Je telefoon heeft een camera.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet op het werk nee. En trouwens ook niet thuis
als 8 kan, kan 17 ookquote:
Uiers Door Oude Wagens Uittrekkenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Waar staat UDOWU voor als ik vragen mag?
Kan 8 dan?quote:
Hoi vosss. Iets met uitgekotstquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Users die overal worden uitgekotst.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Alles kanquote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan 8 dan?![]()
[..]
Hoi vosss. Iets met uitgekotst
NIET: Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst.
Ahh kijk. Dan zit ik op mn plek hierquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
NIET: Users Die Overal Waardering Uitlokken
Tov.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh kijk. Dan zit ik op mn plek hier
LAAT ONS! Ik maak ervan wat ik wil potdikkeme!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Mensen die doen alsof het ergens anders voor staat.
Komop, dat naatje het zegt, okay, hij is 16. Dan mag het.
Maar grappig is het niet.
het was iemand anders die er voor het eerst mee kwamquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Mensen die doen alsof het ergens anders voor staat.
Komop, dat naatje het zegt, okay, hij is 16. Dan mag het.
Maar grappig is het niet.
Dat maakt niet uit, jij mag het zeggen. Van de rest is het gewoon dom.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was iemand anders die er voor het eerst mee kwam
DATquote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
LAAT ONS! Ik maak ervan wat ik wil potdikkeme!
Wat is GMTH dan? Verder wel enigzins mee eens ja. Niet dat ik me eraan stoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij mag het zeggen. Van de rest is het gewoon dom.
Net als GMTH
Er is heul niks is met GMTH, het is zelfs een veel gebruikte term zelfs IRLquote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij mag het zeggen. Van de rest is het gewoon dom.
Net als GMTH
Great Minds Think Hetzelfdequote:Op donderdag 22 april 2010 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is GMTH dan? Verder wel enigzins mee eens ja. Niet dat ik me eraan stoor.
dat weten ze zelf welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Maar myraela, het is geen grap, we moeten nieuwe aanwas treffen en die krijg je niet door ze te laten denken dat wij overal uitgespuugd worden en zij dus ook
Wat Naatje zegtquote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Maar myraela, het is geen grap, we moeten nieuwe aanwas treffen en die krijg je niet door ze te laten denken dat wij overal uitgespuugd worden en zij dus ook
Nee dan vind ik GMTA toch beter.quote:
het is fuckin ONZ.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het mij slim lijkt om een SC die bekend stond om kliekjesvorming zo te noemen, aangezien het juist minder aantrekkelijk word voor nieuwe mensen. Maar die naam is er nu eenmaal en hij trekt blijkbaar wel aandacht want er zijn wel nieuwe mensen bij.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
door de naam ben ik dus idd komen kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het mij slim lijkt om een SC die bekend stond om kliekjesvorming zo te noemen, aangezien het juist minder aantrekkelijk word voor nieuwe mensen. Maar die naam is er nu eenmaal en hij trekt blijkbaar wel aandacht want er zijn wel nieuwe mensen bij.
Dat is zo dus je hebt gelijk we moeten de afkorting niet meer veranderen in iets anders maar het gewoon houden bij: Users Die Overal Worden Uitgekotst. Kunnen posters zelf bepalen of ze willen blijven of niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
Nee. Omdat mensen de afkorting niet snappen en daardoor komen kijken waar het over gaat.
Maar het geeft wel een duidelijk signaal af. de ONZ SC is heropend, maar alleen omdat het grootste deel van de oude SC bestaat uit enkel kankerusers die werkelijk óveral uitgekotst worden. PUB wil ze niet, KLB wil ze niet, en waar ze ook komen, ze verbaggeren de hele SC.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
Nee. Omdat mensen de afkorting niet snappen en daardoor komen kijken waar het over gaat.
en aangezien het hier altijd gezellig is blijven ze vanzelf welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo dus je hebt gelijk we moeten de afkorting niet meer veranderen in iets anders maar het gewoon houden bij: Users Die Overal Worden Uitgekotst. Kunnen posters zelf bepalen of ze willen blijven of niet.
Oeh nee, ieuw, je zou maar eens bij een GROEP horenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik beschouw me geheel en al niet als deel van deze of de vorige kliek.
Pics van timmmmm en myraela in een foto gephotoshopedquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
timmmmm en Myraela zijn wel een leuk stel samen, vinden jullie ook niet?
Had ik al gezegd dat je hier alleen welkom bent met merkkleding?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh nee, ieuw, je zou maar eens bij een GROEP horen
hihihihi...maar toch...voel ik een afstand...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
Suikertaartje en eNGine10 ook, vinden jullie ook niet?
Dat hangt er maar net vanaf wélke groepquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh nee, ieuw, je zou maar eens bij een GROEP horen
jij dus ookquote:
Ik heb enorm dure schoenen aan, is dat ook goed?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je hier alleen welkom bent met merkkleding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |