FOK! TV erbijquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Re het volgende:
live op internet is wel het minste wat je nu kunt doen
QFTquote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik had haar nog een paar weken laten wachten. En zoals CyclingGirl al zegt: het spontane is er nu af.
Wat een heisa/drama om een mislukt huwelijksaanzoek. Tjeeeeeezes zeg. En de TS rekent het zichzelf nog aan ook. Doe even normaal vent.
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Vraag ik me toch af of het nog goed is gekomen met die manquote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt tranen in mijn ogen van het lachen...
Op het moment zelf vond ik het echt niet leuk, maar achteraf kan ik er ook wel om lachen en het is een leuke anekdote in mijn vriendenkring geworden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af of het nog goed is gekomen met die man
Nee hoor, dat ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantischquote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt niet aan jou.
Dat lijkt me nou een superplek!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantisch
vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maaktquote:Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een superplek!
Dat klinkt geweldigquote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |