abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80588608
Jeuj, iemand geweest en we zijn geen stap verder t wordt allemaal wel wat heviger maar volgens de verloskundige nog niet genoeg en ook nog niet meer ontsluiting als 1 cm (vannacht was het 1 vingertop maarja hoeveel is dat dan weer )

De kabouter stribbelt wel al af en toe tegen, zelfs ik kan hem goed voelen verbouwen daarbinnen.
  donderdag 22 april 2010 @ 10:31:02 #52
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80588832
Spannend Harley! Klinkt toch wel serieus. Hoop dat het snel echt doorzet en niet dat het zo heel lang blijft rommelen. Succes meid!
pi_80588963
Harley, succes met het gerommel! Zal mijn verhaal van Shenaya niet vertellen aan je... Het is bezig en hoop voor je dat het snel doorzet!

Sonnetje, ik mag 15 Juli niet bevallen van manlief omdat hij dan jarig is... Als ik zo vroeg beval als het Shenaya dan zit ik rond 17 Juni ergens haha...
Dit keer heb ik geen gevoel erbij.. Bij Shenaya was ik 24 December uitgerekend en had toen voor mezelf gezegd 15 December te bevallen het werd alleen al 2 December !

Aftellen naar het verlof is echt heerlijk deze keer.. Bij Shenaya wou ik tot het eind wel doorwerken en nu kan ik niet wachten haha.. Het verschil is natuurlijk nu ook mijn bekkeninstabiliteit.
Altijd blijven lachen... :)
pi_80589254
Oeh, F5-topic.

Hopelijk zet het door Harley!
pi_80589902
Doe je lekker Tes
Son, je krijgt een kurk van mij! just in case!

Whaaa ik loop net langs het raam en zie mijn buik WTF happend, hij is weer geëxplodeerd
Ik ben toch zooo benieuwd hoe ik er over 10 weken uitzie
pi_80590036
Fotooooo!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 22 april 2010 @ 11:20:15 #57
186094 Floria
Ghost of shark
pi_80590311
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef harley het volgende:
Jeuj, iemand geweest en we zijn geen stap verder t wordt allemaal wel wat heviger maar volgens de verloskundige nog niet genoeg en ook nog niet meer ontsluiting als 1 cm (vannacht was het 1 vingertop maarja hoeveel is dat dan weer )

De kabouter stribbelt wel al af en toe tegen, zelfs ik kan hem goed voelen verbouwen daarbinnen.
Oh man ik hoop niet dat je zo'n drama gaat hebben als ik. Ik had ruim 2wk deze voorweeen. ARG!

Tessie een meisje, yay!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_80590920
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lekker is dat he Lies!!!

Volgens mijn zus ga ik trouwens 29 of 30 juni bevallen
Ik zelfs denk eerder 13/14/15 juli (11 juli wil ik niet bevallen iig )
Ben benieuwd wie gelijk gaat hebben
als je de 10e bevalt kan je een gratis lodger krijgen
Die actie van wie er op de 10 bevalt die loopt in heel 2010

Jammer harly is strippen geen optie?
pi_80591134
Spannend Harley
pi_80591655
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

als je de 10e bevalt kan je een gratis lodger krijgen
Die actie van wie er op de 10 bevalt die loopt in heel 2010

Jammer harly is strippen geen optie?
ja klopt
ach ik zie t wel allemaal ga dr iig niet vanuit dat ik eerder beval... roep al vanaf t begin dat ik 8 dagen later ga bevallen (was eerst 12 juli, en nu 14 juli)
Ben wel benieuwd wanneer hij geboren wordt enzo
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef Orea het volgende:
Doe je lekker Tes
Son, je krijgt een kurk van mij! just in case!

Whaaa ik loop net langs het raam en zie mijn buik WTF happend, hij is weer geëxplodeerd
Ik ben toch zooo benieuwd hoe ik er over 10 weken uitzie
heel goed want wil echt echt echt niet de 11e bevallen... (als t zo is is t niet anders, maar liever niet)
Over 10 weken... dan ben ik bijna uitgerekend... dan ben ik gewoon 39 weken en 2 dagen zwanger.... nee dat kan niet
  donderdag 22 april 2010 @ 12:29:28 #61
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80592780
Harley even een voor je vriendin! Balen dat het wel serieus lijkt maar er nog niets lijkt te gebeuren.

tessie dat is inderdaad niet tof

fluugs, hoop dat je je weer wat beter voelt. Als je neusspray nodig hebt mag je wel die voor kinderen gebruiken (volgens mijn huisarts dan, sommige denken er anders over). Zoutoplossing van otrivin werkt ook.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:31:13 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80592844
Oe spannend Harley! Gaat wel de goeie kant uit zo toch?

Hier net goedgekeurd door de gyn, bloeddruk 130/75, geen eiwit en in de afgelopen drie weken maar iets meer dan 1 kilo aangekomen. (was ik zelf wel heel blij mee) Willem ligt ietwat voor op schema, vruchtwater in orde. Kortom, dikke sticker gekregen en over 4 weken pas weer terug omdat het gewoon heel erg goed gaat. Wel heb ik toch ijzertabletten gekregen, ik bleek op de grens te zitten qua bloedwaarden en het feit dat ik krankjorem wordt van het oorsuizen vond hij wel een goeie aanleiding om een lage dosering ijzer voor te schrijven, het suizen zou er minder van moeten worden...

Nu pyama aan en lekker rustig aan voor de rest van de dag, de verkoudheid er even uitwerken... Wat dat betreft is het wel jammer dat ik zwanger ben, vroeger nam ik rustig een borreltje en dook onder de dekens om de boel eruit te zweten, die vlieger gaat nu niet op

Tessie, vandaag wel weer wat beter met je rug/been hoop ik?

Soms kom het ineens dichtbij he Son? Moet hier ook af en toe wel eens slikken dat ik al bijna zover ben. Lichamelijk dan, geestelijk is het nog lang niet zo ver...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80592887
Jen en ik steken elkaar om en om aan met verkouden zijn.... zo'n beetje week op week af.. Leuk he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:35:07 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80592984
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Ticootje het volgende:
Jen en ik steken elkaar om en om aan met verkouden zijn.... zo'n beetje week op week af.. Leuk he?
Is inderdaad vrij klote... De verkoudheid op zich is dan nog wel te handelen, maar omdat ik 's nachts potdicht zit kan ik gewoon niet goed slapen en dáár heb ik pas echt last van... Gelukkig hoef ik thuis alleen rekening te houden met Martijn en kan ik dus zo lekker m'n bedje in...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 22 april 2010 @ 12:47:06 #65
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80593384
Spannend Harley, hopelijk zet het snel genoeg door.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_80593389
Dan maar een hangdag vandaag Fluugs

Wel mooi dat je weer goedgekeurd bent door de gyn
  donderdag 22 april 2010 @ 13:20:10 #67
258612 nytar
boys boys boys
pi_80594517
Spannende tijden voor Harley! Ik hoop voor jullie dat het door gaat zetten

Gister voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest. Best een beetje zweverig, maar volgens mij wordt het wel gezellig met de 8 meiden...
pi_80595022
Nytar, hoe gaat dat zwangerschapsyoga nou precies? Ik ga dat ook doen en ben heel benieuwd!
pi_80595111
Dat lijkt me dus echt niets he
pi_80595173
Waarom niet?
pi_80595411
Nee, ook niets voor mij...
  donderdag 22 april 2010 @ 13:49:50 #72
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80595502
Ik ben verslaafd geweest aan yoga! alleen niet meer zo sinds de verhuizing.
Moet snel weer beginnen.
Mocht ik in de toekomst weer zwanger worden ga ik 100% op zwangerschaps yoga.
Zo ontspannend & leuk.

Ik vraag me af of er ook zwangerschaps pilates is, nog leuker.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:54:32 #73
258612 nytar
boys boys boys
pi_80595657
Hoe yoga gaat...tja, je doet oefeningen en alles gaat heel rustig en relaxt. Een beetje oefeningen voor je bekken, een beetje voor je rug en ademhaling. Laatste 8 minuten is een ontspannings oefening, waarbij je "op het strand ligt". Je moet je wel een beetje af kunnen sluiten en als je goed kunt ontspannen is het een relaxte cursus.
Sommige dingen zijn zweverig, maar vervelend is dat niet.
Mijn andere keus was zwanger en fit en aangezien ik voor de zwangerschap ook niet sportte leek het me niet logisch dat ik dat tijdens mn zwangerschap wel zou doen...
pi_80595821
Ik vind Yoga nog wel redelijk maar ik zie het nut er niet van in combi met zwangerschap.
Zeker van wat ik heb gezien hoe ze de bevalling erbij betrekken.
Ik heb al een bevalling gedaan. Ik weet hoe ik moet puffen of vooral niet. Ontspannen is leuk maar doe dat maar met een half openliggende vagina
Ontspannen is leuk maar ik zou me gaan ergeren aan bepaalde kleine opmerkingen
pi_80596034
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind Yoga nog wel redelijk maar ik zie het nut er niet van in combi met zwangerschap.
Ik heb al een bevalling gedaan. Ik weet hoe ik moet puffen of vooral niet. Ontspannen is leuk maar doe dat maar met een half openliggende vagina
Yep, en persen weet ik nu ook hoe wel en hoe niet.
pi_80596212
Ik ga het juist doen vanwege die ontspannignsoefeningen, en dan hoop ik dat ik deze keer met de bevalling niet zo in paniek ben

Oh en dat puffen, daar had ik juist niks aan. Ik werd er super misselijk van
  donderdag 22 april 2010 @ 14:30:08 #77
259886 pessie
pi_80596889
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
Ik ga het juist doen vanwege die ontspannignsoefeningen, en dan hoop ik dat ik deze keer met de bevalling niet zo in paniek ben

Oh en dat puffen, daar had ik juist niks aan. Ik werd er super misselijk van
Sommige vrouwen gaan fluiten...

En fluugs fijn dat je bent goedgekeurd door de gyn.
pi_80598069
iedereen bedankt, maar de verloskundige is net weer even komen kijken. Nog steeds niks. Er zijn wel degelijk weëen en ze zijn ook goed voelbaar maar net niet krachtig genoeg op de juiste plaats. We moeten iig tot 8 uur afwachten en vanaf 7 uur ff gaan timen. Dan komt ze weer langs en wordt er actie ondernomen. Of naar het ziekenhuis voor pijnstilling of stimulans word dan bekeken.
pi_80598473
Sterkte voor jullie Harley! Het is altijd zwaar als de weeën niet krachtig genoeg zijn. Hopelijk gaat het nu lekker doorzetten. Even een wandelingetje maken kan ook soms wel helpen...
pi_80598763
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Soms kom het ineens dichtbij he Son? Moet hier ook af en toe wel eens slikken dat ik al bijna zover ben. Lichamelijk dan, geestelijk is het nog lang niet zo ver...

Echt wel!
Ben soms ook echt blij dat ik 11 weken moet
Ach ja komt vanzelf allemaal wel goed, hoop ik

Harley, vervelend dat het allemaal nog niet echt doorzet! ben benieuwd wat de verloskundige vanavond zegt!!
pi_80598830
quote:
Ik heb bij Amber yoga gedaan. Het was leuk maar ik zie geen toegevoegde waarde in combi met
zw.schap. Bij Tess heb ik lekker gezwommen. Daar had ik eerlijk gezegd meer aan dan aan yoga.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80599302
Paniek, ja, dat had ik ook héél erg, daarom ben ik bij mijn tweede zwangerschap alsnog gym gaan doen. Heeft wel enigszins geholpen maar niet heel erg... ik vond het niet heel nuttig maar wel gezellig. Ik ben er toen wel achtergekomen (wat wel grappig was) dat ik heel 'lenig' ben, veel leniger dan de andere vrouwen daar toen. Dat zorgt waarschijnlijk ook voor extra gewrichtspijn etc. vooral aan het einde van de zwangerschap, nu weet ik hoe dat komt in ieder geval.
Niet dat ik sportief ben hoor, maar ik heb veel flexibiliteit in mijn gewrichten blijkbaar. Dat heeft dus wel ook nadelen...
pi_80599340
Oh ja, zwemmen, dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee... alleen zo jammer dat het zwembad ver weg is en ik geen vervoer heb. Nou ja.
pi_80599468
ik doe helemaal niets, kwa gym ofzo...
heb er wel een beetje naar gekeken, maar vond t niet echt heel duidelijk wat hier allemaal was. Heb er ook niet heel veel behoefte aan eigenlijk..
Heb wel tot 26 weken getennist, en nu probeer ik wat meer te fietsen (of iig minder snel de auto te pakken).
Op zich wil ik wel zwemmen, maar heb dus geen zin om alleen te gaan, dus dat komt er ook niet echt van
ach ja
pi_80599606
Ik wil ook wel graag zwemmen.. Samen gaan Sonnetje?
Jouw durp heeft een leuk zwembad.
pi_80599886
Ja is goed Tico
Vind ik wel gezellig!
Ik heb gewoon een leuk durp
pi_80600182
Harley, wat spannend. Hopelijk gaat het wel snel doorzetten, want zo half/half is ook echt niks
Sterkte voor mevrouw harley. Trekt ze het nog?

Hier ook geen gym, of yoga, maar wel individuele cursus bij een cesartherapeut. We hebben nu drie van de vier lessen gehad en ben er wel tevreden over. De eerste les heeft ze uitgebreid uitgelegd aan de hand van afbeeldingen wat er precies in je lichaam gebeurt vlak voor, tijdens en na de bevalling. Erg leerzaam en het geeft mij wel een soort van gevoel van controle. Dat het in ieder geval niet een zwart gat is waar ik induik, van: wat gebeurt er in vredesnaam allemaal daar beneden *paniek*
De volgende lessen hebben we gepuft ( ) en het persen geoefend. Geen idee natuurlijk of ik dat ook ga gebruiken als het puntje bij paaltje komt, maar zoals zij ook al zei: nu hebben m'n hersenen wat scenario's klaarstaan in plaats van dat ze op het moment zelf nog hard moeten gaan nadenken over wat ik het beste zou kunnen doen op dat moment.
pi_80600652
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Harley, wat spannend. Hopelijk gaat het wel snel doorzetten, want zo half/half is ook echt niks
Sterkte voor mevrouw harley. Trekt ze het nog?

bij vlagen, en soms ook niet
pi_80600812
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef harley het volgende:

[..]

Doe maar extra lief voor d'r
  donderdag 22 april 2010 @ 16:08:33 #90
298315 SacreCoeur
pi_80600879
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef harley het volgende:

[..]

Bij mij was de bevalling gedaan in een klein uurtje incl de weeënstorm etc.
Dit schijnt te komen doordat ik van te voren de hele avond in bad heb liggen dobberen.
Misschien een idee?
pi_80601632
Succes harley, hopelijk zet het snel door

Wat leuk Tessie, een Anna

Ik sta in het lijstje, dat maakt het wel echt echt
Gisteren nog een test gedaan voor de zekerheid, ook deze zei gelukkig Zwanger.
Gisteren hebben we het ook aan de a.s. opa en oma verteld, wel vroeg maar toch ook al heel fijn om het kwijt te kunnen.
pi_80601811
we hebben geen bad, mijn tante wel (2 straten verderop) maar dat ziet ze niet zitten. Dan kan ze ook niks opvangen zeg maar. Heb net en kruk gefabriceerd voor in de douche maar na een half uur heeft ze dat ook wel weer gezien.
Denk dat we gewoon af moeten wachten...

Ze zei gisteren nog is de 1e [mijn achternaam] die op tijd komt. Heb er achter geplakt dat ie wel zijn tijd ervoor neemt

[ Bericht 16% gewijzigd door harley op 22-04-2010 18:13:16 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 17:09:10 #93
259886 pessie
pi_80603447
Harley en vriendin en sterkte. Ben benieuwd wat de vk straks zegt (maar jullie waarschijnlijk meer dan ik).
pi_80605268
Harley, fijn dat er wel veel actie is van de VK! Ik heb ook 2 weken zo rond gelopen/gelegen in het ziekenhuis en niemand die me hielp omdat ik toen tussen de 35 en 37 weken was.. Ze remmen dan niet maar stimuleren ook niet.. Hoop dat jullie vanavond geholpen worden want het is zo vermoeiend allemaal!

Hier nog 11 weken te gaan en dan 40 weken... Ben ook benieuwd hoe ik er over 10 weken uitzie.. Hoop bevallen en weer helemaal slank haha...
pi_80605815
Oeeeh...succes Harley! Spannend hoor Ik blijf in afwachting, net als de rest.

Ikzelf heb weer een rotdag, geen vast voedsel binnengehouden nog vandaag, enkel maar soep...
Ik wil toch echt zometeen beginnen met koken, moet en zal m'n tortilla's proberen.
Back in business.
pi_80606268
Oei Shirley, jij ook al zo kotsmisselijk? Wat naar zeg... sterkte ermee. Hier was het ook zo erg in het begin. Het wordt écht beter...
Wat apart trouwens dat je soep wel binnenhoudt. Bij mij juist weer droge dingen beter. In ieder geval... en rustig aandoen, dat helpt ook wel. Veel liggen als je zo'n rotdag hebt. Of juist even lekker een wandelingetje buiten? De zon schijnt hier nu!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:59:20 #97
258612 nytar
boys boys boys
pi_80608461
quote:
Tja, het is mijn eerste bevalling en ik wilde in ieder geval iets gaan doen. Aangezien er geen gewone gym was heb ik hiervoor gekozen. Volgens onze verloskundige hebben de vrouwen die deze yoga cursus hebben gedaan een betere voorbereiding dan diegene die dat niet hebben gedaan...maar goed, ieder zn ding toch? Bij het idee van pilates krijg ik al spierpijn!
  donderdag 22 april 2010 @ 20:04:12 #98
298315 SacreCoeur
pi_80608633
Pilates is leuk man!
Super verslavend.
Maar bestaat dat wel? Zwangerschaps pilates?
Ik snap trouwens wel dat er apart yoga & zwangerschapsyoga is.
Als ik me bedenk ik wat voor posities ik moest liggen/staan/doen.
Ik denk dat zwangerschapsyoga nog ietsjes zweveriger is & rustiger.
pi_80608945
jeuj 2 cm en sinds een uurke echt heftigere weëen (eindelijk)
Maar we mogen naar het ziekenhuis dus we gaan nu !
pi_80608969
Ik doe niks... Heb een dagje cursus puffen gehad voor Shenaya maar dat was totaal weg toen ik een weeenstorm kreeg en persdrang binnen een half uur !! Ik zie nu wel hoe het gaat...
Sporten kon ik al snel niet meer door mijn bekken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')