De toastjes vlogen door de kamer denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die Luinge op de bank zitten gewoon
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef HaagsPietje het volgende:
wat een moment zeg tussen die luinge en kessler.....blamage voor de knvb en reken maar dat kessie straks continu aan de telefoon zit op de terugweg![]()
dat je dit nog ff mee mag pakken zo aan het einde van het seizoen op een vrijdagavond!!!!
toch weer bewezen: VI > SV!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
RvdG: Laten we de telefoon niet meer opnemen straks belt Dick Advocaat nog
JD: Doet hij toch niet want we hebben geen gratis nr
Die man had ik wel degradatie gegund. Echt een malloot...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef HaagsPietje het volgende:
ik hoop zo op nog een leuke quote van Marcel Bout![]()
Nee door veel negers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Armageddon het volgende:
Kessler
Die man moet eens hard anaal genomen worden door een paar negers.
ach ach ach wat was die luinge over de zeik zeg.......hahaha, en die johan, die kwam niet meer bij van het lachen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Armageddon het volgende:
Kessler
Die man moet eens hard anaal genomen worden door een paar negers.
sjaloeziequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een eikel die Kessler. Hij staat niet laag op de lijst, dus wat is nou de reden dat Laaiende Luinge weg moet?
Hij zat al te vissen naar Minister van sportquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kessler is een waardige opvolger voor Balkenende
Allebei een gladgestreken smoelwerk en bewezen onbetrouwbaar en vol minachting
Coach, docent kon ie nog wel worden. Ik heb niets gehoord over de vervanging van Uilenberg, daar ging ie niet meer op in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |