Ja, net als vorig jaar toen we piepjes hadden. Toen was het echt stikheet, maar de deuren bleven dicht en de rokers hadden we in de voortuin geparkeerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Wat een toewijding!Met dit mooie weer met z'n allen binnen blijven zitten voor
Emma.
Dat geloof ik pas als ik eieren ziequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En er heeft zojuist weer een bevruchting plaatsgevonden...
Joh, het gaat straks toch regenenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Groetjes van Emma allemaal!
[ afbeelding ]
Overigens zitten we straks -net als vorig jaar- met een huis vol visite, maar de deuren blijven weer mooi dicht zodat Emma rust heeft!
Ik hoop het, maar ze mag onderhand wel eens opschieten...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:30 schreef Twinky het volgende:
de cake is om te vieren dat er HEEL BINNENKORT eitjes komen!
Ik zou het nog bijna gaan doen. Als die eieren pas over een paar weken komen, komen de piepjes uit als ik op vakantie ben. Wie houdt dan het topic bij...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Geef ze eens beschuit met muisjes, misschien inspireert dat ze een beetje
Of neem Emma mee op vakantiequote:
We gaan naar Engeland, dus die vlieger gaat niet op...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:27 schreef Rapaille het volgende:
Of neem Emma mee op vakantie![]()
In een warm zonnetje is het veel lekkerder broeden als met dit regenweer
Die heb ik er deze week weer uitgehaald en naast de vijver gelegd zodat onze Emma iets meer zwemruimte heeft...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Het komt allemaal omdat ze geen uitsmijter meer in de vijver hebben!!
Ja, ik zou ook mijn bloedeigen koters in een tuin neerleggen waar om de haverklap wat verdwijnt..quote:Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die heb ik er deze week weer uitgehaald en naast de vijver gelegd zodat onze Emma iets meer zwemruimte heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |