Dat is het laatste,quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
Dat jij jaloers bent op dat "vadsige" wijf.
?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:26 schreef Re het volgende:
ik denk dat hij je mentaal je helemaal uit elkaar trekt ter vervanging van de harde werkelijkheid van zijn huidige bestaan
of je zat onder een klok... dat kan ook
Zelfs zij vond je de moeite niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
zowieso had ze een arrogant kop en keek ze me arrogant aan.
Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet zei ie wel tegen zn vrienden zie dat dunne ding daar, wie zou daar nou mee willen zoenen
geef mij dat meisje met die vrouwlijke vormen achter haar maar!
maar die dunne denkt telkens dat ik naar haar kijk jeetje!
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.
wat is je probleem nu eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.
Dat hij je leuk vind maar een dikke vriendin heeft?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Stel: Je zit in een cafe/bar met 2 vrienden (beide jongens), je drinkt cola, lekker relaxen met de muziek. Vervolgens zie je een jongen die er best goed uitziet en hij is lekker aan het losgaan met z'n vrienden, en op een gegeven moment kijkt hij jou de hele tijd aan. Hij kijkt je onderzoekend aan en zegt dan iets in de oor van z'n vrienden. Jij vindt het irritant dat ie steeds naar je kijkt (though vind je hem er goed uitzien, maar kijkt niet lachend naar m ofzo maar serieus, normaal). En vervolgens gaat hij met een vatsig wijf zoenen. :S
Wat betekent dit?
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is je probleem nu eigenlijk
ben je echt zo onzeker dat je een topic moet maken omdat een vreemde (waarvan je claimt dat je hem niet wou maar wtf waarom dan zo'n drama) met iemand anders ging zoenen?
als ik jou zo hoor stond je waarschijnlijk als een zuurpruim aan de bar omdat alle mannen je te min waren, de vrouwen arrogant en vadsig en kon je niet bewegen in je strakke topje en dansen was ook out of the question omdat je haar dan in de war zou raken
geen wonder dat ie voor iemand gaat die er uit ziet alsof ze wel plezier heeft (of los gaat om in jouw termen te spreken)
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Dit betekent dat hij uiteindelijk dat vadsige wijf toch boven jou verkoos.
You do the math.
Ja, vandaar dat je ook een topic opent over het feit dat hij vervolgens een "vadsig wijf" gaat zoenen...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
![]()
[..]
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.
Ik maak er geen drama van, ik was benieuwd wat het mischien zou betekenen.
*om dan maar even serieus antwoord te geven*quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
![]()
[..]
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.
oh je bent wel grappig zegquote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:![]()
[..]
Dat je rare verbanden zoekt.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Wat betekent dit?
Ah, vandaar de misplaatste arrogantie.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Nee geen standaard blonde troelstra. Half russische, half perzisch. Donker haar, lichte ogen.
Jij denkt dat jullie vrienden zijn, zij denken daar heel anders over. geeft niet, kom je nog wel achter.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:![]()
[..]
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden.
Je vond het vervelend dat hij steeds keek en toen ie er uiteindelijk mee ophield vond je dat ook vervelend. Juist ja. Dat betekent maar 1 ding: jij spoort niet.quote:Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.
- Het betekent dat jij overkwam als een frigide bitch die niet van haar barkruk durfde te komen en dus is je kans verkekenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Stel: Je zit in een cafe/bar met 2 vrienden (beide jongens), je drinkt cola, lekker relaxen met de muziek. Vervolgens zie je een jongen die er best goed uitziet en hij is lekker aan het losgaan met z'n vrienden, en op een gegeven moment kijkt hij jou de hele tijd aan. Hij kijkt je onderzoekend aan en zegt dan iets in de oor van z'n vrienden. Jij vindt het irritant dat ie steeds naar je kijkt (though vind je hem er goed uitzien, maar kijkt niet lachend naar m ofzo maar serieus, normaal). En vervolgens gaat hij met een vatsig wijf zoenen. :S
Wat betekent dit?
Agree...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat je een ietwat verkeerd zelfbeeld hebt
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Heel simpel. Hij vond je wel okee, maar jij gaf geen kick. Je zat ook nog tussen 2 jongens in, dus dat maakte het niet echt makkelijk om naar je toe te komen. Dus keek hij verder.
damn girl! als je niet wil dat ie naar je kijkt, draai je jezelf om, kun je het ook niet meer zien en laat je daarmee merken niet geinteresseerd te zijn!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:![]()
[..]
Hahaha okée. :p Maar ik weet hoe het was duss.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef jerseygirl het volgende:
[..]
damn girl! als je niet wil dat ie naar je kijkt, draai je jezelf om, kun je het ook niet meer zien en laat je daarmee merken niet geinteresseerd te zijn!
en waarom hij zoende met die stevigere dame, waarschijnlijk omdat niet van russisch perzische dames met een huge ego houdt??
wat hij fluisterde waarschijnlijk iets in de trand van: i dont like skinny bitches who only drink coke! BORING!!
Jij keek toch OOK heel lang, of niet soms?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Hahaha okée. :p Maar ik weet hoe het was duss.En het was niet zo dat ik het niet wou, maar hij keek érg lang, dan is dat toch wel intimiderend. Maarja, verleden tijd.
Nope.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij keek toch OOK heel lang, of niet soms?
Hoe weet je dan dat hij naar je keek? Of keken je vrienden voor je?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Nee geen standaard blonde troelstra. Half russische, half perzisch. Donker haar, lichte ogen.
Hij stond voor me, en ik zat. Hij keek de hele tijd, ik draaide naar rechts, merkte dat ie nog steeds keek. Niet zo moeilijk he. Of je moet scheel zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
oh en je zag dat hij wel lang keek met de ogen in je achterhoofd dan of hoe moet ik dat zien?
Hoe weet je dan dat hij jouw lang zit aan te staren?quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 19:32 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Hij stond voor me, en ik zat. Hij keek de hele tijd, ik draaide naar rechts, merkte dat ie nog steeds keek. Niet zo moeilijk he. Of je moet scheel zijn.
Als er een vraag wordt gesteld, reageer ik daarop toch. Niks met uiterlijk of wat dan ook te maken. En ja reageer dan niet als ik een attentionwhore bent. Dus ik raad het iedereen af om te reageren. Done. :pquote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
Dit is echt attention whoring pur sang. In je OP geef je al aan dat je wat ging drinken met 2 vrienden maar niemand hapte, dus later zet je het maar nog eens neer, dit keer met geslacht. Dus je weet heus wel waar het aan kan liggen, stap jij af op een gast die tussen twee meiden zit??
En dan zijn er zoveel reacties en jij reageert alleen op die waar je je uiterlijk kan beschrijven? Ik ben blij voor die jongen, he dodged a bullit!
hear hear!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
Dit is echt attention whoring pur sang. In je OP geef je al aan dat je wat ging drinken met 2 vrienden maar niemand hapte, dus later zet je het maar nog eens neer, dit keer met geslacht. Dus je weet heus wel waar het aan kan liggen, stap jij af op een gast die tussen twee meiden zit??
En dan zijn er zoveel reacties en jij reageert alleen op die waar je je uiterlijk kan beschrijven? Ik ben blij voor die jongen, he dodged a bullit!
oh je bent dus idd een attention whore? en je wil dat even bevestigen? of wat?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Als er een vraag wordt gesteld, reageer ik daarop toch. Niks met uiterlijk of wat dan ook te maken. En ja reageer dan niet als ik een attentionwhore bent. Dus ik raad het iedereen af om te reageren. Done. :p
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Okee wat jij wil. Ik weet de keiharde waarheid so stfu.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:04 schreef JackieBrown het volgende:
Oh maar ik vind het niet erg om te reageren, sommige mensen moeten op hun achterlijkheid geattendeerd worden. Of vind jij het erg dat er mensen negatief reageren? vast niet, zoals het een echte attention whore betaamt.
Ik vraag me echt af of je de vraag uit je OP serieus stelde? Of je echt zo bent? Of ben je gewoon aan het trollen want in dat geval, chapeau!
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Ik heb van mezelf geen dunne lippen, maar ik weet (en anderen) van mezelf wel dat volle lippen me veel beter zijn en dat m'n gezicht meer karakter geeft.
Nou heb ik 3 keer vet laten spuiten (is toch wel het veiligst) maar geen goed resultaat, het zakt af en het resultaat is niet denderend. Ik heb ook geen zin meer om vet te gaan laten spuiten (ze nemen het namelijk van je lichaam).
En restylane wil ik ook niet omdat het tijdelijk is.
Wat is t beste wat ik kan doen? Ik heb t er zowieso ook voor over om veel geld ervoor te gaan betalen.
quote:
En dit is het moment om dit topic te gaan volgen, dank je!quote:
Nee boeit me idd niet, want klopt geen reet van. En om onzin moet ik altijd lachen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
als je echt zo tof was geweest had het je allemaal niet zo veel geboeid wat onbekende mensen op een forum van je dachten he....attention whore
Iedereen weet wat voor types dit soort uitspraken doen. Mensen die zich hebben laten kennen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Attentionwhore is het laatste wat ik ben. maar als jullie graag je aandacht op mij willen richten, ga je gang. :p Ik lach er alleen maar om en da's positief want ALTIJD BLIJVEN LACHEN!
Ah gossie, meneer de psycholoog probeert TS te analyseren. How sweet.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen weet wat voor types dit soort uitspraken doen. Mensen die zich hebben laten kennen.
Nee, ik ben ook gewoon een hoer. Dus ik herken de symptomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Ah gossie, meneer de psycholoog probeert TS te analyseren. How sweet.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
TS zat tussen twee mannen in, dus hij durfde niet, en TS keek chagrijnig zijn kant op dus was het voor hem wel duidelijk dat hij geen hoop hoefde te koesteren. Vervolgens richtte hij zijn aandacht dus op iets anders, en dat was toevallig een ietwat corpulente, shall we say: 'rubenesque' dame die wel leuk reageerde.
TS betrapte zichzelf er daarna op dat hij haar toch wel bezighield, maar vindt zichzelf eigenlijk te goed voor hem omdat hij zo keek, en die tweestrijd noopt haar tot het openen van dit topic, waarin toch eerst en vooral duidelijk moet zijn dat ze het zich slechts afvraagt. Uiteraard.
De enige geloofwaardige post.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft verkering met dat "vadsige wijf", vond jou wel interessant, zijn vriendin had dat ook door en begon pissig te worden, en dus ging hij maar met haar zoenen om haar tevreden te houden.
Simpel, weet je ook gelijk waarom ze jou zo aankeek.
quote:Op zondag 25 april 2010 01:24 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, maar als je er zo erg mee zit dat hij jou niet op je bakkes pakte, waarom deed je het dan niet bij hem? Wel zeiken dat hij een dik wijf zoende maar zelf geen actie ondernemen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
Als je praat zoals je typt had ik ook maar met een vadsig wijf gezoend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |