ik nou niet de onderste regionen. en dan nog, moeten de nummers 12 t/m 17 niet weg dan?
Hij zal wel lastig zijn voor ze ofzo. Dat bleek ook wel uit hoe 't telefoontje met Roelof en Heinrich verliep.... Kessler kon alleen maar een beetje als een boer met kiespijn lachen maar geen fatsoenlijk verweer geven, en Roelof vertelde even heel fijntjes hoe ie erover dacht. Kan me voorstellen dat de KNVB, en dan met name Kessler, niet gelukkig van dat soort dingen worden... Als Roelof de rest van 't jaar net zo lastig kan zijn, dan is een werkgever niet zo happig op contract-verlenging.quote:En waarom kan je in godsnaam een 8,x krijgen en dat dat dan vervolgens nog niet genoeg is om hoog op die lijst te komen. Dan klopt je rating toch gewoon niet?
Ze wilden gewoon van hem af, maar ik snap niet zo goed waarom precies.
Kesler laat maar weer eens zich van zn meest droevige kant zien dusquote:Op woensdag 28 april 2010 12:13 schreef PPWB84 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uiten-van-KNVB.dhtml
knvb maffia, wordt niet voor niets elke week bij ons gezongen hequote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kesler laat maar weer eens zich van zn meest droevige kant zien dus
Luinge is niet heilig natuurlijk, maar het was wel een echte scheidsrechter waar je wat mee kon; niet van die halve KNVB-robots die er nu rondwandelen. Daarnaast is 't natuurlijk schandalig hoe de KNVB nu met Luinge omgaat na zoveel jaren gefloten te hebben. Alleen maar voor het eergevoel van Kesler en om nog effe te demonstreren dat hij de baas is... Gelukkig dondert die ouwe gek eindelijk op, maar 't is maar afwachten wat ervoor terug komt natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
laten we er nu niet ineens van maken dat Luinge inderdaad een goede scheidsrechter is -- De Luinge show, remember? Maar eigenlijk is gewoon het hele scheidsrechterskorps van een bedroevend niveau... en de manier waarop Luinge nu weggebonjourd wordt is natuurlijk erg merkwaardig.
even had ik de hoop dat 't nu eens een kundig iemand zou wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die van Oostveen toch?
Heeft als marionet al enge trekjes getoond, dus past precies in de lijn.
quote:'Hans Kraay Jr. definitief weg bij Voetbal International'
Het vertrek van Hans Kraay Jr. bij Voetbal International is definitief. Dat laat presentator en journalist Menno Tamming via Twitter weten. René van der Gijp bevestigde het nieuws tegenover hem tijdens een presentatie in De Kuip. Komende maandag (3 mei) zou al zijn laatste optreden in de show zijn.
Vorige week kwamen de eerste berichten over een vertrek van Kraay Jr. bij Voetbal International al naar buiten. Reden zou zijn dat SBS niet langer presentatoren wil afstaan aan RTL. SBS ontkende vervolgens dat een vertrek al zeker was. Een woordvoerder zei: "SBS is in overleg over Hans' deelname aan Voetbal International voor komend seizoen en de frequentie daarvan."
Alles wijst er nu op dat het overleg een voor Kraay Jr. negatieve uitkomst kent en dat hij vanaf volgend seizoen dus niet meer iedere week zal aanschuiven bij Voetbal International. Of hij nog wel af en toe en op niet-reguliere basis als gast in het programma mag verschijnen, is niet duidelijk. Eerder leek SBS die optie nog open te houden.
Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel. Een overzicht van zijn optredens kun je hier bekijken.
http://sigaarsnor.blogspo(...)initief-weg-bij.html
Je bedoelt in een jurk vanuit de Uri Geller show?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan Hansie niet in een of andere constructie als gast langskomen?
Wordt die dan kwaad als Johan over zn zoon begint??quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Laat z'n vader maar weer terugkomen.
Zie je Gijp al aan Camps zijn mouw trekken en zeggen: "maar Hugo'tje, Hugo'tje.quote:
Nee ok, maar ik vond hem vroeger altijd wel goed. Ik zou ook graag Hugo Borst zien, maar dat lijkt me niet echt realistisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zie je Gijp al aan Camps zijn mouw trekken en zeggen: "maar Hugo'tje, Hugo'tje.
Gaat hem niet worden denk ik.
quote:Kraay Jr. hoopt bij Voetbal International te blijven
Hans Kraay Jr. hoopt volgend seizoen gewoon nog aan te schuiven bij Voetbal International. Of dat ook zal gebeuren, hangt echter af van wat er van hogerhand over besloten wordt. "Dat is tussen SBS en RTL", aldus Kraay Jr. in de Coen & Sander Show op 3FM.
Kraay Jr. bevestigde, zoals SigaarSnor.blogspot.com eerder vandaag meldde, dat hij komende maandag voorlopig voor de laatste keer aanwezig is. SBS wil dat hij zich gaat voorbereiden op de drie komende oefeninterlands van het Nederlands Elftal en een programma dat SBS tijdens het WK zal uitzenden.
Kraay Jr.: "SBS zegt: 'Wij betalen jou vorstelijk, dus je gaat je vanaf maandag volledig op ons concentreren'. En wat er volgend seizoen gebeurt, dat moeten ze op hogerhand netjes uitdokteren. Dat is tussen SBS en RTL."
Volgens Kraay Jr. zijn er geen problemen tussen hem en Voetbal International. Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zouden naar eigen zeggen juist graag zien dat hij ook volgend jaar weer aanschuift.
Ook met SBS zijn er volgens Kraay Jr. geen strubbelingen, maar de beslissing is gewoon nog niet genomen. "Volgens mij zit ik nu voor het vierde jaar bij Voetbal International en net als ieder jaar moet ik in de zomer weer toestemming vragen om nog een jaar daar te mogen zitten. Ik hoop dat mijn bazen weer met de hand over hun hart strijken en het mij gunnen om in dat mooie programma te zitten."
Hij vervolgt: "Het is toch RTL. SBS en RTL kun je vergelijken met Ajax en Feyenoord. Er is toch wel gezonde sportieve strijd. En elk jaar zeggen ze: 'OK, jij mag weer naar Voetbal International'. Ik hoop dat ik dat volgend jaar ook weer mag."
Zelf lijkt hij redelijk positief gestemd. "Ik zie geen problemen als mijn bazen ook geen problemen zien."
Het blijft dus nog even wachten op een definitieve beslissing.
http://sigaarsnor.blogspo(...)opt-bij-voetbal.html
quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Henk Westbroek a.s. vrijdag in de uitzending.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het schijnt dat Petrovic hem gaat vervangen.
Henk Westbroek met een borreltje onder de tafel, naast het biertje van Gijpquote:
Ik snap nog steeds niet waarom Gijp z'n biertje altijd onder de tafel heeft staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Henk Westbroek met een borreltje onder de tafel, naast het biertje van Gijp
Wil je dat programma stopt?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend moet terug
Hij drinkt Heineken, mag niet van sponsor Jupiler.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Gijp z'n biertje altijd onder de tafel heeft staan
alsjeblieft zeg..quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:44 schreef Devano het volgende:
Hugo Camps als opvolger van Kraaij. En anders Herman Brusselmans ofzo.
12=3quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Aad de Mos zou ik wel een goede vinden. Kan over meerdere zaken meepraten (overal over), heeft net als Hans last van zelfoverschatting en psychische complexen.
Beste suggestie tot dusverre volgens mij.
wat dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:31 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop toch dat Kraay blijft. Ongelooflijk kinderachtige vent, maar hij voegt wel wat toe.
Hij ontbeert humor zeg je dan in goed Nederlands.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Humor ontbeert hem juist. Het lachen is niet met Hansie maar om Hansie aan tafel.
Is deze van VI?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een belachelijke man.
Geen idee waar ze hem vandaan gehaald hebben, maar hoop dat het de laatste keer is.quote:
Snap die hele ophef ook niet zo. Als een cllub als NAC nergens meer voor te spelen had dan had ik ze als Ajax zijnde graag een winstpremie aangeboden. Als ze NAC midden in het seizoen zouden treffen zou Twente het heel moeilijk krijgen. Nu is het niet van toepassing omdat NAC voor Europees voetbal speelt, maar anders had ik het belachelijk gevonden als ze geen winstpremie hadden aangeboden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Huh, winstpremies mag toch wel, het gaat erom dat je niet je eigen tegenstander omkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |