Vrouw. En ja het lijkt wel op abces. Het lijkt me een beetje onmogelijk om het te hebben, want niemand in mijn familie heeft het zowieso en ik ben pas 18.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben je een man of een vrouw? Lijkt me geen borstkanker aangezien het vrij op de oppervlakte zit en het meer klinkt als een ontsteking oid.
Het is echt heel onwaarschijnlijk dat het kanker is, meis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Vrouw. En ja het lijkt wel op abces. Het lijkt me een beetje onmogelijk om het te hebben, want niemand in mijn familie heeft het zowieso en ik ben pas 18.
En bovendien is het in een tijdsbestek van een aantal dagen verschenen daar het normaal langer duurt voordat een tumor ontstaat, dus maak je niet druk maar houd het wel in de gatenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Vrouw. En ja het lijkt wel op abces. Het lijkt me een beetje onmogelijk om het te hebben, want niemand in mijn familie heeft het zowieso en ik ben pas 18.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |