quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef Orea het volgende:ken dat Son! Alleen de meneer wil echt niet dat o.a. onze collega's het al weten.. (inmiddels weet wel iedereen in onze omgeving het verder, familie en vrienden
) en ik heb geen idee of er mensen meelezen... dus ik doe het maar niet...
Wil je dat dan? Niet iedereen wil dat dus het wordt er niet standaard bijgezet als men aangeeft een dochter of een zoon te krijgenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Bij mij staat er nog steeds niet meisje achter en ik weet het al 9 wekenMaar goed..
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef harley het volgende:
Hmmm sinds 5 uur is het om de 7 tot 5 minuten........
Kan nog niet heb van het weekend nog een feestje in apeldoorn
ghihih misschien krijg je wel een PM :pquote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef tessie het volgende:
Vertel eens Pvoess, wij helpen je wel met kiezen hoor
En harley, spannend!!
Ja, eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef tessie het volgende:
Pvoess
![]()
Klinkt wel heel echt Harley! Als ze nou een beetje doorperst, kan jij gewoon naar dat feestje vant weekend
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef harley het volgende:
Hmmm sinds 5 uur is het om de 7 tot 5 minuten........
Kan nog niet heb van het weekend nog een feestje in apeldoorn
Eerlijk gezegd voelde ik het helemaal niet, maar zag ik het later pas, toen het al op mijn dijen zatquote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal altijd m'n enkel of knie open, maar nooit tussen m'n benen. Dat moet gewoon pijn doen.
Oh man ik hoop niet dat je zo'n drama gaat hebben als ik. Ik had ruim 2wk deze voorweeen. ARG!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef harley het volgende:
Jeuj, iemand geweest en we zijn geen stap verdert wordt allemaal wel wat heviger maar volgens de verloskundige nog niet genoeg en ook nog niet meer ontsluiting als 1 cm (vannacht was het 1 vingertop maarja hoeveel is dat dan weer
)
De kabouter stribbelt wel al af en toe tegen, zelfs ik kan hem goed voelen verbouwen daarbinnen.
als je de 10e bevalt kan je een gratis lodger krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lekker is dat he Lies!!!
Volgens mijn zus ga ik trouwens 29 of 30 juni bevallen
Ik zelfs denk eerder 13/14/15 juli(11 juli wil ik niet bevallen iig
)
Ben benieuwd wie gelijk gaat hebben
ja kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
als je de 10e bevalt kan je een gratis lodger krijgen
Die actie van wie er op de 10 bevalt die loopt in heel 2010
Jammer harlyis strippen geen optie?
heel goedquote:Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef Orea het volgende:
Doe je lekker Tes![]()
Son, je krijgt een kurk van mij!just in case!
Whaaa ik loop net langs het raam en zie mijn buik WTF happend, hij is weer geëxplodeerd![]()
![]()
Ik ben toch zooo benieuwd hoe ik er over 10 weken uitzie
Is inderdaad vrij klote... De verkoudheid op zich is dan nog wel te handelen, maar omdat ik 's nachts potdicht zit kan ik gewoon niet goed slapen en dáár heb ik pas echt last van... Gelukkig hoef ik thuis alleen rekening te houden met Martijn en kan ik dus zo lekker m'n bedje in...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Ticootje het volgende:
Jen en ik steken elkaar om en om aan met verkouden zijn.... zo'n beetje week op week af.. Leuk he?
Yep, en persen weet ik nu ook hoe wel en hoe niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind Yoga nog wel redelijk maar ik zie het nut er niet van in combi met zwangerschap.
Zeker van wat ik heb gezien hoe ze de bevalling erbij betrekken.
Ik heb al een bevalling gedaan. Ik weet hoe ik moet puffen of vooral niet. Ontspannen is leuk maar doe dat maar met een half openliggende vagina![]()
Ontspannen is leuk maar ik zou me gaan ergeren aan bepaalde kleine opmerkingen
Sommige vrouwen gaan fluiten...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
Ik ga het juist doen vanwege die ontspannignsoefeningen, en dan hoop ik dat ik deze keer met de bevalling niet zo in paniek ben
Oh en dat puffen, daar had ik juist niks aan. Ik werd er super misselijk van![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Soms kom het ineens dichtbij he Son? Moet hier ook af en toe wel eens slikken dat ik al bijna zover ben. Lichamelijk dan, geestelijk is het nog lang niet zo ver...
Ik heb bij Amber yoga gedaan. Het was leuk maar ik zie geen toegevoegde waarde in combi metquote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind Yoga nog wel redelijk maar ik zie het nut er niet van in combi met zwangerschap.
Ik heb al een bevalling gedaan. Ik weet hoe ik moet puffen of vooral niet. Ontspannen is leuk maar doe dat maar met een half openliggende vagina![]()
bij vlagen, en soms ook nietquote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Harley, wat spannend. Hopelijk gaat het wel snel doorzetten, want zo half/half is ook echt niks
Sterkte voor mevrouw harley. Trekt ze het nog?
Bij mij was de bevalling gedaan in een klein uurtje incl de weeënstorm etc.quote:
Tja, het is mijn eerste bevalling en ik wilde in ieder geval iets gaan doen. Aangezien er geen gewone gym was heb ik hiervoor gekozen. Volgens onze verloskundige hebben de vrouwen die deze yoga cursus hebben gedaan een betere voorbereiding dan diegene die dat niet hebben gedaan...maar goed, ieder zn ding toch? Bij het idee van pilates krijg ik al spierpijn!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |