Daarover wordt hier niet gediscussieerd.quote:Op zondag 25 april 2010 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe weet je eigk zeker dat die eend emma isze lijken toch onwijs op elkaar allemaal?
In de tuin waar ze net is neergestreken is een flinke vijver en redelijk wat groen. Het ontbreekt er blijkbaar alleen aan voedsel...quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maak volgend jaar toch maar tijdig een groen plekje zodat ze bij jou blijft.
Er wordt toch geen suiker aan brood toegevoegd?? Tenzij je de koolhydraten die er inzitten ook al suiker noemt.quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Naamah het volgende:
Is zoveel brood eigenlijk wel goed voor een eend? Het is natuurlijk toch mensen-eten, met suiker en zout etc. er in..
aan supermarktbrood welquote:Op zondag 25 april 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt toch geen suiker aan brood toegevoegd?? Tenzij je de koolhydraten die er inzitten ook al suiker noemt.
Bij de bakker vaak ook hoor. Suiker wordt vaak aan het brooddeeg toegevoegd om het gist te laten werken.quote:Op maandag 26 april 2010 08:03 schreef Kimbell het volgende:
aan supermarktbrood wel
Onze eenden krijgen uitsluitend pain de Boulogne en Waldkorn.quote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Witbrood is toch juist heel slecht?
Ben benieuwd....quote:Op zondag 25 april 2010 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In de tuin waar ze net is neergestreken is een flinke vijver en redelijk wat groen. Het ontbreekt er blijkbaar alleen aan voedsel...
Ik heb geen idee wie of wat daar woont, ik zal binnenkort eens op onderzoek uit gaan...
Hele tuin vol geschetenquote:Op zondag 25 april 2010 14:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma is alweer een poosje bij ons non-stop haar buikje aan het vullen:
[ afbeelding ]
Oh neequote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onze eenden krijgen uitsluitend pain de Boulogne en Waldkorn.
Als we weer namen mogen verzinnen, dan stel ik alvast 'Zwaanhilde' voor.quote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ben benieuwd....![]()
@Maok: leuk, die zwanen(nest)foto's! Zo krijgen we in ieder geval toch nog wat 'pluizebolletjes' in dit topic....![]()
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef Kimbell het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkwam in het plantsoen vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, heb er eigenlijk amper tijd voor gehad...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ben je nu al bij de buren geweest?
en dan bedoel ik niet deze buren: Koolmees tikt tegen nestkast.
Ooooh! Dat zijn rotzakken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
nijlgans geloof ik
edit: yep! http://www.wbesusterengraetheide.nl/Nijlgans.htm
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Dat zijn rotzakken!![]()
Wij hebben ook zo'n koppeltje in de wei gehad. Inclusief pluisjes. En toen de pluisjes groot waren hebben die vakkundig de rest van de familie doodgepikt tot de twee sterksten overbleven.
Leuke beestjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef Kimbell het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkwam in het plantsoen vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vrees ik ook, hoewel ze nu nog steeds hier aan het chillen zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef Fip het volgende:
Maar face it, de kans op nieuwe pulletjes in jouw tuin nadert nul.
Hihi dat ie zo weg vliegt en bij het landen een dikke faceplant maakt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ze is weer naar de buren van de buurman van de buurvrouw van de buren...
heul niet, dit zijn superpiepies. Die kunnen meteen vliegen als ze uit het ei komen en dan komen ze mee-eten 's ochtends!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef Fip het volgende:
Maar face it, de kans op nieuwe pulletjes in jouw tuin nadert nul.
Ja, ga ik deze week doen, beloofd. Vind het stiekem wel een beetje eng...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef Twinky het volgende:
je moet eigenlijk nog even naar de buurvrouw van de buurman van de buren om foto's te maken he TSE! en bordjes neer te zetten enzo!
Al geweest?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, ga ik deze week doen, beloofd. Vind het stiekem wel een beetje eng...
quote:
Maar als ze niet thuis zijn, dan kan jij over de schuttign klimmen!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, nee, ben nog niet geweest omdat ik ze de hele week nog niet thuis heb gespot (auto staat niet voor de deur). Overigens zitten Emma en Edwin nu weer in de tuin; ik heb de hele week vakantie en ze zijn echt iedere dag langsgeweest om hun buikjes te vullen.
Maar ik houd het nauwlettend in de gaten en zodra ik het vermoeden heb dat er iemand thuis is, bel ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |