Vermakelijke man, kan leuk worden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Henk Westbroek a.s. vrijdag in de uitzending.
Van der Gijp en Westbroek kan nog wel eens hilarisch worden, vooral als Henk Westbroek weer met z'n mooie anekdotes op de proppen komt.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kesler zat daar gewoon te liegen. Ik zou ook zo gereageerd hebben denk ik.
Ja want 11de staan op de interne lijst is erg hoog...quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kesler zat gewoon keihard te liegen en daarmee luinge zwart te maken. Gelijk heeft ie dat ie effe belt om 't zooitje recht te zetten. Heinrich had dr mooi geen antwoord op
alsof die lijst niet even snel in elkaar gefrutseld kan zijn door de knvb.....wat een eng zooitje daar zeg....quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:09 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
[..]
Ja want 11de staan op de interne lijst is erg hoog...
En die lijst is gebaseerd op wat precies? Ik kan ook een lijst samenstellen natuurlijk met de volgorde die mij uit zou komen, maar dat zegt helemaal niets danquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:09 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
[..]
Ja want 11de staan op de interne lijst is erg hoog...
Ja zo komt het op mij ook over inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En die lijst is gebaseerd op wat precies? Ik kan ook een lijst samenstellen natuurlijk met de volgorde die mij uit zou komen, maar dat zegt helemaal niets dan
Idd, ze willen van Luinge af dus geven ze alle andere een 9quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja zo komt het op mij ook over inderdaad.
De lijst die ze gisteren lieten zien, was niet de lijst van de KNVB maar gewoon de scheidsrechters die op de lijst staan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef VitaminWater het volgende:
En trouwens, Braamhaar stond 4e op die lijstIk vind die man zooo slecht he. Samen met Vink vind ik hem de zwakste scheidsrechter. Ik weet dat anderen hem misschien wel goed vinden, maar hij is gewoon niet standvastig.
Oh ik dacht dat Genee zei dat dat toeval was of zo. Ik was toen net naar de wc en heb dat stukje niet helemaal kunnen volgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op alfabet, ja.
Wiedemeijer onderaan, dat klopte wel.
't is wel het rechter rijtje dan, maar daar is wel alles mee gezegd... dat is áls ie inderdaad op plek 11 zou staan, wat mij sterk lijkt. Luinge lijkt me toch wel in de top 5 minimaal staan. Anders geef je m ook niet de beker-finale... Zelfs niet als "bedankje".... Alleen dat geeft al voor mij weg dat de KNVB gewoon van m af wil.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef VitaminWater het volgende:
11 van de 17, dan zit je toch gewoon ergens in het midden? Dat noem ik nou niet de onderste regionen. en dan nog, moeten de nummers 12 t/m 17 niet weg dan?
Hij zal wel lastig zijn voor ze ofzo. Dat bleek ook wel uit hoe 't telefoontje met Roelof en Heinrich verliep.... Kessler kon alleen maar een beetje als een boer met kiespijn lachen maar geen fatsoenlijk verweer geven, en Roelof vertelde even heel fijntjes hoe ie erover dacht. Kan me voorstellen dat de KNVB, en dan met name Kessler, niet gelukkig van dat soort dingen worden... Als Roelof de rest van 't jaar net zo lastig kan zijn, dan is een werkgever niet zo happig op contract-verlenging.quote:En waarom kan je in godsnaam een 8,x krijgen en dat dat dan vervolgens nog niet genoeg is om hoog op die lijst te komen. Dan klopt je rating toch gewoon niet?
Ze wilden gewoon van hem af, maar ik snap niet zo goed waarom precies.
Kesler laat maar weer eens zich van zn meest droevige kant zien dusquote:Op woensdag 28 april 2010 12:13 schreef PPWB84 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uiten-van-KNVB.dhtml
knvb maffia, wordt niet voor niets elke week bij ons gezongen hequote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kesler laat maar weer eens zich van zn meest droevige kant zien dus
Luinge is niet heilig natuurlijk, maar het was wel een echte scheidsrechter waar je wat mee kon; niet van die halve KNVB-robots die er nu rondwandelen. Daarnaast is 't natuurlijk schandalig hoe de KNVB nu met Luinge omgaat na zoveel jaren gefloten te hebben. Alleen maar voor het eergevoel van Kesler en om nog effe te demonstreren dat hij de baas is... Gelukkig dondert die ouwe gek eindelijk op, maar 't is maar afwachten wat ervoor terug komt natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
laten we er nu niet ineens van maken dat Luinge inderdaad een goede scheidsrechter is -- De Luinge show, remember? Maar eigenlijk is gewoon het hele scheidsrechterskorps van een bedroevend niveau... en de manier waarop Luinge nu weggebonjourd wordt is natuurlijk erg merkwaardig.
even had ik de hoop dat 't nu eens een kundig iemand zou wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die van Oostveen toch?
Heeft als marionet al enge trekjes getoond, dus past precies in de lijn.
quote:'Hans Kraay Jr. definitief weg bij Voetbal International'
Het vertrek van Hans Kraay Jr. bij Voetbal International is definitief. Dat laat presentator en journalist Menno Tamming via Twitter weten. René van der Gijp bevestigde het nieuws tegenover hem tijdens een presentatie in De Kuip. Komende maandag (3 mei) zou al zijn laatste optreden in de show zijn.
Vorige week kwamen de eerste berichten over een vertrek van Kraay Jr. bij Voetbal International al naar buiten. Reden zou zijn dat SBS niet langer presentatoren wil afstaan aan RTL. SBS ontkende vervolgens dat een vertrek al zeker was. Een woordvoerder zei: "SBS is in overleg over Hans' deelname aan Voetbal International voor komend seizoen en de frequentie daarvan."
Alles wijst er nu op dat het overleg een voor Kraay Jr. negatieve uitkomst kent en dat hij vanaf volgend seizoen dus niet meer iedere week zal aanschuiven bij Voetbal International. Of hij nog wel af en toe en op niet-reguliere basis als gast in het programma mag verschijnen, is niet duidelijk. Eerder leek SBS die optie nog open te houden.
Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel. Een overzicht van zijn optredens kun je hier bekijken.
http://sigaarsnor.blogspo(...)initief-weg-bij.html
Je bedoelt in een jurk vanuit de Uri Geller show?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan Hansie niet in een of andere constructie als gast langskomen?
Wordt die dan kwaad als Johan over zn zoon begint??quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Laat z'n vader maar weer terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |