quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
kut site ook scrolde niet toen mn pa binnenkwam nu denkt hij dat ik geen echt meisje kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloofwaardig.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik net wat leuker hoor
lekker dank je welquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik met mn ouders en broers op een camping in toen nog Tsjecho-Slowakije.
's Avonds waren we aan het BBQ-en en we hadden de buren ook gevraagd of ze zin hadden om mee te doen.
Dus mijn vader zegt tegen die gozer: zeg, zal ik eens een leuke mop over een belg vertellen?
Doe maar niet, want ik ben een belg zegt die kerel.
Ow dat geeft niks, dan vertel ik hem wel 2 keer zei mn vader toen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik met mn ouders en broers op een camping in toen nog Tsjecho-Slowakije.
's Avonds waren we aan het BBQ-en en we hadden de buren ook gevraagd of ze zin hadden om mee te doen.
Dus mijn vader zegt tegen die gozer: zeg, zal ik eens een leuke mop over een belg vertellen?
Doe maar niet, want ik ben een belg zegt die kerel.
Ow dat geeft niks, dan vertel ik hem wel 2 keer zei mn vader toen
Goed, ik vergeef het jequote:
Patat is lekker, vooral speciaal en oorlogquote:
Users die overal uitgekotst worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Enlighten me please.
God nee, niet wéérquote:
Pagina 2. Het is FRIET GODVERDOMME!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Patat is lekker, vooral speciaal en oorlog
jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het NOOIT meer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Patat.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, belgen hè...
Is het patat of friet?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het NOOIT meer doen![]()
Meid tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Aardappels met oorlog ?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |