abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80592601
Stel: Je zit in een cafe/bar met 2 vrienden (beide jongens), je drinkt cola, lekker relaxen met de muziek. Vervolgens zie je een jongen die er best goed uitziet en hij is lekker aan het losgaan met z'n vrienden, en op een gegeven moment kijkt hij jou de hele tijd aan. Hij kijkt je onderzoekend aan en zegt dan iets in de oor van z'n vrienden. Jij vindt het irritant dat ie steeds naar je kijkt (though vind je hem er goed uitzien, maar kijkt niet lachend naar m ofzo maar serieus, normaal). En vervolgens gaat hij met een vatsig wijf zoenen. :S

Wat betekent dit?
  donderdag 22 april 2010 @ 12:25:06 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80592651
Dit betekent dat hij uiteindelijk dat vadsige wijf toch boven jou verkoos.
You do the math.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 april 2010 @ 12:25:15 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80592657
Dat jij jaloers bent op dat "vadsige" wijf.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80592663
Ben je een man of een vrouw?
pi_80592691
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Dennis101 het volgende:
Ben je een man of een vrouw?
Vrouw.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:26:58 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80592699
ik denk dat hij je mentaal je helemaal uit elkaar trekt ter vervanging van de harde werkelijkheid van zijn huidige bestaan

of je zat onder een klok... dat kan ook
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80592705
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
Dat jij jaloers bent op dat "vadsige" wijf.
Dat is het laatste, zowieso had ze een arrogant kop en keek ze me arrogant aan.
pi_80592721
wie weet zei ie wel tegen zn vrienden zie dat dunne ding daar, wie zou daar nou mee willen zoenen
geef mij dat meisje met die vrouwlijke vormen achter haar maar!
maar die dunne denkt telkens dat ik naar haar kijk jeetje!

He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_80592734
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:26 schreef Re het volgende:
ik denk dat hij je mentaal je helemaal uit elkaar trekt ter vervanging van de harde werkelijkheid van zijn huidige bestaan

of je zat onder een klok... dat kan ook
?
  donderdag 22 april 2010 @ 12:28:26 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80592745
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

zowieso had ze een arrogant kop en keek ze me arrogant aan.
Zelfs zij vond je de moeite niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 april 2010 @ 12:28:31 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80592746
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:28 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

?
bingo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80592758
Hij zei : ''Jezus moet je dat wijf zien daar joh, wat een vuurspugende draak zeg, ik ga nu mijn ontzettend geile dikke vriendin zoenen om haar te irriteren, HA !''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_80592762
Was dat wijf wel vatsig. Of zeg je dat alleen omdat je jaloers bent en probeer je haar zwart te maken? Daar zijn vrouwen nogal goed in namelijk.
History became legend, legend became myth.
pi_80592787
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet zei ie wel tegen zn vrienden zie dat dunne ding daar, wie zou daar nou mee willen zoenen
geef mij dat meisje met die vrouwlijke vormen achter haar maar!
maar die dunne denkt telkens dat ik naar haar kijk jeetje!

Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:31:03 #15
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80592839
Als je praat zoals je typt had ik ook maar met een vadsig wijf gezoend.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 22 april 2010 @ 12:31:36 #16
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80592852
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Lol, you wish. Ze was niet echt dik ofzo, maar heel erg mollig en ze had van die wijde kleren aan, maar ze ging wel helemaal los en trok zijn aandacht blijkbaar. Ik ging niet op hem in.
Wat is je probleem dan?

Wat het betekent: dat 'ie met haar zoent en wil zoenen en niet met jou.
pi_80592884
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

wat is je probleem nu eigenlijk
ben je echt zo onzeker dat je een topic moet maken omdat een vreemde (waarvan je claimt dat je hem niet wou maar wtf waarom dan zo'n drama) met iemand anders ging zoenen?

als ik jou zo hoor stond je waarschijnlijk als een zuurpruim aan de bar omdat alle mannen je te min waren, de vrouwen arrogant en vadsig en kon je niet bewegen in je strakke topje en dansen was ook out of the question omdat je haar dan in de war zou raken
geen wonder dat ie voor iemand gaat die er uit ziet alsof ze wel plezier heeft (of los gaat om in jouw termen te spreken)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80592908
Waar gaat het eigenlijk om hiero?
  donderdag 22 april 2010 @ 12:33:21 #19
52636 M2theC
You designed yourself
pi_80592919
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Stel: Je zit in een cafe/bar met 2 vrienden (beide jongens), je drinkt cola, lekker relaxen met de muziek. Vervolgens zie je een jongen die er best goed uitziet en hij is lekker aan het losgaan met z'n vrienden, en op een gegeven moment kijkt hij jou de hele tijd aan. Hij kijkt je onderzoekend aan en zegt dan iets in de oor van z'n vrienden. Jij vindt het irritant dat ie steeds naar je kijkt (though vind je hem er goed uitzien, maar kijkt niet lachend naar m ofzo maar serieus, normaal). En vervolgens gaat hij met een vatsig wijf zoenen. :S

Wat betekent dit?
Dat hij je leuk vind maar een dikke vriendin heeft?
Dat je een kans hebt gemist?
Dat mensen onvoorspelbaar zijn?
Dat non verbale communicatie ook communicatie is?
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:34:42 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80592967
Hij heeft verkering met dat "vadsige wijf", vond jou wel interessant, zijn vriendin had dat ook door en begon pissig te worden, en dus ging hij maar met haar zoenen om haar tevreden te houden.

Simpel, weet je ook gelijk waarom ze jou zo aankeek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80592994
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat is je probleem nu eigenlijk
ben je echt zo onzeker dat je een topic moet maken omdat een vreemde (waarvan je claimt dat je hem niet wou maar wtf waarom dan zo'n drama) met iemand anders ging zoenen?

als ik jou zo hoor stond je waarschijnlijk als een zuurpruim aan de bar omdat alle mannen je te min waren, de vrouwen arrogant en vadsig en kon je niet bewegen in je strakke topje en dansen was ook out of the question omdat je haar dan in de war zou raken
geen wonder dat ie voor iemand gaat die er uit ziet alsof ze wel plezier heeft (of los gaat om in jouw termen te spreken)
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.

Ik maak er geen drama van, ik was benieuwd wat het mischien zou betekenen.
pi_80593002
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Dit betekent dat hij uiteindelijk dat vadsige wijf toch boven jou verkoos.
You do the math.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:38:25 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80593083
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]
Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden. Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.

Ja, vandaar dat je ook een topic opent over het feit dat hij vervolgens een "vadsig wijf" gaat zoenen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80593085
quote:

[..]

*om dan maar even serieus antwoord te geven*

Hij vond je er wel leuk uitzien maar stapte niet op je af omdat je tussen 2 jongens zat. Lijkt me niet zo vreemd?

Waarom je dat vadsige wijf in je verhaal moet noemen is me een raadsel, is ook niet relevant.
pi_80593086
quote:

[..]

oh je bent wel grappig zeg
hoe oud ben je? 16?

als je het zelf zo goed weet, open er dan geen topic over
maar oke ik zal wel even met je mee praten want dat wil je graag
alle mannen willen je, die kerel ook maar hij dacht oooh ze is zoooo lekker die wil mij nooit! ik ga met dat vadsige wijf zoenen en mezelf vanavond in slaap huilen omdat Jeomaopeenfiets me niet wilde
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80593153
Vraag het hem.
pi_80593204
Heel simpel. Hij vond je wel okee, maar jij gaf geen kick. Je zat ook nog tussen 2 jongens in, dus dat maakte het niet echt makkelijk om naar je toe te komen. Dus keek hij verder.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:50:58 #28
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80593520
Wtf..dit...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_80593876
Ben je een blonde snol?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_80594158
Dat betekent waarschijnlijk dat je een ietwat verkeerd zelfbeeld hebt
  donderdag 22 april 2010 @ 13:30:34 #31
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80594866
TS zat tussen twee mannen in, dus hij durfde niet, en TS keek chagrijnig zijn kant op dus was het voor hem wel duidelijk dat hij geen hoop hoefde te koesteren. Vervolgens richtte hij zijn aandacht dus op iets anders, en dat was toevallig een ietwat corpulente, shall we say: 'rubenesque' dame die wel leuk reageerde.

TS betrapte zichzelf er daarna op dat hij haar toch wel bezighield, maar vindt zichzelf eigenlijk te goed voor hem omdat hij zo keek, en die tweestrijd noopt haar tot het openen van dit topic, waarin toch eerst en vooral duidelijk moet zijn dat ze het zich slechts afvraagt. Uiteraard.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:32:16 #32
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80594925
Je zat voor de barvrouw.
zzz
pi_80595069
Ik wil een foto van TS, die kerel en het vadsige wijf. Dan kunnen we een reconstructie doen en erachter komen wat er nu aan de hand is.
Haters gonna hate.
pi_80601767
quote:
Wat betekent dit?
Dat je rare verbanden zoekt.
pi_80603747
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ben je een blonde snol?
Nee geen standaard blonde troelstra. Half russische, half perzisch. Donker haar, lichte ogen.
  donderdag 22 april 2010 @ 17:18:55 #36
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80603798
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Nee geen standaard blonde troelstra. Half russische, half perzisch. Donker haar, lichte ogen.
Ah, vandaar de misplaatste arrogantie.
  donderdag 22 april 2010 @ 17:23:29 #37
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_80603956
Je bent onzeker.
  donderdag 22 april 2010 @ 17:23:56 #38
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_80603966
quote:

[..]

Hahaha. Alsof jij er uberhaupt bij was. Ten eerste was ik met 2 vrienden en ik zat tussen hen in (2 gozers ja), en allebei vonden ze mij leuk, maar we waren gewoon vrienden.
Jij denkt dat jullie vrienden zijn, zij denken daar heel anders over. geeft niet, kom je nog wel achter.
quote:
Ten tweede, is het niet zo dat ik hem niks vond, ik vond hem er goed uitzien hoor. Maar hij keek mij de hele tijd aan en op een gegeven moment begon ik het vervelend te vinden. Ik ging niet in op z'n aandacht nee. Maar zij wel, zij ging helemaal los en vond hem leuk.

Je vond het vervelend dat hij steeds keek en toen ie er uiteindelijk mee ophield vond je dat ook vervelend. Juist ja. Dat betekent maar 1 ding: jij spoort niet.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  donderdag 22 april 2010 @ 17:25:00 #39
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80603994
quote:

Wat betekent dit?
- Het betekent dat jij overkwam als een frigide bitch die niet van haar barkruk durfde te komen en dus is je kans verkeken
- Het betekent dat hij jou steeds heeft zien staren en tegen z'n vrienden zegt hij: "Moet je dat gekke wijf zien, die zit de hele tijd te staren"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 april 2010 @ 17:25:59 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80604012
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat je een ietwat verkeerd zelfbeeld hebt
Agree...
En dat vadsig wijf had wel uitstraling
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80604038
Ik denk dat het betekent dat je onzeker bent.
  donderdag 22 april 2010 @ 17:38:55 #42
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_80604340
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:50 schreef Koepert het volgende:
Wtf..dit...
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_80604363
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Heel simpel. Hij vond je wel okee, maar jij gaf geen kick. Je zat ook nog tussen 2 jongens in, dus dat maakte het niet echt makkelijk om naar je toe te komen. Dus keek hij verder.
pi_80604866
quote:

[..]

damn girl! als je niet wil dat ie naar je kijkt, draai je jezelf om, kun je het ook niet meer zien en laat je daarmee merken niet geinteresseerd te zijn!
en waarom hij zoende met die stevigere dame, waarschijnlijk omdat niet van russisch perzische dames met een huge ego houdt??
wat hij fluisterde waarschijnlijk iets in de trand van: i dont like skinny bitches who only drink coke! BORING!!
pi_80606174
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef jerseygirl het volgende:

[..]

damn girl! als je niet wil dat ie naar je kijkt, draai je jezelf om, kun je het ook niet meer zien en laat je daarmee merken niet geinteresseerd te zijn!
en waarom hij zoende met die stevigere dame, waarschijnlijk omdat niet van russisch perzische dames met een huge ego houdt??
wat hij fluisterde waarschijnlijk iets in de trand van: i dont like skinny bitches who only drink coke! BORING!!
Hahaha okée. :p Maar ik weet hoe het was duss. En het was niet zo dat ik het niet wou, maar hij keek érg lang, dan is dat toch wel intimiderend. Maarja, verleden tijd.
  donderdag 22 april 2010 @ 19:11:41 #46
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80606822
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Hahaha okée. :p Maar ik weet hoe het was duss. En het was niet zo dat ik het niet wou, maar hij keek érg lang, dan is dat toch wel intimiderend. Maarja, verleden tijd.
Jij keek toch OOK heel lang, of niet soms?
pi_80607235
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jij keek toch OOK heel lang, of niet soms?
Nope.
pi_80607301
oh en je zag dat hij wel lang keek met de ogen in je achterhoofd dan of hoe moet ik dat zien?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80607426
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Nope.
Hoe weet je dan dat hij naar je keek? Of keken je vrienden voor je?

Dan nog, die jongen vond jou gewoon leuk en durfde niet naar je toe te stappen, niets intimiderend aan, hoogstens irritant lijkt mij.
pi_80607479
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

pi_80607523
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
oh en je zag dat hij wel lang keek met de ogen in je achterhoofd dan of hoe moet ik dat zien?
Hij stond voor me, en ik zat. Hij keek de hele tijd, ik draaide naar rechts, merkte dat ie nog steeds keek. Niet zo moeilijk he. Of je moet scheel zijn.
  donderdag 22 april 2010 @ 19:33:29 #52
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80607534
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Nope.
Hoe weet je dan dat hij jouw lang zit aan te staren?
pi_80607542
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef VonHinten het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 22 april 2010 @ 19:33:53 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80607543
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:32 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Hij stond voor me, en ik zat. Hij keek de hele tijd, ik draaide naar rechts, merkte dat ie nog steeds keek. Niet zo moeilijk he. Of je moet scheel zijn.
Ja hoor
pi_80607589
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja hoor
Okee wat jij wil. Ik weet de keiharde waarheid so stfu.
pi_80607975
Dit is echt attention whoring pur sang. In je OP geef je al aan dat je wat ging drinken met 2 vrienden maar niemand hapte, dus later zet je het maar nog eens neer, dit keer met geslacht. Dus je weet heus wel waar het aan kan liggen, stap jij af op een gast die tussen twee meiden zit??

En dan zijn er zoveel reacties en jij reageert alleen op die waar je je uiterlijk kan beschrijven? Ik ben blij voor die jongen, he dodged a bullit!
pi_80608112
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
Dit is echt attention whoring pur sang. In je OP geef je al aan dat je wat ging drinken met 2 vrienden maar niemand hapte, dus later zet je het maar nog eens neer, dit keer met geslacht. Dus je weet heus wel waar het aan kan liggen, stap jij af op een gast die tussen twee meiden zit??

En dan zijn er zoveel reacties en jij reageert alleen op die waar je je uiterlijk kan beschrijven? Ik ben blij voor die jongen, he dodged a bullit!
Als er een vraag wordt gesteld, reageer ik daarop toch. Niks met uiterlijk of wat dan ook te maken. En ja reageer dan niet als ik een attentionwhore bent. Dus ik raad het iedereen af om te reageren. Done. :p
pi_80608196
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef JackieBrown het volgende:

hear hear!
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Als er een vraag wordt gesteld, reageer ik daarop toch. Niks met uiterlijk of wat dan ook te maken. En ja reageer dan niet als ik een attentionwhore bent. Dus ik raad het iedereen af om te reageren. Done. :p
oh je bent dus idd een attention whore? en je wil dat even bevestigen? of wat?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80608634
Oh maar ik vind het niet erg om te reageren, sommige mensen moeten op hun achterlijkheid geattendeerd worden. Of vind jij het erg dat er mensen negatief reageren? vast niet, zoals het een echte attention whore betaamt.
Ik vraag me echt af of je de vraag uit je OP serieus stelde? Of je echt zo bent? Of ben je gewoon aan het trollen want in dat geval, chapeau!
  donderdag 22 april 2010 @ 20:08:56 #60
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80608797
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Okee wat jij wil. Ik weet de keiharde waarheid so stfu.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:09:13 #61
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80608809
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:04 schreef JackieBrown het volgende:
Oh maar ik vind het niet erg om te reageren, sommige mensen moeten op hun achterlijkheid geattendeerd worden. Of vind jij het erg dat er mensen negatief reageren? vast niet, zoals het een echte attention whore betaamt.
Ik vraag me echt af of je de vraag uit je OP serieus stelde? Of je echt zo bent? Of ben je gewoon aan het trollen want in dat geval, chapeau!

Natuurlijk is het een trol.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:12:01 #62
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_80608932
dit topic wordt er niet beter op
pi_80609200
Of hij keek puur toevallig naar je toen je zelf zat te staren
Of hij is scheel
Of hij valt op dikke vatsige dames
Of hij vond je een niveau te hoog en besloot maar succes te krijgen met een niveautje lager
Of je het hele foute kleding aan, vertelde dat aan zn maatje en ging toen zoenen met een dikke vatsige dame.
Of hij is gay en probeerde wat uit
Of hij is een katholieke priester die zn ding deed
Of.. .. lastig lastig.
pi_80609273
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Ik heb van mezelf geen dunne lippen, maar ik weet (en anderen) van mezelf wel dat volle lippen me veel beter zijn en dat m'n gezicht meer karakter geeft.

Nou heb ik 3 keer vet laten spuiten (is toch wel het veiligst) maar geen goed resultaat, het zakt af en het resultaat is niet denderend. Ik heb ook geen zin meer om vet te gaan laten spuiten (ze nemen het namelijk van je lichaam).

En restylane wil ik ook niet omdat het tijdelijk is.

Wat is t beste wat ik kan doen? Ik heb t er zowieso ook voor over om veel geld ervoor te gaan betalen.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

ben trouwens 18.

oh TS is zo´n type...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80609384
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..]

oh TS is zo´n type...
En dit is het moment om dit topic te gaan volgen, dank je!

Oh, en natuurlijk, das een morele verplichting...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_80612331
Attentionwhore is het laatste wat ik ben. maar als jullie graag je aandacht op mij willen richten, ga je gang. :p Ik lach er alleen maar om en da's positief want ALTIJD BLIJVEN LACHEN!
pi_80612749
als je echt zo tof was geweest had het je allemaal niet zo veel geboeid wat onbekende mensen op een forum van je dachten he....attention whore
pi_80612821
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
als je echt zo tof was geweest had het je allemaal niet zo veel geboeid wat onbekende mensen op een forum van je dachten he....attention whore
Nee boeit me idd niet, want klopt geen reet van. En om onzin moet ik altijd lachen.

Ga rukken ofzo, verspil je tijd niet man.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:43:35 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80612937
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Attentionwhore is het laatste wat ik ben. maar als jullie graag je aandacht op mij willen richten, ga je gang. :p Ik lach er alleen maar om en da's positief want ALTIJD BLIJVEN LACHEN!
Iedereen weet wat voor types dit soort uitspraken doen. Mensen die zich hebben laten kennen.
pi_80613142
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Iedereen weet wat voor types dit soort uitspraken doen. Mensen die zich hebben laten kennen.
Ah gossie, meneer de psycholoog probeert TS te analyseren. How sweet.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:49:09 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80613231
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Ah gossie, meneer de psycholoog probeert TS te analyseren. How sweet.
Nee, ik ben ook gewoon een hoer. Dus ik herken de symptomen.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:14:27 #72
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_80614295
pi_80615607
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
TS zat tussen twee mannen in, dus hij durfde niet, en TS keek chagrijnig zijn kant op dus was het voor hem wel duidelijk dat hij geen hoop hoefde te koesteren. Vervolgens richtte hij zijn aandacht dus op iets anders, en dat was toevallig een ietwat corpulente, shall we say: 'rubenesque' dame die wel leuk reageerde.

TS betrapte zichzelf er daarna op dat hij haar toch wel bezighield, maar vindt zichzelf eigenlijk te goed voor hem omdat hij zo keek, en die tweestrijd noopt haar tot het openen van dit topic, waarin toch eerst en vooral duidelijk moet zijn dat ze het zich slechts afvraagt. Uiteraard.
pi_80615885
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft verkering met dat "vadsige wijf", vond jou wel interessant, zijn vriendin had dat ook door en begon pissig te worden, en dus ging hij maar met haar zoenen om haar tevreden te houden.

Simpel, weet je ook gelijk waarom ze jou zo aankeek.
De enige geloofwaardige post.
pi_80684980
Hey, maar als je er zo erg mee zit dat hij jou niet op je bakkes pakte, waarom deed je het dan niet bij hem? Wel zeiken dat hij een dik wijf zoende maar zelf geen actie ondernemen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_80685211
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:24 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, maar als je er zo erg mee zit dat hij jou niet op je bakkes pakte, waarom deed je het dan niet bij hem? Wel zeiken dat hij een dik wijf zoende maar zelf geen actie ondernemen.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  zondag 25 april 2010 @ 22:16:48 #77
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_80710836
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
Als je praat zoals je typt had ik ook maar met een vadsig wijf gezoend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')