Misschien tijd om bij jou ook 'ns een bordje te plaatsen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef maok het volgende:
Bij mijn ouders op het kruispunt is het een drukte van belang. Nu kwam er weer een eend met piepjes oversteken:
[ afbeelding ]
Zou wel handig zijn inderdaad, tot nu toe gaat het allemaal goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien tijd om bij jou ook 'ns een bordje te plaatsen?
[ afbeelding ]
dus die andere zitten er nog steeds?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kijk nou toch eens, een oude bekende:![]()
[ afbeelding ]
Edgar en z'n chickie weten zich vakkundig voor 'm te verstoppen:
[ afbeelding ]
Edwin staat al een half uur vanaf het dak de tuin in te gluren, maar hij ziet ze echt niet...
Jep, sinds vrijdag. 's Avonds als het donker wordt gaan ze weer even het dak op en vliegen daarna weg, om de dag erna terug te keren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:07 schreef Schunckelstar het volgende:
dus die andere zitten er nog steeds?![]()
Zie een paar posts terug. Vriendlief moest net in de schuur zijn en heeft even bij het nest gegluurd, maar er ligt nog geen ei.quote:al enige tekenen van nesteldrang?
Nou, het is wel een geweldig vervolgquote:
Wedden van (nog) niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:32 schreef Barbaaf het volgende:
Daar ligt straks een ei, wedden?
Dan is het 5-4 voor Emma voorlopig. Ik heb ook Emma gestemd, omdat ik wil dat ze het is!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef Schunckelstar het volgende:
kut, ik heb op erna gestemd omdat ik dacht dat er emma stond
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Edwin staat al een half uur vanaf het dak de tuin in te gluren, maar hij ziet ze echt niet...
Ik was te luiquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het moeten vergelijken met foto's van vorig jaar...
Gedumpt, omdat 'ie een watje was die de verkrachters niet kon weghouden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
MAar wat heeft ze dan met Eduard gedaan.
DAt hebben alle eenden, nieuwe Emma die oude Emma is zit gewoon in het donker.quote:
Wel, maar die foto is met mijn oude camera gemaakt, vandaar het kleurverschil. Het is gewoon Emma.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Tegan het volgende:
Dat blauwe heeft de nieuwe Emma niet.
Nee, bij oude Emma lijkt het iets anders omdat ze toen net verkracht was en haar veren niet goed zitten. De streep bij nieuwe Emma loopt ook niet zo ver door, als je goed kijkt zie je dat er een stop is, en daarna is er een nieuwe donkere vlek. Lijkt verder door te lopen omdat de foto donkerder is, die van Emma lichter en veren door elkaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef maok het volgende:
Bij de nieuwe emma loopt het zwart achter het oog wel wat verder door en bij de nieuwe emma zit er ook meer wit onder het 'blauwe' stuk.
Ja, net als vorig jaar toen we piepjes hadden. Toen was het echt stikheet, maar de deuren bleven dicht en de rokers hadden we in de voortuin geparkeerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Wat een toewijding!Met dit mooie weer met z'n allen binnen blijven zitten voor
Emma.
Dat geloof ik pas als ik eieren ziequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En er heeft zojuist weer een bevruchting plaatsgevonden...
Joh, het gaat straks toch regenenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Groetjes van Emma allemaal!
[ afbeelding ]
Overigens zitten we straks -net als vorig jaar- met een huis vol visite, maar de deuren blijven weer mooi dicht zodat Emma rust heeft!
Ik hoop het, maar ze mag onderhand wel eens opschieten...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:30 schreef Twinky het volgende:
de cake is om te vieren dat er HEEL BINNENKORT eitjes komen!
Ik zou het nog bijna gaan doen. Als die eieren pas over een paar weken komen, komen de piepjes uit als ik op vakantie ben. Wie houdt dan het topic bij...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Geef ze eens beschuit met muisjes, misschien inspireert dat ze een beetje
Of neem Emma mee op vakantiequote:
We gaan naar Engeland, dus die vlieger gaat niet op...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:27 schreef Rapaille het volgende:
Of neem Emma mee op vakantie![]()
In een warm zonnetje is het veel lekkerder broeden als met dit regenweer
Die heb ik er deze week weer uitgehaald en naast de vijver gelegd zodat onze Emma iets meer zwemruimte heeft...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Het komt allemaal omdat ze geen uitsmijter meer in de vijver hebben!!
Ja, ik zou ook mijn bloedeigen koters in een tuin neerleggen waar om de haverklap wat verdwijnt..quote:Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die heb ik er deze week weer uitgehaald en naast de vijver gelegd zodat onze Emma iets meer zwemruimte heeft...
Net hadden we wéér die andere Emma erbij, en onze Emma deed de hele tijd wat die andere Emma ook deed. Zal een paar plaatjes uploaden, moment!quote:
Wat een bizar voyeurismequote:
Toch moeder en dochter? Straks 2 nestjes in de tuin.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Net hadden we wéér die andere Emma erbij, en onze Emma deed de hele tijd wat die andere Emma ook deed. Zal een paar plaatjes uploaden, moment!
Nou TSE, graaf d'r maar een vijvertje bij danquote:Op maandag 31 mei 2010 10:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toch moeder en dochter? Straks 2 nestjes in de tuin.
Water, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zit er nu in die groene bak
Dat ie daar zo met zijn /haar kop inzit
Zo te zien een tuinlampje op zonne-energie. Emma houdt van de schijnwerpers.quote:
Inderdaad een kitscherig solarlampje in de vorm van een rotsjequote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
Zo te zien een tuinlampje op zonne-energie. Emma houdt van de schijnwerpers.
@TSE: van de Action? En doen die het een beetje goed?
Emma schijt haar eigen nest onder, het is gewoon een vunzige slons.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Twinky het volgende:
TSE! ik zie ineens een vieze drol in het nestdaar zou ik mijn piepjes ook niet in willen droperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |