Mja, ik vrees het ook...quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:29 schreef Naamah het volgende:
Eduard & Emma < Zelda & Zoey
Sorry TSE, maar wát een topickaap
Wouw wat zijn het toch een mooie dieren he (Sorry Emma)quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:39 schreef maok het volgende:
Ze was net even gaan staan zodat ik kon zien hoeveel eieren er in het nest liggen. Als ik het goed heb gezien zijn het er 6:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik kwam echt té laat m'n bed uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef Twinky het volgende:
en? heb je Emma gevonden?
Daarover wordt hier niet gediscussieerd.quote:Op zondag 25 april 2010 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe weet je eigk zeker dat die eend emma isze lijken toch onwijs op elkaar allemaal?
In de tuin waar ze net is neergestreken is een flinke vijver en redelijk wat groen. Het ontbreekt er blijkbaar alleen aan voedsel...quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maak volgend jaar toch maar tijdig een groen plekje zodat ze bij jou blijft.
Er wordt toch geen suiker aan brood toegevoegd?? Tenzij je de koolhydraten die er inzitten ook al suiker noemt.quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Naamah het volgende:
Is zoveel brood eigenlijk wel goed voor een eend? Het is natuurlijk toch mensen-eten, met suiker en zout etc. er in..
aan supermarktbrood welquote:Op zondag 25 april 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt toch geen suiker aan brood toegevoegd?? Tenzij je de koolhydraten die er inzitten ook al suiker noemt.
Bij de bakker vaak ook hoor. Suiker wordt vaak aan het brooddeeg toegevoegd om het gist te laten werken.quote:Op maandag 26 april 2010 08:03 schreef Kimbell het volgende:
aan supermarktbrood wel
Onze eenden krijgen uitsluitend pain de Boulogne en Waldkorn.quote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Witbrood is toch juist heel slecht?
Ben benieuwd....quote:Op zondag 25 april 2010 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In de tuin waar ze net is neergestreken is een flinke vijver en redelijk wat groen. Het ontbreekt er blijkbaar alleen aan voedsel...
Ik heb geen idee wie of wat daar woont, ik zal binnenkort eens op onderzoek uit gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |