complotquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er wordt niet open gedaan, hoewel ik toch echt iemand in de keuken zag staan...
'Daar is dat gekke wijf waar die eend altijd heen gaat om te vreten en te schijten. Mooi niet open doen hoor!'quote:
Ik ga nu niet meer aanbellen, volgens mij wonen de hoogbejaarde ouders van de buurman van de buurvrouw van de buren ook niet dat huis en die wil ik 's avonds niet storen. Morgenavond ben ik naar een concert, gaat dus zaterdag worden vrees ik...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef Twinky het volgende:wat lief.
beter bel je nog een keer aan trouwensen morgenochtend. En morgenmiddag
en en en en de hele tijd!
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef maok het volgende:...............................
Zal ik een apart topic over ze openen?
straks zijn ze bang dat je het nest jat ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
'Daar is dat gekke wijf waar die eend altijd heen gaat om te vreten en te schijten. Mooi niet open doen hoor!'
Nou ja zeg! Wat een vage zwanenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef maok het volgende:
Ik ga toch maar geen apart topic openen, als ik weer een leuke foto heb post ik ze wel hier als dat goed is.
Vandaag in de spits vond Zoëy het nodig om midden op de (doorgaande) weg te gaan zitten. Hij ging er lekker zitten plassen, dat moet je tenslotte niet in de buurt van je eigen nest gaan doen, dat geeft alleen maar rotzooi. De auto's konden er nog maar net langs:
[ afbeelding ]
dat vind ik zowiezo van zwanen en eenden...ze kiezen altijd de onmogelijkste weg om over te steken (met of zonder kleintjes) of te broeden of whatever te doen...alsof ze het er om doen!!!! (tevens tvp...)quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat een vage zwanen
Die man/vrouw in die auto kijkt ook helemaal achterom
Hoe houd jij ze uit elkaar? Is Zoey groter?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef maok het volgende:
Ik ga toch maar geen apart topic openen, als ik weer een leuke foto heb post ik ze wel hier als dat goed is.
Vandaag in de spits vond Zoëy het nodig om midden op de (doorgaande) weg te gaan zitten. Hij ging er lekker zitten plassen, dat moet je tenslotte niet in de buurt van je eigen nest gaan doen, dat geeft alleen maar rotzooi. De auto's konden er nog maar net langs:
[ afbeelding ]
Zelda zit te broedenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:23 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Hoe houd jij ze uit elkaar? Is Zoey groter?
Dan moet TSE gewoon even dit topic doormailen!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat lijkt me toch echt geen goed plan![]()
bovendien vinden de buren een nest in de tuin waarschijnlijk net zo leuk als TSE (en wij)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
Dan moet TSE gewoon even dit topic doormailen!
Mja, ik vrees het ook...quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:29 schreef Naamah het volgende:
Eduard & Emma < Zelda & Zoey
Sorry TSE, maar wát een topickaap
Wouw wat zijn het toch een mooie dieren he (Sorry Emma)quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:39 schreef maok het volgende:
Ze was net even gaan staan zodat ik kon zien hoeveel eieren er in het nest liggen. Als ik het goed heb gezien zijn het er 6:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik kwam echt té laat m'n bed uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef Twinky het volgende:
en? heb je Emma gevonden?
Daarover wordt hier niet gediscussieerd.quote:Op zondag 25 april 2010 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe weet je eigk zeker dat die eend emma isze lijken toch onwijs op elkaar allemaal?
In de tuin waar ze net is neergestreken is een flinke vijver en redelijk wat groen. Het ontbreekt er blijkbaar alleen aan voedsel...quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maak volgend jaar toch maar tijdig een groen plekje zodat ze bij jou blijft.
Er wordt toch geen suiker aan brood toegevoegd?? Tenzij je de koolhydraten die er inzitten ook al suiker noemt.quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Naamah het volgende:
Is zoveel brood eigenlijk wel goed voor een eend? Het is natuurlijk toch mensen-eten, met suiker en zout etc. er in..
aan supermarktbrood welquote:Op zondag 25 april 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt toch geen suiker aan brood toegevoegd?? Tenzij je de koolhydraten die er inzitten ook al suiker noemt.
Bij de bakker vaak ook hoor. Suiker wordt vaak aan het brooddeeg toegevoegd om het gist te laten werken.quote:Op maandag 26 april 2010 08:03 schreef Kimbell het volgende:
aan supermarktbrood wel
Onze eenden krijgen uitsluitend pain de Boulogne en Waldkorn.quote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Witbrood is toch juist heel slecht?
Ben benieuwd....quote:Op zondag 25 april 2010 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In de tuin waar ze net is neergestreken is een flinke vijver en redelijk wat groen. Het ontbreekt er blijkbaar alleen aan voedsel...
Ik heb geen idee wie of wat daar woont, ik zal binnenkort eens op onderzoek uit gaan...
Hele tuin vol geschetenquote:Op zondag 25 april 2010 14:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma is alweer een poosje bij ons non-stop haar buikje aan het vullen:
[ afbeelding ]
Oh neequote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onze eenden krijgen uitsluitend pain de Boulogne en Waldkorn.
Als we weer namen mogen verzinnen, dan stel ik alvast 'Zwaanhilde' voor.quote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ben benieuwd....![]()
@Maok: leuk, die zwanen(nest)foto's! Zo krijgen we in ieder geval toch nog wat 'pluizebolletjes' in dit topic....![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |