Neehoor, maar ze schijnen een liefde voor duitsland te hebben. Mijn familie tenminste.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso al minder volk, wil je zeggen?
Ik eik alleen maar voor duits bierquote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ze schijnen een liefde voor duitsland te hebben. Mijn familie tenminste.
Jij niet hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ze schijnen een liefde voor duitsland te hebben. Mijn familie tenminste.
OMG timmmmm, ik moest lachen!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt u het maar!
Wie was ikquote:
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Die onderste van de spies doet me zo aan DW denken
-20 kilo +20 cmquote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Die onderste van de spies doet me zo aan DW denken
Owjeej, het word steeds erger.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag mijn familie niet eens.
Ik heb een traumatisch-ontwikkelde-haat tegen belgen ook.
Roosendaal, ik ben een bijnabelg.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Owjeej, het word steeds erger.
Je weet dat ik ook bijna een belg ben?
Dus jij bent dat tóch op de hyves van DW.quote:
+2quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
Duits en uit Den Haag atmquote:
dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jij bent dat tóch op de hyves van DW.
Ik ben een belgquote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja,quote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Duits en uit Den Haag atm![]()
Toch?
Neenee, heb ikquote:
Hoe KON je dat denkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neenee, heb ik![]()
Ik dacht even dat eNGine10 jou was
quote:
Patatje metquote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb honger en de macaroni is nog niet klaar
Jaren geleden stond ik met mn ouders en broers op een camping in toen nog Tsjecho-Slowakije.quote:
kant en klaar of zelfgemaakt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb honger en de macaroni is nog niet klaar
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
kut site ook scrolde niet toen mn pa binnenkwam nu denkt hij dat ik geen echt meisje kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloofwaardig.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik net wat leuker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |