Ja en morgen de hele dag en zaterdag.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Moeten we je missen in de SC vanavond?
Zeg droeftoeters,quote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb teruggestuurd dat het geen antwoord is op mijn vraag en ik heb ze verzocht mijn e-mail nu wel door te lezen en geen standaard mail terug te sturen. Wel professioneel, niet met grote bek.
Nouja zegquote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en morgen de hele dag en zaterdag.
NOH!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en morgen de hele dag en zaterdag.
IK print gewoon alles replies van WD uit, zodat ik ze vanavond en morgen nog es ff kan lezen. Zo is ze toch toch bij mequote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Moeten we je missen in de SC vanavond?
En ik stop ze in mijn portemonee, zo is ze altijd bij mequote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
IK print gewoon alles replies van WD uit, zodat ik ze vanavond en morgen nog es ff kan lezen. Zo is ze toch toch bij me
Nee het was zoiets:quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg droeftoeters,
Lees mijn kankermail nou eens goed door!
Met hatelijke groetjes,
WD
In ieder geval een pic met Mickey.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Aron7120 het volgende:
Krijgen we wel een foto-reportage uit disney ter compensatie WD?
I know, plaag je maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee het was zoiets:
Beste Gertjan,
bedankt voor je reactie, maar dit beantwoord mijn vraag niet echt. Ik mailde jullie voor een afspraak en niet voor een afkeuring zonder foto's. Dus bij dezen vraag ik nog een keer of ik een afspraak zou kunnen maken bij jullie op de Heemraassingel.
Vriendelijke groeten,
[gegevens]
Klopt dat, bij dezen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus bij dezen vraag ik nog een keer of ik een afspraak zou kunnen maken bij jullie op de Heemraassingel.
Ja. Als ik m'n mini camera ken vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Aron7120 het volgende:
Krijgen we wel een foto-reportage uit disney ter compensatie WD?
Jawel.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt dat, bij dezen?
Dat is toch geen correct Nederlands?
Ja, dat klopt. Het is bij dezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt dat, bij dezen?
Dat is toch geen correct Nederlands?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Als ik m'n mini camera ken vinden.
Ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I know, plaag je maar.
Het is gewoon ontzettend irritant als mensen niet (goed) lezen.
KOME WIJ UIT ROTTERDAMquote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het is bij dezen.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
Waarom noem je me ineens Wd?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
Wd, waarom wil je zo graag model worden? Niet dat ik er wat op tegen heb, maar gewoon une question.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |