Je bent lekker bij je ei, of nietquote:Op zondag 16 mei 2010 15:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klonk is geen mod meer, maar kan nog wel topics sluiten?!! IK EIS OPHELDERING!!1

quote:Op zondag 16 mei 2010 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent lekker bij je ei, of niet?
Daarbij doet iedere mod, waar dan ook op dit forum, spam killen ongeacht subforum. Welkom op FOK!
Hap hapquote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Klonk het volgende:
doe ff normaal zeg, ik ben nog gewoon mod tot mijn opvolger er is...

heb je dat ergens zien staan dan ?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[..]
Hap hap![]()
Ik wist niet dat ie nog mod was, ik dacht dat ie per direct gestopt was. En dan was mijn vraag helemaal niet zo gek geweest, als een site admin topics kon sluiten.

mwah, je toon is anders, incl. het uitroepteken PI nou niet bepaald 'ik bedoelde het als een grapje' te noemen. Je kan zoiets ook normaal vragen enzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[..]
Hap hap![]()
Ik wist niet dat ie nog mod was, ik dacht dat ie per direct gestopt was. En dan was mijn vraag helemaal niet zo gek geweest, als een site admin topics kon sluiten.

En de !!1 ?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, je toon is anders, incl. het uitroepteken PI nou niet bepaald 'ik bedoelde het als een grapje' te noemen. Je kan zoiets ook normaal vragen enzo.
En verder is het uiterst gebruikelijk op FOK! dat de 'oude' mod mee blijft modden tot de vervanger er is. Bij Klonk zie je z'n mod tagje niet omdat hij inmiddels ook SA is geworden, en maar gelijk het goede toekomstige tagje heeft gekregen.

Dit is GC FB, geen ONZquote:Op zondag 16 mei 2010 16:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En de !!1 ?
Verder wist ik inderdaad niet dat weblog admins ook rechten op het forum hebben.

Help, ik zoek... #286quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een stuk lyrics van een liedje waar ik de naam niet van weet.
Mag ik in GC een topic openen met het stuk tekst van het liedje met de vraag of iemand weet van welk nummer dat is??

Je moet gewoon lekker opzouten naar ONZ met je baggertopics.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:10 schreef Viswijfje het volgende:
waarom mag er geen topic voor mensen met een leuke dag??!?! is toch leuk en positief moet alles danz eiken zijn?!?>!

maar op onzin doen ze alleen maar klooieen een topic voor dat mensen vertelen ove rhun leuke dag is toch serieus??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker opzouten naar ONZ met je baggertopics.
GC is hier niet voor bedoeld

Als je je inbox nu eens leegmaakt dan kunnen we over onze dag mailen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar op onzin doen ze alleen maar klooieen een topic voor dat mensen vertelen ove rhun leuke dag is toch serieus??

quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar op onzin doen ze alleen maar klooieen een topic voor dat mensen vertelen ove rhun leuke dag is toch serieus??

GC is geen 'lief dagboek' forum. Vertellen hoe leuk je dag was kan in je dagboekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]

Komt die opvolger er nog eigelijk? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Klonk het volgende:
doe ff normaal zeg, ik ben nog gewoon mod tot mijn opvolger er is...

quote:

link aangepast, is al gemod...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Ladylike het volgende:
wie doet wel eens wat schandaligs in het verkeer?
zegt genoeg denk ik

Spam? Jaren oud topic kicken, en zie postgeschiedenisquote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef discodefender het volgende:
Bonte was zijn meerkleurige items. Gekleurde was zijn egaal gekleurde items. Vooral bonte was kan erg lastig zijn met sorteren. Ik sorteer mijn was al jaren niet meer. Ik gebruik Colour Catcher doekjes bij het wassen. Ze vangen de vrijgekomen kleuren in de was zodat de kleuren niet doorlopen in mijn was. Scheelt me een hele hoop sorteer werk en halve wasjes.

Nee, dat geeft ie gelukkig ook nietquote:

TS wil het vooralsnog niet naar KLB.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |