Dus jij zet SV onder aan de lijst?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:58 schreef SwitSok het volgende:
Bij SV was dit volgens mij een ontzettend saai formeel gesprek geweest. Wilfred probeerde Henkie toch wat te prikkelen hehe.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus jij zet SV onder aan de lijst?
Haha,idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:41 schreef marcodej het volgende:
"Inderdaed! Ik fungeer niet in de onderste regiônen!"
En dan die besmuikte lach van Derksen.![]()
En jij hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die zo lang en goed (want alle wedstrijden lopen gelijk) bondsvoorzitter is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Haha,idd.
Kesler hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die al zo lang en goed fluit.
SV bevind zich idd wel in de onderste regionen. Tenminste dat kreeg ik door hequote:Op zaterdag 24 april 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus jij zet SV onder aan de lijst?
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij hoort overigens niet zoiets te zeggen over iemand die zo lang en goed (want alle wedstrijden lopen gelijk) bondsvoorzitter is.
Ja Johan Derksen is jaren kritisch geweest op Kesslerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.
ja ik vind dat echt schandalig, als mijn baas dat zou zeggen over mij zou ik hem aanklagen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
Kesler viel behoorlijk door de mand, hij verkondigde gewoon onwaarheden om het vertrek van Luinge te verklaren. Nadat Luinge belde is nog steeds niet duidelijk waarom hij nu eigenlijk weg moest.
Volgens Kessler zelf dus...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Goed?Anders heel wat kritiek op Kesler en de KNVB geweest.
Leeftijd.quote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef thewishmaster het volgende:
Kesler viel behoorlijk door de mand, hij verkondigde gewoon onwaarheden om het vertrek van Luinge te verklaren. Nadat Luinge belde is nog steeds niet duidelijk waarom hij nu eigenlijk weg moest.
Die grap is nu wel uitgekauwdquote:Op zondag 25 april 2010 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Maar dan moet hij geen onwaarheden gaan vertellen. Roelof heeft goede rapporten en staat niet in de onderste regionen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |