abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80359374
Ik heb van mezelf geen dunne lippen, maar ik weet (en anderen) van mezelf wel dat volle lippen me veel beter zijn en dat m'n gezicht meer karakter geeft.

Nou heb ik 3 keer vet laten spuiten (is toch wel het veiligst) maar geen goed resultaat, het zakt af en het resultaat is niet denderend. Ik heb ook geen zin meer om vet te gaan laten spuiten (ze nemen het namelijk van je lichaam).

En restylane wil ik ook niet omdat het tijdelijk is.

Wat is t beste wat ik kan doen? Ik heb t er zowieso ook voor over om veel geld ervoor te gaan betalen.
pi_80359505
how sad wees blij met wie je bent ipv je te laten opspuiten
1 Minuut stilte voor de storm
pi_80360011
Jij liever dan ik (en ik heb dunne lippen) maar je vroeg om info dus ik heb even gezocht op het internet ......

http://www.wellnessklinie(...)lippen_chirurgie.htm
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 15 april 2010 @ 21:19:11 #4
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_80360024
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 78% gewijzigd door Mylene op 15-04-2010 21:25:01 ]
The remedy is the experience.
  donderdag 15 april 2010 @ 21:24:58 #5
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_80360337
Doe eens een foto van jezelf en laat ons internethelden dan maar eens zien of het nodig is of niet.
pi_80361574
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Doe eens een foto van jezelf en laat ons internethelden dan maar eens zien of het nodig is of niet.
http://i44.tinypic.com/30iweti.jpg
pi_80361709
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

http://i44.tinypic.com/30iweti.jpg
Niets aan die lippen laten doen, zien er prima uit en totaal in verhouding...ik zou willen dat ik ze zo had.
Optimist tot in de kist
pi_80361936
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Niets aan die lippen laten doen, zien er prima uit en totaal in verhouding...ik zou willen dat ik ze zo had.
Thanks. maar het moet ook wel bij je gezicht passen.
pi_80364038
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

[..]

Thanks. maar het moet ook wel bij je gezicht passen.
Dacht je dat die dunne lippen bij mijn gezicht passen ....maar ik heb het geaccepteerd dat het nou eenmaal zo is..., volgens mij passen die lippen prima bij je gezicht, echt grote lippen is ook niet echt mooi en ik denk eerder dat dat niet passen van je lippen bij je gezicht tussen je oren zit dan dat ze werkelijk te klein zijn voor je gezicht. Niets is lelijker dan dat kunstmatig groter maken van lippen, zeker als je zoals jij eigenlijk prima lippen hebt. Al die celebs met die kunstmatig grotere lippen worden er niet mooier op maar ja, jouw eigen keuze in deze
Optimist tot in de kist
pi_80609379
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Ik heb van mezelf geen dunne lippen, maar ik weet (en anderen) van mezelf wel dat volle lippen me veel beter zijn en dat m'n gezicht meer karakter geeft.

Nou heb ik 3 keer vet laten spuiten (is toch wel het veiligst) maar geen goed resultaat, het zakt af en het resultaat is niet denderend. Ik heb ook geen zin meer om vet te gaan laten spuiten (ze nemen het namelijk van je lichaam).

En restylane wil ik ook niet omdat het tijdelijk is.

Wat is t beste wat ik kan doen? Ik heb t er zowieso ook voor over om veel geld ervoor te gaan betalen.
Jaja je moet toch wat om die jongen een keer te pakken te krijgen.. hij valt op dik en vatsig dus door je lippen aan te passen naar dezelfde beschrijving gaat het helemaal goedkomen!

@ foto: prima lippen, ik zou je zo zoenen hr.. niks meer aan doen!
pi_80609463
Ik heb ook maar dunne lippen. Of niet dun, maar normaal. En met een lippepotlood en lippestift ziet het al snel voller uit.
Pas maar op met permanente vullingen, je kunt er ook uit gaan zien als een clown.
TS, je hebt al best volle lippen. Nog dikker gaat eerder lachwekkend uitzien. Waarom denk je dat het beter bij je past, je bent toch geen neger ofzo?
  donderdag 22 april 2010 @ 22:16:58 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_80614405
Bij deze geef ik mijzelf op als donor. Ik ben gezegend met volle lippen, iemand interesse?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')