Dat mag jij vinden hoor schat.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef Myraela het volgende:
Nee, kinderachtig zijn de mensen die daarover gaan huilen.
Schrijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regelmatig op een internetforum zitten, en dan schrijven ipv mailen ;') _!
Nee. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
Je weet dat we nu niet meer kunnen trouwen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
quote:
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben in TVR geboren op FOK!check eerste pagina postgesch
Dus ik ben een rasTVRer ofzow
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat we nu niet meer kunnen trouwen?
eigenlijk moet jouw ondertitel dus zijn: Poepkoningquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook echt een woord waar ik dus niet aan kan wennen
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Oh gossie, myraela en ST hebben fittie
oftewel Fokkerquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.
Ach ja, ik geef kinderen altijd maar gewoon het voordeel van de twijfel, ze weten vaak niet beterquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Oh gossie, myraela en ST hebben fittie
en dan vervolgens de .avi opsturen naar de hele SCquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwemmodderbad.
KLB;erquote:
Dat kan anders wel geregeld worden hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.quote:
ONZ overheerst....quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan anders wel geregeld worden hoor
Olie dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.
Maandag was het?quote:
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen meequote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.
Om het een beetje vies te maken. Vrouwen die in modder gaan vechten doen alles.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen mee
Weet ik.quote:
OW dat je gewoon kan overnachten hier bedoel je?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Week erop is beter, een woensdag. Iets beter te regelen met me mama.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, PUB, dat is om over naar huis te schrijven!
Limburgers he, die kan je het niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen mee
Dan neem ik wel jou bed in en slaap jij op de bank.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
OW dat je gewoon kan overnachten hier bedoel je?
Ow dat is geen probleem hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan neem ik wel jou bed in en slaap jij op de bank.
of in een modderbadquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.
Dan neem ik jou maagelijkheid mee en dan slaapt die ook op de bankquote:
Sowieso al minder volk, wil je zeggen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Limburgers he, die kan je het niet kwalijk nemen.
Dan zal je weer ouderwets moeten lapohunten vs stoepquote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil graag de lapo trouwens, ik wil een deel 2 van dit topic
Je maakt me bang.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan neem ik jou maagelijkheid mee en dan slaapt die ook op de bank
Go fetch!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil graag de lapo trouwens, ik wil een deel 2 van dit topic
Ik ben uit de competitie gestapt.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zal je weer ouderwets moeten lapohunten vs stoep
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben uit de competitie gestapt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Stoep, wil je vandaag niet hunten, speciaal voor mij?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben uit de competitie gestapt.
ECHT te dom om te poepen misschien?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso al minder volk, wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |