xeauyxeauquote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die Stuyvezande heet. Wel een Isabella, maar die noemt zichzelf gewoon Isabel.
Isabeau
Groetjes Målilla Bodil.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had ie haar gewoon Marielle genoemd.
Oh nee, ik dacht dat je doelde op de fotografen/manageres etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij geen zanger is?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
Stephanie zegt:
*ik heb energie shots gekocht. wjaahhah fakkin grappig![]()
*moet je dat in 1 keer opdrinken?
Sanna zegt:
*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Om je de bus in te laden?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben gewoon liftboys bij ons bedrijf. Drie stuks.
Moet je dat in 1 keer opdrinken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, energy shots
Mana potion
Ik zie d'r vanavond weer.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft de gelukkige huisvrouw gezien?
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft de gelukkige huisvrouw gezien?
Ja hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je dat in 1 keer opdrinken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar wel een goede actrice. Ik hoop dat het een tranentrekker is, kan ik lekker brullen in de bios.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.
HELLO CARICEquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet eens zien. Carice vind ik stom.
quote:
Misscien is Gert-Jan ook wel een fokkerquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn vader vertellen over mijn nieuwe grote vriend, Gert-Jan. Die ik op een dag af moet wijzen als hij me komt benaderen voor z'n kutbureautje.
Alle Gert-Jans zijn goed bezig vandaag.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn vader vertellen over mijn nieuwe grote vriend, Gert-Jan. Die ik op een dag af moet wijzen als hij me komt benaderen voor z'n kutbureautje.
Svenskaquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
Sanne ook nog.Dat tart me nog het meest.
![]()
Kankerkneus. Ik zie er niet eens uit als een Sanne.Ik ben godverdomme Zweeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |