abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80261710
eergister toen ik wakker werd zag ik een rode bult/bobbel op m'n rechterborst op mn tepel aan de bovenkant (tepelhof).

Ik ging gelijk naar m'n moeder en die zei dat het gewoon een puist was en dat dit normaal is. Terwijl ik dit nog nooit had.

Het deed geen pijn alleen als ik ertegen drukte voelde ik wel wat. Daarna werd in de loop van tijd de kleur donkerder en een beetje paarsachtig.

Net zag ik dat de kleur er erg vies uit zag (paars/geel achtig iets), en toen ik er tegen aan drukte kwam er bloed en pus uit. Ik schrok echt en ben meteen gaan schoonmaken en pleister op geplakt. Want toen ik er steeds aan drukte kwam er bloed en viezigheid uit en werd de bult kleiner.

Zou dit borstkanker kunnen zijn? Niemand in mijn familie heeft het en het is niet erfelijk bij mij. Maar toch ben ik bang. En ik zet dit hier neer omdat ik nog geen huisarts hier heb want ben verhuist.

ben trouwens 18.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:36:39 #2
293028 Poostema
I'm a frayed knot.
pi_80261770
Ga toch maar eens naar de huisarts.
Niet panikeren, het kan gewoon een ontstoken haarvat zijn.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
pi_80261784
Onwaarschijnlijk, maar als je je onzeker voelt: huisarts.
Ongeacht of er 1 hebt of niet. Een huisarts is snel gevonden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:37:43 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80261809
Klinkt als een abces, niet als borstkanker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_80261824
Ben je een man of een vrouw? Lijkt me geen borstkanker aangezien het vrij op de oppervlakte zit en het meer klinkt als een ontsteking oid.
pi_80261879
neh

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 13-04-2010 13:40:36 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80261909
Borstkanker begint meestal met een knobbeltje in de borst en/of afscheiding uit de tepel en/of rare deuken in de borst. Dat van jou lijkt inderdaad op een ontsteking die toevallig op die plek zit. Maar bij onzekerheid: huisarts.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_80262104
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben je een man of een vrouw? Lijkt me geen borstkanker aangezien het vrij op de oppervlakte zit en het meer klinkt als een ontsteking oid.
Vrouw. En ja het lijkt wel op abces. Het lijkt me een beetje onmogelijk om het te hebben, want niemand in mijn familie heeft het zowieso en ik ben pas 18.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:46:25 #9
293028 Poostema
I'm a frayed knot.
pi_80262167
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Vrouw. En ja het lijkt wel op abces. Het lijkt me een beetje onmogelijk om het te hebben, want niemand in mijn familie heeft het zowieso en ik ben pas 18.
Het is echt heel onwaarschijnlijk dat het kanker is, meis.
Desalniettemin kan je best eens naar die (wat wij vermoeden dat het is, natuurlijk) ontsteking laten kijken...
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 13:46:39 #10
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80262175
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

En bovendien is het in een tijdsbestek van een aantal dagen verschenen daar het normaal langer duurt voordat een tumor ontstaat, dus maak je niet druk maar houd het wel in de gaten
pi_80355429
Het lijkt me heel normaal voor een puist om pus en een beetje bloed te lekken als je erin drukt... als je drukt, druk hem dan ook meteen helemaal uit..
Ja dat..
pi_80355790
iig doordrukken totdat er vers bloed uitkomt, dan is de kans het grootste dat de ontsteking snel herstelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')