Ja, maar ik doel eigenlijk op de diehard SC'ersquote:Op donderdag 22 april 2010 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mozy en chai willen ook, en jappie vast ook.
Okee.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
Neem je moeder mee. Is er tenminste ook iemand van mijn leeftijd
Jammer dan, dat ben ik ook niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel eigenlijk op de diehard SC'ers
Mozy, Chai en Jap zijn toch ook diehard SCers?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast otis, lakitu blablaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mozy, Chai en Jap zijn toch ook diehard SCers?
quote:
Ik bedoelde dat je vier haast identieke blousjes hebt gekochtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je naait je eigenlijk kleding?
Ja, mouwen, kraagje, knoopjes. Dit is niet mijn volledige collectie, want ik krijg pas vrijdag loon.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je vier haast identieke blousjes hebt gekocht
Gecondoleertquote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die niet kunnen lezen.![]()
Stuur ik een email naar Maxmodels of ik een afspraak bij ze kan maken, omdat ik geen professionele foto's heb om te versturen naar ze.Krijg ik een e-mail terug:
"Helaas ben je niet geschikt als model bij ons bureau."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen foto's mongolen, where is the fucking sense.
On itquote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Beter check je dat halo reach filmpje
Een model moet toch een portfolio hebben?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die niet kunnen lezen.![]()
Stuur ik een email naar Maxmodels of ik een afspraak bij ze kan maken, omdat ik geen professionele foto's heb om te versturen naar ze.Krijg ik een e-mail terug:
"Helaas ben je niet geschikt als model bij ons bureau."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen foto's mongolen, where is the fucking sense.
Ik heb teruggestuurd dat het geen antwoord is op mijn vraag en ik heb ze verzocht mijn e-mail nu wel door te lezen en geen standaard mail terug te sturen. Wel professioneel, niet met grote bek.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar, maar gecondoleert met het antwoord op je email is het meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |