Vet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef DanHardy het volgende:
UFC 118, 28 aug: JAMES TONEY VS RANDY COUTURE!!!!Ik kan nu al niet wachten op de dirty talk van Toney!
![]()
Toney: "Wo bitch, come on bitch, want some more? I am the champ, I am #1 bitch. I aint going lying on the floor like al little fag, you know what I am saying? If you shoot on me, I launch you into outer space like a sattelite bitch"
Dana wil van UFC 118 een blockbuster event maken. Dit is de waarschijnlijke fightcard
Joe Lauzon vs. TBD
Gray Maynard vs. Kenny Florian
James Toney vs. Randy Couture
BJ Penn vs. Frankie Edgar (UFC Lightweight Championship)
![]()
Zachte lenzen & jiu jitsu. Heb nooit ergens last van gehad...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
OM ff terug te komen over de eigen vechtsporten. Wie sport er nog meer met lenzen in? Ik kickbox met lenzen en gemiddeld verlies ik wel 1x per les een lens die uit het oog geslagen wordt, en die ik er dan weer moet indoen. Vreselijk irritant, maar zonder lenzen boxen lijkt me ook niet fijn. Iemand anders die hetzelfde probleem ook heeft?
Zachte lenzen bij dus BJJ, KM en soms MMA en Grappling.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
OM ff terug te komen over de eigen vechtsporten. Wie sport er nog meer met lenzen in? Ik kickbox met lenzen en gemiddeld verlies ik wel 1x per les een lens die uit het oog geslagen wordt, en die ik er dan weer moet indoen. Vreselijk irritant, maar zonder lenzen boxen lijkt me ook niet fijn. Iemand anders die hetzelfde probleem ook heeft?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik verlies mijn zachte lenzen ook bij het kickboksen en als ik ze dan kwijt ben dan is mijn zicht gelijk een stuk minder. Is erg vervelend, want ik kan ook niet echt voluit gaan daardoor. Tja, je moet maar zorgen dat je een goede dekking hebt, maar dat kan niet altijd als je risico neemt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Klopt maar Florian heeft daarna weer gewonnen van Gomi en Guida. Het blijft een top contender op lightweightquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij had Florian toch pas nog gedominate?
Ik sport zelf met Sclera lenzenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Had ik je tijdje geleden de OP niet gestuurd zodat jij ze op site kon uploaden?quote:
Zachte lenzen met Kyokushin karate.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:23 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zachte lenzen bij dus BJJ, KM en soms MMA en Grappling.
1 keer eruit geslagen en 1 keer doordat iemand met zijn broek langs mijn oog kwam bij bjj.. Verder nergens last van.
Wellicht minder op je gezicht geslagen worden
Huh lenzen voor veraf? Dat heb je toch helemaal niet nodig dan tijdens trainen..of zijn je armen 1km. lang en staat je sparringpartner aan de andere kant van de zaal en je wilt de letters op zijn broek lezen ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik sport zelf met Sclera lenzen
dit zijn lenzen die over me gehele oogwit vallen. Probleem is met deze lenzen, is wanneer ik zweet, het zweet achter me lenzen terrecht komt en hierdoor brandt.... en blijft brandenomdat het niet weg kan.
Daarom doe ik me lenzen altijd uit voor het trainen. Gelukkig gaat het best goed met -1,75 en -1,50
Overigens.. staat er ook een link van de OP in de OP?
Ik heb ook voor veraf.. alleen dan wel -3,25 en -5quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Huh lenzen voor veraf? Dat heb je toch helemaal niet nodig dan tijdens trainen..of zijn je armen 1km. lang en staat je sparringpartner aan de andere kant van de zaal en je wilt de letters op zijn broek lezen ofzo?
-2 hier. Maar nooit nodig gehad tijdens training aangezien ik dan alleen details onscherp zie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik heb ook voor veraf.. alleen dan wel -3,25 en -5Reken maar dat ik ze nodig heb.
Ik heb deze erin gezetquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:41 schreef Paxlie het volgende:
tvp
Je moet alleen de upcoming events en de plaatjes nog even fixen
Ik heb zelf -5 en -5.5, ik heb ze echt wel nodig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Huh lenzen voor veraf? Dat heb je toch helemaal niet nodig dan tijdens trainen..of zijn je armen 1km. lang en staat je sparringpartner aan de andere kant van de zaal en je wilt de letters op zijn broek lezen ofzo?
Hehe, zag dit gevecht gisteravond al, maar my god... Zelfs m'n opa heeft nog een beter incasseringsvermogenquote:
Jawel hoor... Moet je heel goed kijken. 'T is een snelle jab, hij zit er wel degelijk op. Maar duidelijk is het inderdaad niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |