JA NEE DAT HELPTquote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zeg iets dat ie je zwaar gekwetst heeft en dat je nu ingestort bent. Of geef z'n email adres zodat iemand kan doen alsof ie je moeder is ofzo
Iew nee, ze lijken allemaal op Suarez achter de schermen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff wat anders, in die modellenwereld worden die modellen toch allemaal doorgesmeerd? Weet je zeker dat je dat wil WD?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je, ook niet dat je langs komt.
Groet,
Gertjan
P.S. Over deze uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dit uitprinten.
Ja tuurlijk, zodat wij weer wat te lachen hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat bedoelde jij echt wel serieus
Ja, maar die maken wel misbruik van je.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iew nee, ze lijken allemaal op Suarez achter de schermen.
Ik zou het niet pikken, zoek hem op en trap z'n camera ergens waar de zon nooit schijntquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
Sanne ook nog.Dat tart me nog het meest.
![]()
Kankerkneus. Ik zie er niet eens uit als een Sanne.Ik ben godverdomme Zweeds.
![]()
Wat een Gooische naam. Trappen ze nooit in met je Rotterdamse accent.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik me voor als ene Isabella Stuyvezande, misschien klink ik dan leuker.
Zweedsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
Ze mogen wel wat professioneler reageren hoor. Niet alsof ze vanochtend geen blowjob hebben gehad van hun botoxvrouwtje die vervolgens ook geen koffie gezet heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, ze zullen nog wel veel harder zijn in dat wereldje dan Gert-jan hoor.
Ik kan een Gooische R imiteren.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een Gooische naam. Trappen ze nooit in met je Rotterdamse accent.
Probeer gewoon een ander bureau.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
Je had je tweede naam moeten invullen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
Seal is een zanger hoor. Ook al neukt ie met een model.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door negers met littekens op hun gezicht.
Ik ken hier niemand die Stuyvezande heet. Wel een Isabella, maar die noemt zichzelf gewoon Isabel.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een Gooische naam. Trappen ze nooit in met je Rotterdamse accent.
Ja of Mċlilla Bodil.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je had je tweede naam moeten invullen.
Waar zeg ik dat hij geen zanger is?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seal is een zanger hoor. Ook al neukt ie met een model.
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je had je tweede naam moeten invullen.
xeauyxeauquote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die Stuyvezande heet. Wel een Isabella, maar die noemt zichzelf gewoon Isabel.
Isabeau
Groetjes Mċlilla Bodil.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.
Oh nee, ik dacht dat je doelde op de fotografen/manageres etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij geen zanger is?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
Stephanie zegt:
*ik heb energie shots gekocht. wjaahhah fakkin grappig![]()
*moet je dat in 1 keer opdrinken?
Sanna zegt:
*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Om je de bus in te laden?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben gewoon liftboys bij ons bedrijf. Drie stuks.
Moet je dat in 1 keer opdrinken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, energy shots
Mana potion
Ik zie d'r vanavond weer.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft de gelukkige huisvrouw gezien?
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft de gelukkige huisvrouw gezien?
Ja hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je dat in 1 keer opdrinken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar wel een goede actrice. Ik hoop dat het een tranentrekker is, kan ik lekker brullen in de bios.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.
HELLO CARICEquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.
quote:
Misscien is Gert-Jan ook wel een fokkerquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn vader vertellen over mijn nieuwe grote vriend, Gert-Jan. Die ik op een dag af moet wijzen als hij me komt benaderen voor z'n kutbureautje.
Alle Gert-Jans zijn goed bezig vandaag.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn vader vertellen over mijn nieuwe grote vriend, Gert-Jan. Die ik op een dag af moet wijzen als hij me komt benaderen voor z'n kutbureautje.
Svenskaquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |