Dat mag jij vinden hoor schat.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef Myraela het volgende:
Nee, kinderachtig zijn de mensen die daarover gaan huilen.
Schrijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regelmatig op een internetforum zitten, en dan schrijven ipv mailen ;') _!
Nee. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
Je weet dat we nu niet meer kunnen trouwen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
quote:
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben in TVR geboren op FOK!check eerste pagina postgesch
Dus ik ben een rasTVRer ofzow
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat we nu niet meer kunnen trouwen?
eigenlijk moet jouw ondertitel dus zijn: Poepkoningquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook echt een woord waar ik dus niet aan kan wennen
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Oh gossie, myraela en ST hebben fittie
oftewel Fokkerquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.
Ach ja, ik geef kinderen altijd maar gewoon het voordeel van de twijfel, ze weten vaak niet beterquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Oh gossie, myraela en ST hebben fittie
en dan vervolgens de .avi opsturen naar de hele SCquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwemmodderbad.
KLB;erquote:
Dat kan anders wel geregeld worden hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.quote:
ONZ overheerst....quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan anders wel geregeld worden hoor
Olie dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.
Maandag was het?quote:
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen meequote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |