Dat is het laatste,quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
Dat jij jaloers bent op dat "vadsige" wijf.
?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:26 schreef Re het volgende:
ik denk dat hij je mentaal je helemaal uit elkaar trekt ter vervanging van de harde werkelijkheid van zijn huidige bestaan
of je zat onder een klok... dat kan ook
Zelfs zij vond je de moeite niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
zowieso had ze een arrogant kop en keek ze me arrogant aan.
Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet zei ie wel tegen zn vrienden zie dat dunne ding daar, wie zou daar nou mee willen zoenen
geef mij dat meisje met die vrouwlijke vormen achter haar maar!
maar die dunne denkt telkens dat ik naar haar kijk jeetje!
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.
wat is je probleem nu eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.
Dat hij je leuk vind maar een dikke vriendin heeft?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Stel: Je zit in een cafe/bar met 2 vrienden (beide jongens), je drinkt cola, lekker relaxen met de muziek. Vervolgens zie je een jongen die er best goed uitziet en hij is lekker aan het losgaan met z'n vrienden, en op een gegeven moment kijkt hij jou de hele tijd aan. Hij kijkt je onderzoekend aan en zegt dan iets in de oor van z'n vrienden. Jij vindt het irritant dat ie steeds naar je kijkt (though vind je hem er goed uitzien, maar kijkt niet lachend naar m ofzo maar serieus, normaal). En vervolgens gaat hij met een vatsig wijf zoenen. :S
Wat betekent dit?
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is je probleem nu eigenlijk
ben je echt zo onzeker dat je een topic moet maken omdat een vreemde (waarvan je claimt dat je hem niet wou maar wtf waarom dan zo'n drama) met iemand anders ging zoenen?
als ik jou zo hoor stond je waarschijnlijk als een zuurpruim aan de bar omdat alle mannen je te min waren, de vrouwen arrogant en vadsig en kon je niet bewegen in je strakke topje en dansen was ook out of the question omdat je haar dan in de war zou raken
geen wonder dat ie voor iemand gaat die er uit ziet alsof ze wel plezier heeft (of los gaat om in jouw termen te spreken)
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Dit betekent dat hij uiteindelijk dat vadsige wijf toch boven jou verkoos.
You do the math.
Ja, vandaar dat je ook een topic opent over het feit dat hij vervolgens een "vadsig wijf" gaat zoenen...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
![]()
[..]
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.
Ik maak er geen drama van, ik was benieuwd wat het mischien zou betekenen.
*om dan maar even serieus antwoord te geven*quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
![]()
[..]
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.
oh je bent wel grappig zegquote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |