15km (lenteloop) in mei. Wil 'm in hooguit 01:15 doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:14 schreef winka het volgende:
@star-gazer: wat een schemaWaar ben je voor aan het trainen
![]()
Dat is een redelijke hap van je PR van nu af...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
15km (lenteloop) in mei. Wil 'm in hooguit 01:15 doen
Hoe bevallen ze? Ben ook toe aan een tweede paar schoenen. Denk dat mijn Ascis een beetje slijtage beginnen te vertonen. Wanneer ben je toe aan nieuwe schoenen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef knnth het volgende:
Ja, voor ik ze kochtHet is een beetje half-half. Voelt zeker wat vrijer dan normale schoenen (hoewel de 7.0 praktisch een normale schoen moet zijn volgens mij) maar nog niet helemaal het barefeetgevoel. Misschien stap ik hierna over op de 3.0 of anders gelijk op de VFF
M'n trouwe Asics houd ik nog wel voor het serieuze werk
Vergeet niet je ervaring te delen met ons! Ben erg nieuwsgierig naar looptechnieken als pose-running, chi-running en barefootingquote:Op donderdag 29 april 2010 08:46 schreef knnth het volgende:
Ik krijg volgende week een privéclinic, pose running.
Ik heb gehoord na 1500 kilometer. Of na twee jaar. Ik zit nu na een jaar op 800, dus ik loop nog lekker door op mijn Asics!quote:
Nope.quote:Op maandag 26 april 2010 12:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zijn er meer mensen die voor de 4 Mijl op de reserve-lijst staan??
Dit is ook hoe ik er tegen aan kijk.quote:Op maandag 26 april 2010 20:37 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Stretchen rekt de spieren wat uit, waardoor je een minder krachtige samentrekking van de spieren krijgt. Als gevolg loop je dus wat minder hard. Daarom wordt stretchen volgens mij afgeraden. Aan de andere kant is de blessures dan wel weer iets lager volgens mij. [..] Verder is warmlopen altijd een goed idee. Hoe warmer je spieren zijn, des de effectiever.
Na afloop is uitlopen ook altijd wel aan te raden. Overigens stretch ik dan wel altijd, puur omdat op die manier de afbraakstoffen in de spieren sneller afgevoerd worden. De spierpijn en verzuring zijn dan minder erg.
met dit tempo zou ik trouwens 3 minuten langer gedaan hebben over de Zandvoort loop en komt de Hoorn-marathon (10 km) op 47 minuten. Heb dus goede hoop dat ik de 45 minuten wel haal als het weer mee zitquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef The_Hives het volgende:
na 2 keer binnen trainen even mijn nieuwe loop schoenen buiten getest. Behalve Zandvoort nooit meer dan 10km buiten gelopen. Net 14,5 km in 68 minuten. 12,7 km per uur, dus ben niet ontevreden
Lekker loop weer trouwens
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef beertenderrr het volgende:
last van mn hamstring, nu weer iets bovenin mijn bovenbeen. Het lopen gaat op zich wel, maar het blijft hinderlijk.
gastquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Sjobber het volgende:
Bah bah bah. Moet parkeerwachtertje spelen tijdens de Mariekenloop... Dus ik zie niet eens is mensen hardlopen
Nee, ik had gewoon liever ergens langs het parcours gestaan zodat ik nog wat van de gezelligheid mee zou krijgen. En niet een beetje afgelegen op de campus wat autos de goede kant opsturen...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de zomer komt er aan, dus maak je niet druk als het je alleen gaat om daar rond te lopen geilen op vrouwen in strakke pakjes of weinig kleding
Hoelang heb jij rust genomen? Je hebt wel gelijk hoor, dit schiet niet op in ieder geval. De komende tijd maar wat meer fietsen om toch een beetje in beweging te blijven. Het vervelende is ook dat als je niet sport, je geen pijn voelt, dus dan weet je ook niet echt hoe het er voor staat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom neem je dan niet een tijdje rust? Zelf afgelopen tijd ook van die pijntjes gehad, moest mezelf echt 'dwingen' om niet te lopen. Nu gaat het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |