abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 20:58:53 #257
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_80819183
Het begint een aardige soap te worden
quote:
Kraay Jr. hoopt bij Voetbal International te blijven
Hans Kraay Jr. hoopt volgend seizoen gewoon nog aan te schuiven bij Voetbal International. Of dat ook zal gebeuren, hangt echter af van wat er van hogerhand over besloten wordt. "Dat is tussen SBS en RTL", aldus Kraay Jr. in de Coen & Sander Show op 3FM.

Kraay Jr. bevestigde, zoals SigaarSnor.blogspot.com eerder vandaag meldde, dat hij komende maandag voorlopig voor de laatste keer aanwezig is. SBS wil dat hij zich gaat voorbereiden op de drie komende oefeninterlands van het Nederlands Elftal en een programma dat SBS tijdens het WK zal uitzenden.

Kraay Jr.: "SBS zegt: 'Wij betalen jou vorstelijk, dus je gaat je vanaf maandag volledig op ons concentreren'. En wat er volgend seizoen gebeurt, dat moeten ze op hogerhand netjes uitdokteren. Dat is tussen SBS en RTL."

Volgens Kraay Jr. zijn er geen problemen tussen hem en Voetbal International. Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zouden naar eigen zeggen juist graag zien dat hij ook volgend jaar weer aanschuift.

Ook met SBS zijn er volgens Kraay Jr. geen strubbelingen, maar de beslissing is gewoon nog niet genomen. "Volgens mij zit ik nu voor het vierde jaar bij Voetbal International en net als ieder jaar moet ik in de zomer weer toestemming vragen om nog een jaar daar te mogen zitten. Ik hoop dat mijn bazen weer met de hand over hun hart strijken en het mij gunnen om in dat mooie programma te zitten."

Hij vervolgt: "Het is toch RTL. SBS en RTL kun je vergelijken met Ajax en Feyenoord. Er is toch wel gezonde sportieve strijd. En elk jaar zeggen ze: 'OK, jij mag weer naar Voetbal International'. Ik hoop dat ik dat volgend jaar ook weer mag."

Zelf lijkt hij redelijk positief gestemd. "Ik zie geen problemen als mijn bazen ook geen problemen zien."

Het blijft dus nog even wachten op een definitieve beslissing.

http://sigaarsnor.blogspo(...)opt-bij-voetbal.html
  woensdag 28 april 2010 @ 21:03:37 #258
271762 Bestolene
tax is theft
pi_80819414
Ok dus Peter R de Vries ook niet meer bij Boulevard en die nylon homo Gerard Joling ook niet meer bij Carlo en Irene. Slechte schijnheilige KUT verliezers zijn het.
pi_80854217
a.s. maandag dus voorlopig laatste keer Hansie bij vi
٩๏̯͡๏)۶
pi_80865395
Wie is er te gast vanavond?
pi_80865411
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Henk Westbroek a.s. vrijdag in de uitzending.
Feyenoord Rotterdam
pi_80865431
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het schijnt dat Petrovic hem gaat vervangen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80870966
Als met een type als Hans Kraay jr de chemie aan tafel top is (waar ik het wel mee eens ben), dan zou je in het geval dat Kraay minder vaak aan mag schuiven dus op zoek moeten naar eenzelfde type.
Maar ja.. is er iemand zoals Kraay Jr?

Frank Kramer was als speler al een aparte en is ook vanuit het voetbal het televisiewereldje ingerold. Ik weet zeker dat hij vol zit met goede verhalen. Of hij er ook boeiend over kan vertellen weet ik niet.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_80875631
Gaat Sjakie Polak niet binnenkort stoppen met voetbal? Dat zou toch wel geweldig zijn als hij daar komt te zitten ipv Kraaij.
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:17:56 #265
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_80875832
of Piet Keur
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_80876087
tvp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_80876309
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wie is er te gast vanavond?
Henk Westbroek met een borreltje onder de tafel, naast het biertje van Gijp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_80876745
Hij gaat voor Derksen en Van Hanegem zingen dat vriendschap een illusie is
pi_80877588
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Henk Westbroek met een borreltje onder de tafel, naast het biertje van Gijp
Ik snap nog steeds niet waarom Gijp z'n biertje altijd onder de tafel heeft staan
pi_80877623
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend moet terug
Wil je dat programma stopt?
sig verwijderd door FA
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:36:25 #271
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80877698
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef Trystar het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom Gijp z'n biertje altijd onder de tafel heeft staan
Hij drinkt Heineken, mag niet van sponsor Jupiler.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:44:13 #272
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_80879222
Hugo Camps als opvolger van Kraaij. En anders Herman Brusselmans ofzo.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')