Dus jij zet SV onder aan de lijst?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:58 schreef SwitSok het volgende:
Bij SV was dit volgens mij een ontzettend saai formeel gesprek geweest. Wilfred probeerde Henkie toch wat te prikkelen hehe.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus jij zet SV onder aan de lijst?
Haha,idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:41 schreef marcodej het volgende:
"Inderdaed! Ik fungeer niet in de onderste regiônen!"
En dan die besmuikte lach van Derksen.![]()
En jij hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die zo lang en goed (want alle wedstrijden lopen gelijk) bondsvoorzitter is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Haha,idd.
Kesler hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die al zo lang en goed fluit.
SV bevind zich idd wel in de onderste regionen. Tenminste dat kreeg ik door hequote:Op zaterdag 24 april 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus jij zet SV onder aan de lijst?
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die zo lang en goed (want alle wedstrijden lopen gelijk) bondsvoorzitter is.
Ja Johan Derksen is jaren kritisch geweest op Kesslerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.
ja ik vind dat echt schandalig, als mijn baas dat zou zeggen over mij zou ik hem aanklagen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
Kesler viel behoorlijk door de mand, hij verkondigde gewoon onwaarheden om het vertrek van Luinge te verklaren. Nadat Luinge belde is nog steeds niet duidelijk waarom hij nu eigenlijk weg moest.
Volgens Kessler zelf dus...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.
Leeftijd.quote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
Kesler viel behoorlijk door de mand, hij verkondigde gewoon onwaarheden om het vertrek van Luinge te verklaren. Nadat Luinge belde is nog steeds niet duidelijk waarom hij nu eigenlijk weg moest.
Die grap is nu wel uitgekauwdquote:Op zondag 25 april 2010 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Maar dan moet hij geen onwaarheden gaan vertellen. Roelof heeft goede rapporten en staat niet in de onderste regionen.
eerst morgen maar eens afwachten wat ie er zelf over te zeggen heeft....quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Righteous het volgende:
Heb alle afleveringen van deze maand op dvd gebrand en ga zo kijken .
Jammer van hansie wel
Ja hij moet van SBS weg schijnbaar . Maar denk dat hij in feite ruzie heeft met JD en een pleurishekel aan die Genee heeftquote:Op zondag 25 april 2010 22:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
eerst morgen maar eens afwachten wat ie er zelf over te zeggen heeft....
Nee,Hans Kraay mag weg.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Righteous het volgende:
Heb alle afleveringen van deze maand op dvd gebrand en ga zo kijken .
Jammer van hansie wel
was dat met Hugo Camps nog ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja hij moet van SBS weg schijnbaar . Maar denk dat hij in feite ruzie heeft met JD en een pleurishekel aan die Genee heeft![]()
Niet gek want voor de mensen die JD al wat jaren volgens weten dat JD zn papa senior ook al weggepest heeft toen het programma nog Sunday united ofzo heette en JD met zn sigaar de hele boel blauw zette
quote:SBS nog in gesprek met Kraay Jr. over Voetbal International
Hans Kraay Jr. is volgend seizoen mogelijk toch nog te zien in Voetbal International. SBS ontkent dat een vertrek al zeker is. Duidelijk is wel dat de zender, die het salaris van Kraay Jr. betaalt, niet helemaal gelukkig is met zijn wekelijkse uitje bij concurrent RTL.
Een woordvoerder van SBS: "SBS is in overleg over Hans' deelname aan Voetbal International voor komend seizoen en de frequentie daarvan. Nu kunnen we daar verder nog niets over kwijt. Hans zal de komende twee weken in ieder geval nog gewoon aanschuiven bij Voetbal International." En verder: "Er wordt nog met Hans Kraay Jr. gepraat over zijn rol na de zomer. In principe zal Hans gewoon te zien zijn bij Voetbal International."
http://sigaarsnor.blogspo(...)t-kraay-jr-over.html
Kesler zat daar gewoon te liegen. Ik zou ook zo gereageerd hebben denk ik.quote:Op maandag 26 april 2010 00:03 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat Roelof gedronken had, zo maar je baas op TV aanvallen gaat namelijk wel heel ver.
Kesler zat gewoon keihard te liegen en daarmee luinge zwart te maken. Gelijk heeft ie dat ie effe belt om 't zooitje recht te zetten. Heinrich had dr mooi geen antwoord opquote:Op maandag 26 april 2010 00:03 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat Roelof gedronken had, zo maar je baas op TV aanvallen gaat namelijk wel heel ver.
nog niet bij het stukje van de aflsuitdijk gekomen en de schaal naar enschede zeker?quote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef Loohcs het volgende:
Ik wilde net posten: met andere woorden iemand die niet veel te melden heeft.
nee ik ook niet maar wel het feit dat hij dat in zijn hoedanigheid als voorzitter zo nadrukkelijk roept, vooral op het einde, prachtigquote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Loohcs het volgende:
Dat iemand die uit die regio komt, het leuk zou vinden om de schaal aan FC Twente uit te reiken vind ik niet echt opzienbarend.
Ong. 4000 euro volgens welingelichte bronnenquote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat zou zo'n aflevering verdienen als Kraay jr zijnde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |