Dat is ook wel erg bot hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oh hij is wel erg snel.![]()
En weer Sanne.![]()
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je.
![]()
Hoe kan je geen interesse hebben als je me niet gezien heb?!
Ik heb me ingeschreven bij zo'n wedstrijd toen van hun, toen wilde ze me hebben. Kanker op dan als je nu geen interesse meer hebt, ik ben in 5 maanden niks veranderd.quote:
Ja, maar die gast wil er gewoon erg makkelijk van af komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is het hele wereldje daar joh
Stuur je toch een foto uit je fobo mee en zeg je erbij dat je nog geen betere foto's hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oh hij is wel erg snel.![]()
En weer Sanne.![]()
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je.
![]()
Hoe kan je geen interesse hebben als je me niet gezien heb?!
Ik kan gewoon langsgaan. En als ze dan wel willen, zeggen: Nah Gertjan diggt me niet zo, doei.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die gast wil er gewoon erg makkelijk van af komen.
Gertjan is gewoon homo.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan gewoon langsgaan. En als ze dan wel willen, zeggen: Nah Gertjan diggt me niet zo, doei.
Ja weet ik :p. Maar waarschijnlijk krijgt die wel meer mails dan datquote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die gast wil er gewoon erg makkelijk van af komen.
Of zal ik 'm terug mailen:quote:
Joh, waarom denk je dat ik mailde om een afspraak te maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet ik :p. Maar waarschijnlijk krijgt die wel meer mails dan dat. Beste lijkt mij er gewoon zelf heengaan om persoonlijk een afspraak te maken. Weet je gelijk waar je aan toe bent omdat ze je dan oo kzien.
Nou zal ik het je dan maar vertellen in twee woorden: Leuk, geld.quote:
Anders bel je ze even. Hopelijk krijg je dan niet GJ.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik mailde om een afspraak te maken.
Ja, en ik zeg ga gewoon zonder afspraak.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik mailde om een afspraak te maken.
Zeg iets dat ie je zwaar gekwetst heeft en dat je nu ingestort bent. Of geef z'n email adres zodat iemand kan doen alsof ie je moeder is ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of zal ik 'm terug mailen:
DANKJEWEL ZAK!11!1einz![]()
![]()
![]()
ZIE JE WEL BIJ BNTM.
![]()
Dan doe ik me voor als ene Isabella Stuyvezande, misschien klink ik dan leuker.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders bel je ze even. Hopelijk krijg je dan niet GJ.
Heb jij geen school?quote:
Door negers met littekens op hun gezicht.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff wat anders, in die modellenwereld worden die modellen toch allemaal doorgesmeerd? Weet je zeker dat je dat wil WD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |