Goeie instellingquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige wel jaMaar dat zie ik als uitdaging
Hey popquote:
Ook een beetje hoorquote:
Staking FTLquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef jna het volgende:
Tering, een week geen schoonmakers in Amsterdam na koninginnedag. Dat wordt de grootste vuilnisbelt van Europa
Ja mooi. Flinke puinhoop zal dat opleverenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef jna het volgende:
Tering, een week geen schoonmakers in Amsterdam na koninginnedag. Dat wordt de grootste vuilnisbelt van Europa
Gewoon een stel Ajax-fans inroepen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi. Flinke puinhoop zal dat opleveren
Misschien is ie er eindelijk mee gestoptquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef L.no het volgende:
Maar ik zie zijn twitterreacties niet eens.
Jahoor. Weer lekker druk op mijn werk. Dus de dagen vliegen voorbij.quote:
Maar was het gezellig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Weer lekker druk op mijn werk. Dus de dagen vliegen voorbij.![]()
En het weer wordt steeds beter.![]()
Hoe is het met jou?
Oh! beterschapquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar was het gezellig?
Hmja, ik ben weer ziek.
Op mijn werk is het altijd gezellig.quote:
quote:Hmja, ik ben weer ziek.
Alright, noted.quote:
Dat is fijn. Je hebt veel van die types die vaak zeuren om hun werk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk is het altijd gezellig.
Je overdrijft.quote:
weer hierquote:
Dan moeten ze ander werk gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef L.no het volgende:
Dat is fijn. Je hebt veel van die types die vaak zeuren om hun werk.
quote:Je overdrijft.
Dankje.
En ik begin om 8 uur, even voor de volledigheidquote:
Soms is daar ook alle reden toequote:Dat is fijn. Je hebt veel van die types die vaak zeuren om hun werk.
Makkelijk praten als je nog thuis woont en verder geen verplichtingen hebtquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan moeten ze ander werk gaan zoeken.
Juist!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moeten ze ander werk gaan zoeken.
Joa.quote:![]()
Straks weer TMO samen kijken.
We hebben discussiemateriaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik begin om 8 uur, even voor de volledigheid
[..]
Soms is daar ook alle reden toe
[..]
Makkelijk praten als je nog thuis woont en verder geen verplichtingen hebt
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
zeuren kan ook een uitlaatklep zijn he
ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat die mensen juist minder last hebben van werkstress of beter presteren of weet ik het wat
ik had er iig iets over gelezen ooit
Klopt, mensen kunnen het moeilijk hebben en een baan vinden is niet altijd makkeijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, ben het er gedeelte mee eens, maar het is erg makkelijk om te roepen
het kan ook juist het tegenovergestelde effect krijgen lijkt me. Dat je door het klagen juist meer gaat piekeren en doemdenkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
zeuren kan ook een uitlaatklep zijn he
ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat die mensen juist minder last hebben van werkstress of beter presteren of weet ik het wat
ik had er iig iets over gelezen ooit
Want een baan zoeken kan niet als je een baan hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik begin om 8 uur, even voor de volledigheid
[..]
Soms is daar ook alle reden toe
[..]
Makkelijk praten als je nog thuis woont en verder geen verplichtingen hebt
En dan de onzekerheid van een jaarcontract/proeftijd krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want een baan zoeken kan niet als je een baan hebt.
Lijkt me fijner dan een kut-baan,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan de onzekerheid van een jaarcontract/proeftijd krijgen
Ik weet zijn persoonlijkheid enzo niet. Hij heeft iig en saai uiterlijk.. normaal..quote:
tot je proeftijd/halfjaar contract afloopt, je geen vast contract krijgt en je met je hypotheek zit....quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me fijner dan een kut-baan,
Dan moet je ook niet klagen vind ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tot je proeftijd/halfjaar contract afloopt, je geen vast contract krijgt en je met je hypotheek zit....
niet dat ik vind dat je altijd vool veiligheid moet gaan hoor
maar toch er is wat voor te zeggen
Hij scoort iig wel een leuke meid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet zijn persoonlijkheid enzo niet. Hij heeft iig en saai uiterlijk.. normaal..
Dat wel. Lucky guy.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij scoort iig wel een leuke meid.
huh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen vind ik.
Ik ben het een keer met je eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
tot je proeftijd/halfjaar contract afloopt, je geen vast contract krijgt en je met je hypotheek zit....
niet dat ik vind dat je altijd vool veiligheid moet gaan hoor
maar toch er is wat voor te zeggen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan moet je ook niet klagen vind ik.
Je moet niet klagen over hoe kut je werk is als je niet van plan bent er weg te gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
als je een hypotheek/bloedjes van kinderen/vaste lasten etc hebt en daardoor toch voor een deel wel gebonden bent moet je niet klagen?
1. niet iedereen kan zomaar weg gaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet niet klagen over hoe kut je werk is als je niet van plan bent er weg te gaan.
2. er zit een verschil tussen een kutbaan en minder zin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. niet iedereen kan zomaar weg gaan
2. klagen wil niet per definitie zeggen dat je weg wil
3. klagen is dus juist goed voor je werkdruk/prestaties
2 en dat kun je opmaken uit iemand ie klaagt na een rotdag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2. er zit een verschil tussen een kutbaan en minder zin.
3. je werkdruk zal niet afnemen als je klaagt dat je werk niet leuk is. En je prestatie zal er eerder door afnemen omdat je ngemotiveerd bent.
2. uiteraardquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2. er zit een verschil tussen een kutbaan en minder zin.
3. je werkdruk zal niet afnemen als je klaagt dat je werk niet leuk is. En je prestatie zal er eerder door afnemen omdat je ngemotiveerd bent.
Inderdaad. En een visser.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef L.no het volgende:
Die vent ziet eruit als een type die graag uitgaat.
Maar dan klaag je niet over dat je een kutbaan hebt, En daar doel ik op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
2. uiteraard
3. ik klaag omdat ik er niet tegen kan dat dingen fout gaan. Door het klagen probeer ik dingen dus te verbeteren
Luctor!quote:
Druk met schoolquote:
L.no!quote:
succes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Druk met schoolDonderdag naar stagebedrijf over dat faillissement
Vandaag al een hoop formulieren van het UWV moeten invullen enzo..
mooi zo.quote:Maar voor de rest gaat het wel goed
Je kan het wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Druk met schoolDonderdag naar stagebedrijf over dat faillissement
Vandaag al een hoop formulieren van het UWV moeten invullen enzo..
Maar voor de rest gaat het wel goed
Ik maak ze allemaal afquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan het wel.![]()
Gooo..rex![/cheerlader]
Ze is wel een lekkere meid (even die plamuur van make-up buitengelaten)quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ze heeft hem nog gewonnen ook.
Zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze is wel een lekkere meid (even die plamuur van make-up buitengelaten)
Ohja, anders wordt ie natuurlijk nooit beroemdquote:
Juistem.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ohja, anders wordt ie natuurlijk nooit beroemd
Geen voetbal?quote:
Groupiequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
Ik heb zijn liedjes de hele dag in mijn hoofd..
kun jij er wel een touw aan vast knopen danquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
Ik heb zijn liedjes de hele dag in mijn hoofd..
Niet echt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun jij er wel een touw aan vast knopen dan
ik bedoel dat fries en zo
Meestal zing ik liedjes waarvan ik de taal niet van ken hardop als ik teveel alcohol op heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik dacht dat je bedoelde mee/na zingen de hele dag
verkeerd begrepen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Meestal zing ik liedjes waarvan ik de taal niet van ken hardop als ik teveel alcohol op heb.
Dat dus.quote:
PBquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor, ik heb mn team aangepast
Wat ik wilde kwam net niet uitKwam 250.000 te kort.. Nu heb ik Trulli en Glock
Maar wel van mn Virgin chassis af, heb nu Torro Rosso. Hopelijk verdien ik hier meer mee dan die miezerige puntjes van vorig weekend..
Ja Kovalainen had ik eerst maar dan kwam ik dus net wat geld tekort en ik moest en zou van dat Virgin chassis af komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Trulli juist ingewisseld.Weliswaar slechts voor zijn teamgenoot.
Weltruste!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moe
Dus ik ga ook naar bed
weltrusten allemaal
Logisch dat je tenkoste daarvan van je Virgin af wil.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja Kovalainen had ik eerst maar dan kwam ik dus net wat geld tekort en ik moest en zou van dat Virgin chassis af komen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Logisch dat je tenkoste daarvan van je Virgin af wil.![]()
Ik snap dat helemaal.
Ik moest lachen.. niet zo geschokt kijken joh.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Kan me niet voorstellen dat Luc niet snapt wat ie post.
quote:
quote:
Ik kan er toch ook niets aan doen dat dat team zo heet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. niet zo geschokt kijken joh.
Het gaat niet alleen om de naam hèquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik jan er toch ook niets aan doen dat dat team zo heet.
Lees nog eens goed, en kijk naar jezelfquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet?Dan snap ik 'em niet, denk ik.
quote:
Alleen die chicks zijn leuk, en dan ook alleen voor het oog.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:17 schreef The_Dean het volgende:
8 simple rules? Opzich wel ja...
Ik denk het.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef jna het volgende:
Heeft bootje eigenlijk z'n mandje post wel gemaakt? Of ligt ie te janken om de "brazischijf" ?
Jij noemt l.no niet "antischijf" ?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:27 schreef The_Dean het volgende:
Tsja, blijf het nogsteeds respectloos vinden.
Hell noquote:
Nee, gewoon dushiquote:
Heb je soms ook Surinaams bloed?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:57 schreef The_Dean het volgende:
En ben gek op nachtdienstalleen wel wat vervelend dat ik daarom nu nog lang niet moe ben... hoef vannacht niet te werken en morgen ook vrij, maar totaal geen zin om naar bed, maar daarom wel morgen een gat in de dag slapen...
Dat is dan wel weer handig...quote:
Pagina 3 om 21:55 uur.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef jna het volgende:
Heeft bootje eigenlijk z'n mandje post wel gemaakt? Of ligt ie te janken om de "brazischijf" ?
Alleen die blonde is leuk..quote:Op woensdag 21 april 2010 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen die chicks zijn leuk, en dan ook alleen voor het oog.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef jna het volgende:
Lezen negerquote:
Het is al goedquote:
goeie vraagquote:
Potver. Zou dát het zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef jna het volgende:
Jullie hebben toch niet m'n idee gestolen om allemaal naar Schiphol te gaan om mensen uit te lachen?
Tja, ik heb het medicijn voor je, maar je weigert..quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Hoi
Migraine blijft lekker volhouden hier
Een asperine?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Tegen beter weten in ga ik het toch vragenWat is jouw medicijn precies?
Ik kan me daadwerkelijk voorstellen dat je dat uit frustratie doet. Zelf veroorzaakte pijn is minder kut dan pjin waar je niks aan kunt doen. Maar ik doe het niet, want dan heb ik 2x pijnquote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef jna het volgende:
Ik ken mensen die bij migraine gewoon met hun kop tegen een muur gaan rammen
probeer dat eens etc
Er zijn hier meer mannen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
MannenpapVriendje is niet hier, lijkt me geen optie
[..]
Ik kan me daadwerkelijk voorstellen dat je dat uit frustratie doet. Zelf veroorzaakte pijn is minder kut dan pjin waar je niks aan kunt doen. Maar ik doe het niet, want dan heb ik 2x pijn
Ik heb m'n handen aan vol aan eentjequote:
Ik heb ook handenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen aan vol aan eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb ook handenGefeliciteerd, nu ben je uniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens aan het werk gaan
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Samo. Heb interviewquote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu ben je uniek
Ik zal eens aan het werk gaan
Piemelpap!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef jna het volgende:
Ik stel m'n mannenpap niet zomaar ter beschikking hoor
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef PieterBas het volgende:
WHAAAAAAAAA - momentje
Flink in de aanval moeten gaan, dus eerst ff een thee om bij te komen.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Wel apart... maandenlang geen werk en ineens zit ik te genieten van mijn laatste vrije dag voor de komende tijd
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef The_Dean het volgende:
Het begint qua werk ineens weer wat te lopen
Geen nachtdienst in de wafels meer, dat was eenmalig [voorlopig] maar nu vanaf donderdag bij een hoveniersbedrijf, zo het lijkt voor wel langer dan een dag
En dat met dit weer
Leuk tochquote:Op woensdag 21 april 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Wat schoffelen en planten/bosjes planten
Vertel?quote:
Niet echt spannend hoor, moest een afspraak plannen met veel mensen tegelijk, en dat is vrij onmogelijkquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt spannend hoor, moest een afspraak plannen met veel mensen tegelijk, en dat is vrij onmogelijk
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, met mensen die hun agenda niet goed invullenEn overvolle agenda's
Jij mag iedereen afzeiken en constant doorzagen op en over vanalles, maar als iemand jou even plaagt ga je huilen.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
En uh, ik weet niet wat je tegen me hebt JNA, maar het wordt een beetje vervelend. Een beetje normaal doen tegen mij mag wel. Een grapje mag en kan altijd, maar soms zijn het geen eens grappen wat je maakt..
Goed.
Reks!quote:
L.no!quote:
Dien!quote:
Ja, alleen een beetje vreemd dat ik JNA niet bash, maar wel mag ontvangen van hem.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij mag iedereen afzeiken en constant doorzagen op en over vanalles, maar als iemand jou even plaagt ga je huilen.
En dan heb ik het nog niet eens over je voorspelbare reacties. Een meisje hier hoeft maar iets te zeggen, en jij zinspeeld dat alles beter word als ze jou maar even neukt. En als je even geen weerwoord hebt ga je mensen bashen op een schrijffoutje.
Beetje plagen over en weer is niks mis mee, maar als je kaatst kan je de bal verwachten. En hoe harder je kaatst, hoe harder hij terugkomt.
En daar heb ik ook geen problemen mee als ik er wat van terug vang...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Och, wat ik gelezen heb valt best mee. Denk dat de meesten hier wel zwaarder van jou hebben gekregen
Jahoor.quote:
Ik moet op zich ook eens een keertje op tijd naar bed.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef The_Dean het volgende:
Ook goed![]()
Nog even lekker chillen op de bank, en straks beetje op tijd naar bed
Gaan we samen lekker vroegquote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet op zich ook eens een keertje op tijd naar bed.
lekkerquote:
quote:
Ik was ff aan de foon, Dus heb dat niet gezien.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef The_Dean het volgende:
Die vent moet zijn broekspijpen afrollen.
Samen met mijn broer, die belde net en nog wat maten.quote:
Hij staat er nog hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was ff aan de foon, Dus heb dat niet gezien.
quote:
Rexquote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor
Btw, Dien een erg goede tip die "How I Met Your Mother"
Dat dacht ikquote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor
Btw, Dien een erg goede tip die "How I Met Your Mother"
Jaquote:
Ik had hem ook niet gehoeven hoorquote:
EN de IT Crowd en Big Bang Theory ook alquote:
Tsja, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
EN de IT Crowd en Big Bang Theory ook alWat moet ik toch zonder je
Geld was opquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef The_Dean het volgende:
Ook al met lege handen
[Karate, lege hand, zie die woordgrap![]()
![]()
![]()
]
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef The_Dean het volgende:
En die chick in een KNALgeel jukrje houd niet van die felle kleuren
Pluskut!quote:
inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef The_Dean het volgende:
En die chick in een KNALgeel jukrje houd niet van die felle kleuren
Wel toepasselijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Return to sender als afscheidsmuziekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |