Neehoor, maar ze schijnen een liefde voor duitsland te hebben. Mijn familie tenminste.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso al minder volk, wil je zeggen?
Ik eik alleen maar voor duits bierquote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ze schijnen een liefde voor duitsland te hebben. Mijn familie tenminste.
Jij niet hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ze schijnen een liefde voor duitsland te hebben. Mijn familie tenminste.
OMG timmmmm, ik moest lachen!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt u het maar!
Wie was ikquote:
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Die onderste van de spies doet me zo aan DW denken
-20 kilo +20 cmquote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Die onderste van de spies doet me zo aan DW denken
Owjeej, het word steeds erger.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag mijn familie niet eens.
Ik heb een traumatisch-ontwikkelde-haat tegen belgen ook.
Roosendaal, ik ben een bijnabelg.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Owjeej, het word steeds erger.
Je weet dat ik ook bijna een belg ben?
Dus jij bent dat tóch op de hyves van DW.quote:
+2quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
Duits en uit Den Haag atmquote:
dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jij bent dat tóch op de hyves van DW.
Ik ben een belgquote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja,quote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Duits en uit Den Haag atm![]()
Toch?
Neenee, heb ikquote:
Hoe KON je dat denkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neenee, heb ik![]()
Ik dacht even dat eNGine10 jou was
quote:
Patatje metquote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb honger en de macaroni is nog niet klaar
Jaren geleden stond ik met mn ouders en broers op een camping in toen nog Tsjecho-Slowakije.quote:
kant en klaar of zelfgemaakt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb honger en de macaroni is nog niet klaar
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
kut site ook scrolde niet toen mn pa binnenkwam nu denkt hij dat ik geen echt meisje kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloofwaardig.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik net wat leuker hoor
lekker dank je welquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik met mn ouders en broers op een camping in toen nog Tsjecho-Slowakije.
's Avonds waren we aan het BBQ-en en we hadden de buren ook gevraagd of ze zin hadden om mee te doen.
Dus mijn vader zegt tegen die gozer: zeg, zal ik eens een leuke mop over een belg vertellen?
Doe maar niet, want ik ben een belg zegt die kerel.
Ow dat geeft niks, dan vertel ik hem wel 2 keer zei mn vader toen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik met mn ouders en broers op een camping in toen nog Tsjecho-Slowakije.
's Avonds waren we aan het BBQ-en en we hadden de buren ook gevraagd of ze zin hadden om mee te doen.
Dus mijn vader zegt tegen die gozer: zeg, zal ik eens een leuke mop over een belg vertellen?
Doe maar niet, want ik ben een belg zegt die kerel.
Ow dat geeft niks, dan vertel ik hem wel 2 keer zei mn vader toen
Goed, ik vergeef het jequote:
Patat is lekker, vooral speciaal en oorlogquote:
Users die overal uitgekotst worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Enlighten me please.
God nee, niet wéérquote:
Pagina 2. Het is FRIET GODVERDOMME!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Patat is lekker, vooral speciaal en oorlog
jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het NOOIT meer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Patat.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, belgen hè...
Is het patat of friet?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het NOOIT meer doen![]()
Meid tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Aardappels met oorlog ?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoi Ratelquote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HoiiJullie gaan snel! Te snel.
Like it slow?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HoiiJullie gaan snel! Te snel.
Patatquote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Pagina 2. Het is FRIET GODVERDOMME!!!!!
Kan je zoeken op hyves? Zoveel tim boumannen zijn er niet in Roosendaalquote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef Myraela het volgende:
Tim ik wil jou ook op hyves.
Of heb ik je al?
Welke dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, ik zie dat mij 'grap' al gemaakt was
Je weet dat de Nederlanders het uitgevonden hebben?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De mensen die het hebben uitgevonden zeggen friet dus dan is het gewoon friet.
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=tim%20boumannen&pageid=12E8BEU11DU8C0GSW#search=hyvers%3Atim%20boumannen&__state__=1quote:Op donderdag 22 april 2010 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je zoeken op hyves? Zoveel tim boumannen zijn er niet in Roosendaal
quote:
Probeer deze eens: http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=tim bouman&pageid=12E8BEU11DU8C0GSW#search=hyvers%3Atim bouman&__state__=1quote:
http://timmmmmmmmmmie.hyves.nl/?ref=srquote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het wel goed gedaan overigens hoor.
Patatquote:Op donderdag 22 april 2010 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De mensen die het hebben uitgevonden zeggen friet dus dan is het gewoon friet.
Potatoesquote:Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jij gaat altijd patatten kopen ipv aardappels
En bij mij?quote:
geschild of ongeschild? want dan is het frietquote:
quote:* Herkomst Nederland Patat is een recept uit Nederland
* Categorie Aardappelgerechten
* Porties 5
* Bereidingstijd 40 minuten
* Recept van Lenneke
* Gewijzigd zondag 11 februari 2007
Forum Opties | |