Oe spannend Harley! Gaat wel de goeie kant uit zo toch?
Hier net goedgekeurd door de gyn, bloeddruk 130/75, geen eiwit en in de afgelopen drie weken maar iets meer dan 1 kilo aangekomen. (was ik zelf wel heel blij mee) Willem ligt ietwat voor op schema, vruchtwater in orde. Kortom, dikke sticker gekregen en over 4 weken pas weer terug omdat het gewoon heel erg goed gaat. Wel heb ik toch ijzertabletten gekregen, ik bleek op de grens te zitten qua bloedwaarden en het feit dat ik krankjorem wordt van het oorsuizen vond hij wel een goeie aanleiding om een lage dosering ijzer voor te schrijven, het suizen zou er minder van moeten worden...
Nu pyama aan en lekker rustig aan voor de rest van de dag, de verkoudheid er even uitwerken... Wat dat betreft is het wel jammer dat ik zwanger ben, vroeger nam ik rustig een borreltje en dook onder de dekens om de boel eruit te zweten, die vlieger gaat nu niet op

Tessie, vandaag wel weer wat beter met je rug/been hoop ik?
Soms kom het ineens dichtbij he Son? Moet hier ook af en toe wel eens slikken dat ik al bijna zover ben. Lichamelijk dan, geestelijk is het nog lang niet zo ver...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?