Ja en morgen de hele dag en zaterdag.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Moeten we je missen in de SC vanavond?
Zeg droeftoeters,quote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb teruggestuurd dat het geen antwoord is op mijn vraag en ik heb ze verzocht mijn e-mail nu wel door te lezen en geen standaard mail terug te sturen. Wel professioneel, niet met grote bek.
Nouja zegquote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en morgen de hele dag en zaterdag.
NOH!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en morgen de hele dag en zaterdag.
IK print gewoon alles replies van WD uit, zodat ik ze vanavond en morgen nog es ff kan lezen. Zo is ze toch toch bij mequote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Moeten we je missen in de SC vanavond?
En ik stop ze in mijn portemonee, zo is ze altijd bij mequote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
IK print gewoon alles replies van WD uit, zodat ik ze vanavond en morgen nog es ff kan lezen. Zo is ze toch toch bij me
Nee het was zoiets:quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg droeftoeters,
Lees mijn kankermail nou eens goed door!
Met hatelijke groetjes,
WD
In ieder geval een pic met Mickey.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Aron7120 het volgende:
Krijgen we wel een foto-reportage uit disney ter compensatie WD?
I know, plaag je maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee het was zoiets:
Beste Gertjan,
bedankt voor je reactie, maar dit beantwoord mijn vraag niet echt. Ik mailde jullie voor een afspraak en niet voor een afkeuring zonder foto's. Dus bij dezen vraag ik nog een keer of ik een afspraak zou kunnen maken bij jullie op de Heemraassingel.
Vriendelijke groeten,
[gegevens]
Klopt dat, bij dezen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus bij dezen vraag ik nog een keer of ik een afspraak zou kunnen maken bij jullie op de Heemraassingel.
Ja. Als ik m'n mini camera ken vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Aron7120 het volgende:
Krijgen we wel een foto-reportage uit disney ter compensatie WD?
Jawel.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt dat, bij dezen?
Dat is toch geen correct Nederlands?
Ja, dat klopt. Het is bij dezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt dat, bij dezen?
Dat is toch geen correct Nederlands?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Als ik m'n mini camera ken vinden.
Ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I know, plaag je maar.
Het is gewoon ontzettend irritant als mensen niet (goed) lezen.
KOME WIJ UIT ROTTERDAMquote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het is bij dezen.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
Waarom noem je me ineens Wd?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
Wd, waarom wil je zo graag model worden? Niet dat ik er wat op tegen heb, maar gewoon une question.
Dat is ook wel erg bot hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oh hij is wel erg snel.![]()
En weer Sanne.![]()
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je.
![]()
Hoe kan je geen interesse hebben als je me niet gezien heb?!
Ik heb me ingeschreven bij zo'n wedstrijd toen van hun, toen wilde ze me hebben. Kanker op dan als je nu geen interesse meer hebt, ik ben in 5 maanden niks veranderd.quote:
Ja, maar die gast wil er gewoon erg makkelijk van af komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is het hele wereldje daar joh
Stuur je toch een foto uit je fobo mee en zeg je erbij dat je nog geen betere foto's hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oh hij is wel erg snel.![]()
En weer Sanne.![]()
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je.
![]()
Hoe kan je geen interesse hebben als je me niet gezien heb?!
Ik kan gewoon langsgaan. En als ze dan wel willen, zeggen: Nah Gertjan diggt me niet zo, doei.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die gast wil er gewoon erg makkelijk van af komen.
Gertjan is gewoon homo.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan gewoon langsgaan. En als ze dan wel willen, zeggen: Nah Gertjan diggt me niet zo, doei.
Ja weet ik :p. Maar waarschijnlijk krijgt die wel meer mails dan datquote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die gast wil er gewoon erg makkelijk van af komen.
Of zal ik 'm terug mailen:quote:
Joh, waarom denk je dat ik mailde om een afspraak te maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet ik :p. Maar waarschijnlijk krijgt die wel meer mails dan dat. Beste lijkt mij er gewoon zelf heengaan om persoonlijk een afspraak te maken. Weet je gelijk waar je aan toe bent omdat ze je dan oo kzien.
Nou zal ik het je dan maar vertellen in twee woorden: Leuk, geld.quote:
Anders bel je ze even. Hopelijk krijg je dan niet GJ.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik mailde om een afspraak te maken.
Ja, en ik zeg ga gewoon zonder afspraak.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik mailde om een afspraak te maken.
Zeg iets dat ie je zwaar gekwetst heeft en dat je nu ingestort bent. Of geef z'n email adres zodat iemand kan doen alsof ie je moeder is ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of zal ik 'm terug mailen:
DANKJEWEL ZAK!11!1einz![]()
![]()
![]()
ZIE JE WEL BIJ BNTM.
![]()
Dan doe ik me voor als ene Isabella Stuyvezande, misschien klink ik dan leuker.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders bel je ze even. Hopelijk krijg je dan niet GJ.
Heb jij geen school?quote:
Door negers met littekens op hun gezicht.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff wat anders, in die modellenwereld worden die modellen toch allemaal doorgesmeerd? Weet je zeker dat je dat wil WD?
JA NEE DAT HELPTquote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zeg iets dat ie je zwaar gekwetst heeft en dat je nu ingestort bent. Of geef z'n email adres zodat iemand kan doen alsof ie je moeder is ofzo
Iew nee, ze lijken allemaal op Suarez achter de schermen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff wat anders, in die modellenwereld worden die modellen toch allemaal doorgesmeerd? Weet je zeker dat je dat wil WD?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je, ook niet dat je langs komt.
Groet,
Gertjan
P.S. Over deze uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dit uitprinten.
Ja tuurlijk, zodat wij weer wat te lachen hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat bedoelde jij echt wel serieus
Ja, maar die maken wel misbruik van je.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iew nee, ze lijken allemaal op Suarez achter de schermen.
Ik zou het niet pikken, zoek hem op en trap z'n camera ergens waar de zon nooit schijntquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
Sanne ook nog.Dat tart me nog het meest.
![]()
Kankerkneus. Ik zie er niet eens uit als een Sanne.Ik ben godverdomme Zweeds.
![]()
Wat een Gooische naam. Trappen ze nooit in met je Rotterdamse accent.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik me voor als ene Isabella Stuyvezande, misschien klink ik dan leuker.
Zweedsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
Ze mogen wel wat professioneler reageren hoor. Niet alsof ze vanochtend geen blowjob hebben gehad van hun botoxvrouwtje die vervolgens ook geen koffie gezet heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, ze zullen nog wel veel harder zijn in dat wereldje dan Gert-jan hoor.
Ik kan een Gooische R imiteren.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een Gooische naam. Trappen ze nooit in met je Rotterdamse accent.
Probeer gewoon een ander bureau.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
Je had je tweede naam moeten invullen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
Seal is een zanger hoor. Ook al neukt ie met een model.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door negers met littekens op hun gezicht.
Ik ken hier niemand die Stuyvezande heet. Wel een Isabella, maar die noemt zichzelf gewoon Isabel.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een Gooische naam. Trappen ze nooit in met je Rotterdamse accent.
Ja of Målilla Bodil.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je had je tweede naam moeten invullen.
Waar zeg ik dat hij geen zanger is?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seal is een zanger hoor. Ook al neukt ie met een model.
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je had je tweede naam moeten invullen.
xeauyxeauquote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die Stuyvezande heet. Wel een Isabella, maar die noemt zichzelf gewoon Isabel.
Isabeau
Groetjes Målilla Bodil.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.
Oh nee, ik dacht dat je doelde op de fotografen/manageres etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij geen zanger is?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
Stephanie zegt:
*ik heb energie shots gekocht. wjaahhah fakkin grappig![]()
*moet je dat in 1 keer opdrinken?
Sanna zegt:
*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Om je de bus in te laden?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben gewoon liftboys bij ons bedrijf. Drie stuks.
Moet je dat in 1 keer opdrinken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, energy shots
Mana potion
Ik zie d'r vanavond weer.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft de gelukkige huisvrouw gezien?
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft de gelukkige huisvrouw gezien?
Ja hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je dat in 1 keer opdrinken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar wel een goede actrice. Ik hoop dat het een tranentrekker is, kan ik lekker brullen in de bios.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.
HELLO CARICEquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.
quote:
Misscien is Gert-Jan ook wel een fokkerquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn vader vertellen over mijn nieuwe grote vriend, Gert-Jan. Die ik op een dag af moet wijzen als hij me komt benaderen voor z'n kutbureautje.
Alle Gert-Jans zijn goed bezig vandaag.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn vader vertellen over mijn nieuwe grote vriend, Gert-Jan. Die ik op een dag af moet wijzen als hij me komt benaderen voor z'n kutbureautje.
Svenskaquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |