Thuis, je bent niet langs gekomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi...maar toch...voel ik een afstand...
ik was laatst in jouw dorp, waar was jij?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs hier word ik zo af en toe uitgekotst
Jij vindt jezelf toch per definitie nergens bij horen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wélke groep
In Den Haag toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thuis, je bent niet langs gekomen.![]()
Je weet helemaal niet waar ik woon volgens mij.
Kan net. Wel paar dure merk sieraden hoop ik? Anders word het wel krap.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb enorm dure schoenen aan, is dat ook goed?
Verder alleen H&M en Hema I'm afraid...
Oeh, en een Wehkamp broek. Is Duits, dan is het ook goed, toch?
En dat maakt je gelijk zo geliefdquote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs hier word ik zo af en toe uitgekotst
Damn Myraela, doe even normaal zegquote:
Nopequote:
Helemaal geen sieradenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
Kan net. Wel paar dure merk sieraden hoop ik? Anders word het wel krap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh, crap. Daarom kon ik je natuurlijk ook niet vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
NopeMet dorp, bedoel ik ook echt dorp. 1800 inwoners.
Niet in ONZ neequote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf toch per definitie nergens bij horen?
Wat heb je trouwens een vrolijke UI voor jouw doen
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef laforest het volgende:
![]()
![]()
woeiiiiiiiiiii ik ben in opperbeste stemming.
die is dus nu verpest?quote:
Jeuj, ik hoor erbijquote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet in ONZ nee
Maar dat komt vooral omdat driekwart van de users hier te dom is om te poepen. Met bijvoorbeeld DW, Eze of Naat zou ik best in een groepje willen horen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef laforest het volgende:![]()
![]()
woeiiiiiiiiiii ik ben in opperbeste stemming.
quote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal geen sieraden
pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jij zag ehm ook al, GMTAquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Instant moodkill by Myraela:
[..]
[..]
DAT ga ik even doen ja..poepen!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet in ONZ nee
Maar dat komt vooral omdat driekwart van de users hier te dom is om te poepen. Met bijvoorbeeld DW, Eze of Naat zou ik best in een groepje willen horen.
Nee ik voel me drie dubbele salto over de kop uitsteekbaar woeiiiiiquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Instant moodkill by Myraela:
[..]
[..]
Kun je beter met m'n oma praten ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
Serieus, zijn jullie wel FOK!kers of wat?
Beetje duitse haat moet je wel kunnen hebben.
dat moet je hier in belgie niet zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DAT ga ik even doen ja..poepen!
En redelijk indirect, maar ik ga nu even het tegendeel bewijzenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Suikertaart is in die post ook genoemd hoor. Alleen iets minder positief
Fuck.....hoe moet dat nou toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DAT ga ik even doen ja..poepen!
Jullie hebben alleen sproei vlaai?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je hier in belgie niet zeggen
Hmja. Ach. Als je het eerst opneemt voor de naam van een topic en de originele betekenis, want OOOOH wat kinderachtig als je het anders interpreteert en je vervolgens kotst op Duitsers, omdat Duitsers, dan kan ik alleen maar dit doen:quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
iets met neukenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen sproei vlaai?
Is goedquote:
Poepen en neuken?quote:
waarom niet, ik bedoel gewoon hetzelfde als in Nederland hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je hier in belgie niet zeggen
poepen betekent in belgie neukenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen sproei vlaai?
Nee, kinderachtig zijn de mensen die daarover gaan huilen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Ach. Als je het eerst opneemt voor de naam van een topic en de originele betekenis, want OOOOH wat kinderachtig als je het anders interpreteert en je vervolgens kotst op Duitsers, omdat Duitsers, dan kan ik alleen maar dit doen:
Ik ook nietquote:
Je weet dat ik bijna duitser ben?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
Naar huis schrijven over een internet-forumquote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, PUB, dat is om over naar huis te schrijven!
Raar volkje dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
poepen betekent in belgie neuken
ik ben in TVR geboren op FOK!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, PUB, dat is om over naar huis te schrijven!
Regelmatig op een internetforum zitten, en dan schrijven ipv mailen ;') _!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naar huis schrijven over een internet-forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |