quote:Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef Bragi het volgende:
Wat betekent dit?
Wat een zeikwijf.Met haar misplaatste arrogantie.
Ik heb medelijden met die jongen.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef Bragi het volgende:
Wat betekent dit?
Wat een zeikwijf.Met haar misplaatste arrogantie.
quote:
quote:
En terecht dat ze scoren.quote:
Het vlekje scrollt mee.quote:
Staat deze er ook in?quote:
Jij was toch de droeftoeter die 15 mei als een stijve hark op Lady GayGay staat te dansen?quote:
http://www.sticksports.com/football/gameeuroleague.phpquote:Op donderdag 22 april 2010 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Congratulations you have conquered the best in Europe - all hail! VFL WOLFSBURG win the Stick Sports European League!Geniaal spelletje
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij was toch de droeftoeter die 15 mei als een stijve hark op Lady GayGay staat te dansen?
Origineelquote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik vandaag ingeslagen. En mijn Allstars worden gerepareerd.
Oh, dus bobensuus@live.nl is niet van jou?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die een emailadres delen.
zoals joopenmarga@live.nl
Onthoud wat je vanmorgen nog hebt gezegd, hè...quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, dus bobensuus@live.nl is niet van jou?
Kut, nu heeft iemand anders foto's van m'n pik.
Dat was vanmorgen. Ander dagdeel, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Onthoud wat je vanmorgen nog hebt gezegd, hè...
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen. Ander dagdeel, nieuwe kansen.
quote:
Gast, alsof ik serieus benquote:Op donderdag 22 april 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]! Tot zover je wijze woorden. Zie hier de praktijk.
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik vandaag ingeslagen. En mijn Allstars worden gerepareerd.
En dan ook nog uit suriname komenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso mensen die klagen over NL maar dan niet gewoon oprotten.
my meatquote:
Meisjes die niet pijpen.quote:
Zaterdag in Stairway in Utrecht.quote:
quote:
Ohja, nu weet ik hoe waar wanneerquote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alle info die je nodig hebt, staat in de OP.
Ja, mjah. Dat is ook nog niet duidelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, nu weet ik hoe waar wanneer.
Wie wil nog meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, mjah. Dat is ook nog niet duidelijk
my vegetarian meat?quote:
handdoek eromheenquote:
Ja, dat krijg je als je gaat douchen.quote:
Mozy en chai willen ook, en jappie vast ookquote:Op donderdag 22 april 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik![]()
De rest weet ik echt niet
quote:
quote:
Neem je moeder mee. Is er tenminste ook iemand van mijn leeftijdquote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil ook wel maar ik mag niet van mama.
Ja, maar ik doel eigenlijk op de diehard SC'ersquote:Op donderdag 22 april 2010 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mozy en chai willen ook, en jappie vast ook.
Okee.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
Neem je moeder mee. Is er tenminste ook iemand van mijn leeftijd
Jammer dan, dat ben ik ook niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel eigenlijk op de diehard SC'ers
Mozy, Chai en Jap zijn toch ook diehard SCers?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast otis, lakitu blablaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mozy, Chai en Jap zijn toch ook diehard SCers?
quote:
Ik bedoelde dat je vier haast identieke blousjes hebt gekochtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je naait je eigenlijk kleding?
Ja, mouwen, kraagje, knoopjes. Dit is niet mijn volledige collectie, want ik krijg pas vrijdag loon.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je vier haast identieke blousjes hebt gekocht
Gecondoleertquote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die niet kunnen lezen.![]()
Stuur ik een email naar Maxmodels of ik een afspraak bij ze kan maken, omdat ik geen professionele foto's heb om te versturen naar ze.Krijg ik een e-mail terug:
"Helaas ben je niet geschikt als model bij ons bureau."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen foto's mongolen, where is the fucking sense.
On itquote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Beter check je dat halo reach filmpje
Een model moet toch een portfolio hebben?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die niet kunnen lezen.![]()
Stuur ik een email naar Maxmodels of ik een afspraak bij ze kan maken, omdat ik geen professionele foto's heb om te versturen naar ze.Krijg ik een e-mail terug:
"Helaas ben je niet geschikt als model bij ons bureau."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen foto's mongolen, where is the fucking sense.
Ik heb teruggestuurd dat het geen antwoord is op mijn vraag en ik heb ze verzocht mijn e-mail nu wel door te lezen en geen standaard mail terug te sturen. Wel professioneel, niet met grote bek.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar, maar gecondoleert met het antwoord op je email is het meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |