Morgen GFquote:
Asperges zijn lekkerquote:
Ik vind ze ook heerlijkquote:
quote:
smaken verschillen gelukkigquote:
Neeee asperges zijn vies!quote:
hehe handige tipsquote:Op donderdag 22 april 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
gespieste ballenMaar als je geen spies bij de hand hebt gebruik je gewoon een eiersnijder. Heb je meteen handzame plakjes.
Hihi jij hebt wel goede ideeenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
gespieste ballenMaar als je geen spies bij de hand hebt gebruik je gewoon een eiersnijder. Heb je meteen handzame plakjes.
Neeeeeee, jij vindt ze vies en Panda vindt ze lekkerquote:
Ik vind ze vies, Erwin vindt ze vies, Bart vindt ze vies... Jullie zijn gewoon niet goed bij jullie hoofd dat jullie ze lekker vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeee, jij vindt ze vies en Panda vindt ze lekker
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi jij hebt wel goede ideeen
Jij bent niet goed bij je hoofd dat je niet snapt dat smaken verschillenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ze vies, Erwin vindt ze vies, Bart vindt ze vies... Jullie zijn gewoon niet goed bij jullie hoofd dat jullie ze lekker vinden
Marijke vind ze lekker, mijn moeder vind ze lekker, mijn collega vind ze lekker, mijn vader vind ze lekker DUHUSquote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ze vies, Erwin vindt ze vies, Bart vindt ze vies... Jullie zijn gewoon niet goed bij jullie hoofd dat jullie ze lekker vinden
Ik ben je dankbaarquote:
Ik vind ze ook wel lekker als ze goed bereid zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Marijke vind ze lekker, mijn moeder vind ze lekker, mijn collega vind ze lekker, mijn vader vind ze lekker DUHUS
Ik wil het niet snappen. En mijn wil is wet!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd dat je niet snapt dat smaken verschillen
graag gedaanquote:
quote:
Ik vind ze vies.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Marijke vind ze lekker, mijn moeder vind ze lekker, mijn collega vind ze lekker, mijn vader vind ze lekker DUHUS
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je wel dus nananananaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker als ze goed bereid zijn
ASPERGES IN DE AANSLAG.... FIGHT!!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ze vies.
Aspergegevecht, nu!
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil het niet snappen. En mijn wil is wet!
ze zijn veuls te lekker om mee te gooienquote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ASPERGES IN DE AANSLAG.... FIGHT!!![]()
Engarde!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ASPERGES IN DE AANSLAG.... FIGHT!!![]()
Wie had het over gooien?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ze zijn veuls te lekker om mee te gooien
Volgens mij niet. Bedankt STquote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
Asperges![]()
Voor de mensen die ze lekker vinden, had Marijke al gezegd dat ze in de aanbiedung zijn bij de C100?
Vergeten te zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
Asperges![]()
Voor de mensen die ze lekker vinden, had Marijke al gezegd dat ze in de aanbiedung zijn bij de C100?
Anaal inbrengen FTW!quote:
quote:
En dan serveren aan de vijandquote:
ik ook niet opeten die hapquote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Nou ja ze zijn sowieso veuls te lekker dus vechten doe ik er niet mee
Nope, natuurlijk niet!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]_! Nog niet helemaal de pubertijd ontgroeit?
condorquote:
Wij vinden asperges toch vies!quote:
Asperges hebben zo;n mooi kopjequote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een asperge in je achterwerk op zijn tijd?
* 8108139dpths hele foute associaties aan het maken is...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Asperges hebben zo;n mooi kopje
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths hele foute associaties aan het maken is...![]()
Daar deed ik ;t ook omquote:Op donderdag 22 april 2010 13:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de bedoeling was...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Op z'n tijd ja. Niet wekelijks.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een asperge in je achterwerk op zijn tijd?
quote:
ja duhquote:Op donderdag 22 april 2010 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de bedoeling was...
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Asperges hebben zo;n mooi kopje
quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Hier nog wat te beleven? Ik val zowat in slaap hier
Oke dan dat weten wij dan ook weer. En wat doe je dan als het geen aspergeseizoen is wat steek je dan in je achterwerkquote:
dat wil ik niet wetenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke dan dat weten wij dan ook weer. En wat doe je dan als het geen aspergeseizoen is wat steek je dan in je achterwerk![]()
Ik wel want ik wil altijd alles wetenquote:
Ik ben erquote:Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Hier nog wat te beleven? Ik val zowat in slaap hier
dat wilde ik eerst ook altijdquote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wel want ik wil altijd alles weten
Ach ja soms soms kom je iets te weten van iemand waarvan je denkt dat had ik nou niet niet willen weten. Vaak genoeg gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook altijd![]()
dat leer je van zelf nog wel af
Story of my lifequote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja soms soms kom je iets te weten van iemand waarvan je denkt dat had ik nou niet niet willen weten. Vaak genoeg gehad.
Maar toch blijf ik nieuwsgierig
Gaat het voor de rest wel goed met je, lekker nat scheetje van me?quote:
quote:
Vertel! Klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja soms soms kom je iets te weten van iemand waarvan je denkt dat had ik nou niet niet willen weten. Vaak genoeg gehad.
Maar toch blijf ik nieuwsgierig
Jaa lekker snottebelletjequote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed met je, lekker nat scheetje van me?
I could tell you but then i have to kill youquote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vertel! Klinkt alsof je ervaring hebt
Geen probleem heb ik wel vrede meequote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
I could tell you but then i have to kill you
Gelukkig maar! Anders moest ik je even wat vrolijker makenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa lekker snottebelletje
Voor de rest alles a-ok
En daar?
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoor net 1 van de partners tegen iemand uitvallen: Ben je nou werkelijk zo dom of heb je tijdelijk je geringe verstand in de kast gezet.
Door je lenzen aan mij te geven?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Anders moest ik je even wat vrolijker maken
Hier ook hoor, drolletje
Waarom zou ik mijn lenzen aan jou geven? Ik heb ze zelf toch nodig.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Door je lenzen aan mij te geven?
Moooooooi
Ja maar gewoon! Omdat ik lief ben!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn lenzen aan jou geven? Ik heb ze zelf toch nodig.
ikmisje
Weet ik poeppie, daarom kruip ik ook elke nacht tegen je aanquote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar gewoon! Omdat ik lief ben!
hihi weet ik toch
Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik poeppie, daarom kruip ik ook elke nacht tegen je aan
ik wou dat je nu in mn bed lag
c0n in je bed? Wie wil dat nou niet, c0n en zijn geyle liefdeslansquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c0n in je bed? Wie wil dat nou niet, c0n en zijn geyle liefdeslans
Hoi.quote:
Goed, doch druk. En met Tim?quote:
ik wil dat nietquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c0n in je bed? Wie wil dat nou niet, c0n en zijn geyle liefdeslans
timquote:
Dat is wederkerig.quote:
Dat snap ik niet. C0n is lekker.quote:
Sterktequote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wederkerig.
Wie is die newb godfinger, en waarom heeft hij nog geen tieten voor timmmmm gepost.
omdat ik geen tieten hebquote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wederkerig.
Wie is die newb godfinger, en waarom heeft hij nog geen tieten voor timmmmm gepost.
Kusjekroelquote:
Van je eigen tieten krijg je natuurlijk ook geen goedkeuringquote:
Je hebt wel een club.quote:
Wel een vriendin, moeder, oma, buurmeisje, of ander vrouwelijk schoon? Zo ja, dat postenquote:
Ze moeten geil zijn, waar je ze vandaan haalt maakt niet uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel een vriendin, moeder, oma, buurmeisje, of ander vrouwelijk schoon? Zo ja, dat posten
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel een vriendin, moeder, oma, buurmeisje, of ander vrouwelijk schoon? Zo ja, dat posten
Ja, dat vragen ze aan jou nooit hè? Hoe zou dat toch komen.......quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeg buurvrouw laat jij je tieten even zien
Ik heb hele nette burenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat vragen ze aan jou nooit hè? Hoe zou dat toch komen.......
waar ik meer dan genoeg tieten ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
mij buren hebben dat nietquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat dit een betere verklaring is:ik had niet op die spoiler moeten klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Dus ik hoefde eigenlijk helemaal niet mijn eigen tieten naar Tim te sturen?
Waarom stond ik niet in de CC?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Post jij nou eens wat geile tetten, dwaas, nou heb je nog geen timmmmms tittyseal of approval.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had niet op die spoiler moeten klikken
Nee. Je bent te jong.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben 16, ik wil privétiet ontgroening myraela, kun je dat mailtje nog eens opsturen
+1quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat dit een betere verklaring is:ik zie geen plaatje ik zie en kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Daar dan had jij mijn ballen in een doosje niet retour gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
als er geen vrouwen zijn komen er ook geen mannenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Waarom kost het voor mannen 70 euro en voor vrouwen 5 euro? Wat is het toch goed een vrouw te zijn.
Wees blijquote:Op donderdag 22 april 2010 14:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zie geen plaatje ik zie en kruisje
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er geen vrouwen zijn komen er ook geen mannen
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef Myraela het volgende:
Wanneer mogen we eens een gratis fokmeeting houden in die club van je?
Ik wil er ook heen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ik meer dan genoeg tieten zie
wees maar blijquote:Op donderdag 22 april 2010 14:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zie geen plaatje ik zie en kruisje
Barracupracudaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Looooooooow prices, hiiiiiiiiiigh service!"
Maar ik kon aan het linkje wel zien wat Timmmm bedoeld. Maar Timmmmm heeft ongelijkquote:
Pics of het is niet zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ik kon aan het linkje wel zien wat Timmmm bedoeld. Maar Timmmmm heeft ongelijk
jij mag van mij gratis binnenquote:
Ik niet zeker?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij mag van mij gratis binnen
quote:
Dat zegt ze ook altijd tegen mijquote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Pics heb ik nu niet bij de handquote:
jij welquote:
Ik ben 17 en maagd, maar dat is vast niet erg he.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wat zal dat een mooie droom zijn geweestquote:
Niet op het werk nee. En trouwens ook niet thuisquote:
daarna ben je het iig niet meerquote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 17 en maagd, maar dat is vast niet erg he.
carequote:
Wat? 17?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarna ben je het iig niet meer
Je telefoon heeft een camera.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet op het werk nee. En trouwens ook niet thuis
als 8 kan, kan 17 ookquote:
Uiers Door Oude Wagens Uittrekkenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Waar staat UDOWU voor als ik vragen mag?
Kan 8 dan?quote:
Hoi vosss. Iets met uitgekotstquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Users die overal worden uitgekotst.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Alles kanquote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan 8 dan?![]()
[..]
Hoi vosss. Iets met uitgekotst
NIET: Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst.
Ahh kijk. Dan zit ik op mn plek hierquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
NIET: Users Die Overal Waardering Uitlokken
Tov.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh kijk. Dan zit ik op mn plek hier
LAAT ONS! Ik maak ervan wat ik wil potdikkeme!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Mensen die doen alsof het ergens anders voor staat.
Komop, dat naatje het zegt, okay, hij is 16. Dan mag het.
Maar grappig is het niet.
het was iemand anders die er voor het eerst mee kwamquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Mensen die doen alsof het ergens anders voor staat.
Komop, dat naatje het zegt, okay, hij is 16. Dan mag het.
Maar grappig is het niet.
Dat maakt niet uit, jij mag het zeggen. Van de rest is het gewoon dom.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was iemand anders die er voor het eerst mee kwam
DATquote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
LAAT ONS! Ik maak ervan wat ik wil potdikkeme!
Wat is GMTH dan? Verder wel enigzins mee eens ja. Niet dat ik me eraan stoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij mag het zeggen. Van de rest is het gewoon dom.
Net als GMTH
Er is heul niks is met GMTH, het is zelfs een veel gebruikte term zelfs IRLquote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij mag het zeggen. Van de rest is het gewoon dom.
Net als GMTH
Great Minds Think Hetzelfdequote:Op donderdag 22 april 2010 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is GMTH dan? Verder wel enigzins mee eens ja. Niet dat ik me eraan stoor.
dat weten ze zelf welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Maar myraela, het is geen grap, we moeten nieuwe aanwas treffen en die krijg je niet door ze te laten denken dat wij overal uitgespuugd worden en zij dus ook
Wat Naatje zegtquote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Maar myraela, het is geen grap, we moeten nieuwe aanwas treffen en die krijg je niet door ze te laten denken dat wij overal uitgespuugd worden en zij dus ook
Nee dan vind ik GMTA toch beter.quote:
het is fuckin ONZ.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het mij slim lijkt om een SC die bekend stond om kliekjesvorming zo te noemen, aangezien het juist minder aantrekkelijk word voor nieuwe mensen. Maar die naam is er nu eenmaal en hij trekt blijkbaar wel aandacht want er zijn wel nieuwe mensen bij.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
door de naam ben ik dus idd komen kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het mij slim lijkt om een SC die bekend stond om kliekjesvorming zo te noemen, aangezien het juist minder aantrekkelijk word voor nieuwe mensen. Maar die naam is er nu eenmaal en hij trekt blijkbaar wel aandacht want er zijn wel nieuwe mensen bij.
Dat is zo dus je hebt gelijk we moeten de afkorting niet meer veranderen in iets anders maar het gewoon houden bij: Users Die Overal Worden Uitgekotst. Kunnen posters zelf bepalen of ze willen blijven of niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
Nee. Omdat mensen de afkorting niet snappen en daardoor komen kijken waar het over gaat.
Maar het geeft wel een duidelijk signaal af. de ONZ SC is heropend, maar alleen omdat het grootste deel van de oude SC bestaat uit enkel kankerusers die werkelijk óveral uitgekotst worden. PUB wil ze niet, KLB wil ze niet, en waar ze ook komen, ze verbaggeren de hele SC.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
Nee. Omdat mensen de afkorting niet snappen en daardoor komen kijken waar het over gaat.
en aangezien het hier altijd gezellig is blijven ze vanzelf welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo dus je hebt gelijk we moeten de afkorting niet meer veranderen in iets anders maar het gewoon houden bij: Users Die Overal Worden Uitgekotst. Kunnen posters zelf bepalen of ze willen blijven of niet.
Oeh nee, ieuw, je zou maar eens bij een GROEP horenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik beschouw me geheel en al niet als deel van deze of de vorige kliek.
Pics van timmmmm en myraela in een foto gephotoshopedquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
timmmmm en Myraela zijn wel een leuk stel samen, vinden jullie ook niet?
Had ik al gezegd dat je hier alleen welkom bent met merkkleding?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh nee, ieuw, je zou maar eens bij een GROEP horen
hihihihi...maar toch...voel ik een afstand...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
Suikertaartje en eNGine10 ook, vinden jullie ook niet?
Dat hangt er maar net vanaf wélke groepquote:Op donderdag 22 april 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh nee, ieuw, je zou maar eens bij een GROEP horen
jij dus ookquote:
Ik heb enorm dure schoenen aan, is dat ook goed?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je hier alleen welkom bent met merkkleding?
Thuis, je bent niet langs gekomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi...maar toch...voel ik een afstand...
ik was laatst in jouw dorp, waar was jij?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs hier word ik zo af en toe uitgekotst
Jij vindt jezelf toch per definitie nergens bij horen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wélke groep
In Den Haag toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thuis, je bent niet langs gekomen.![]()
Je weet helemaal niet waar ik woon volgens mij.
Kan net. Wel paar dure merk sieraden hoop ik? Anders word het wel krap.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb enorm dure schoenen aan, is dat ook goed?
Verder alleen H&M en Hema I'm afraid...
Oeh, en een Wehkamp broek. Is Duits, dan is het ook goed, toch?
En dat maakt je gelijk zo geliefdquote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs hier word ik zo af en toe uitgekotst
Damn Myraela, doe even normaal zegquote:
Nopequote:
Helemaal geen sieradenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
Kan net. Wel paar dure merk sieraden hoop ik? Anders word het wel krap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh, crap. Daarom kon ik je natuurlijk ook niet vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
NopeMet dorp, bedoel ik ook echt dorp. 1800 inwoners.
Niet in ONZ neequote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf toch per definitie nergens bij horen?
Wat heb je trouwens een vrolijke UI voor jouw doen
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef laforest het volgende:
![]()
![]()
woeiiiiiiiiiii ik ben in opperbeste stemming.
die is dus nu verpest?quote:
Jeuj, ik hoor erbijquote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet in ONZ nee
Maar dat komt vooral omdat driekwart van de users hier te dom is om te poepen. Met bijvoorbeeld DW, Eze of Naat zou ik best in een groepje willen horen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef laforest het volgende:![]()
![]()
woeiiiiiiiiiii ik ben in opperbeste stemming.
quote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal geen sieraden
pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jij zag ehm ook al, GMTAquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Instant moodkill by Myraela:
[..]
[..]
DAT ga ik even doen ja..poepen!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet in ONZ nee
Maar dat komt vooral omdat driekwart van de users hier te dom is om te poepen. Met bijvoorbeeld DW, Eze of Naat zou ik best in een groepje willen horen.
Nee ik voel me drie dubbele salto over de kop uitsteekbaar woeiiiiiquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Instant moodkill by Myraela:
[..]
[..]
Kun je beter met m'n oma praten ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
Serieus, zijn jullie wel FOK!kers of wat?
Beetje duitse haat moet je wel kunnen hebben.
dat moet je hier in belgie niet zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DAT ga ik even doen ja..poepen!
En redelijk indirect, maar ik ga nu even het tegendeel bewijzenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Suikertaart is in die post ook genoemd hoor. Alleen iets minder positief
Fuck.....hoe moet dat nou toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DAT ga ik even doen ja..poepen!
Jullie hebben alleen sproei vlaai?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je hier in belgie niet zeggen
Hmja. Ach. Als je het eerst opneemt voor de naam van een topic en de originele betekenis, want OOOOH wat kinderachtig als je het anders interpreteert en je vervolgens kotst op Duitsers, omdat Duitsers, dan kan ik alleen maar dit doen:quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
iets met neukenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen sproei vlaai?
Is goedquote:
Poepen en neuken?quote:
waarom niet, ik bedoel gewoon hetzelfde als in Nederland hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je hier in belgie niet zeggen
poepen betekent in belgie neukenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen sproei vlaai?
Nee, kinderachtig zijn de mensen die daarover gaan huilen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Ach. Als je het eerst opneemt voor de naam van een topic en de originele betekenis, want OOOOH wat kinderachtig als je het anders interpreteert en je vervolgens kotst op Duitsers, omdat Duitsers, dan kan ik alleen maar dit doen:
Ik ook nietquote:
Je weet dat ik bijna duitser ben?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
Naar huis schrijven over een internet-forumquote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, PUB, dat is om over naar huis te schrijven!
Raar volkje dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
poepen betekent in belgie neuken
ik ben in TVR geboren op FOK!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regelmatig op een internetforum zitten, en dan schrijven ipv mailen ;') _!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naar huis schrijven over een internet-forum
Dat mag jij vinden hoor schat.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef Myraela het volgende:
Nee, kinderachtig zijn de mensen die daarover gaan huilen.
Schrijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regelmatig op een internetforum zitten, en dan schrijven ipv mailen ;') _!
Nee. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
Je weet dat we nu niet meer kunnen trouwen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat mijn halve familie duits is?
quote:
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben in TVR geboren op FOK!check eerste pagina postgesch
Dus ik ben een rasTVRer ofzow
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat we nu niet meer kunnen trouwen?
eigenlijk moet jouw ondertitel dus zijn: Poepkoningquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook echt een woord waar ik dus niet aan kan wennen
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Oh gossie, myraela en ST hebben fittie
oftewel Fokkerquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.
Ach ja, ik geef kinderen altijd maar gewoon het voordeel van de twijfel, ze weten vaak niet beterquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Oh gossie, myraela en ST hebben fittie
en dan vervolgens de .avi opsturen naar de hele SCquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwemmodderbad.
KLB;erquote:
Dat kan anders wel geregeld worden hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.quote:
ONZ overheerst....quote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan ben ik een SES-PUB-FOT-ONZ'er.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan anders wel geregeld worden hoor
Olie dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.
Maandag was het?quote:
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen meequote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is aangetrouwd. Zit niet in me bloed.
Om het een beetje vies te maken. Vrouwen die in modder gaan vechten doen alles.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de modder toevoegt. Kleddernatte vrouwenlichamen lijken mij veel interessanter.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen mee
Weet ik.quote:
OW dat je gewoon kan overnachten hier bedoel je?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Week erop is beter, een woensdag. Iets beter te regelen met me mama.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Limburgers he, die kan je het niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jouw familie is geen mof, maar nsb? Ze zijn niet de vijand, ze neuken er alleen mee
Dan neem ik wel jou bed in en slaap jij op de bank.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
OW dat je gewoon kan overnachten hier bedoel je?
Ow dat is geen probleem hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan neem ik wel jou bed in en slaap jij op de bank.
of in een modderbadquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze doen het verkeerd. Ze horen dat te doen in bikini in een zwembad.
Dan neem ik jou maagelijkheid mee en dan slaapt die ook op de bankquote:
Sowieso al minder volk, wil je zeggen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Limburgers he, die kan je het niet kwalijk nemen.
Dan zal je weer ouderwets moeten lapohunten vs stoepquote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil graag de lapo trouwens, ik wil een deel 2 van dit topic
Je maakt me bang.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan neem ik jou maagelijkheid mee en dan slaapt die ook op de bank
Go fetch!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil graag de lapo trouwens, ik wil een deel 2 van dit topic
Ik ben uit de competitie gestapt.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zal je weer ouderwets moeten lapohunten vs stoep
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben uit de competitie gestapt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Stoep, wil je vandaag niet hunten, speciaal voor mij?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben uit de competitie gestapt.
ECHT te dom om te poepen misschien?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso al minder volk, wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |