Goeie instellingquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige wel jaMaar dat zie ik als uitdaging
Hey popquote:
Ook een beetje hoorquote:
Staking FTLquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef jna het volgende:
Tering, een week geen schoonmakers in Amsterdam na koninginnedag. Dat wordt de grootste vuilnisbelt van Europa
Ja mooi. Flinke puinhoop zal dat opleverenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef jna het volgende:
Tering, een week geen schoonmakers in Amsterdam na koninginnedag. Dat wordt de grootste vuilnisbelt van Europa
Gewoon een stel Ajax-fans inroepen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi. Flinke puinhoop zal dat opleveren
Misschien is ie er eindelijk mee gestoptquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef L.no het volgende:
Maar ik zie zijn twitterreacties niet eens.
Jahoor. Weer lekker druk op mijn werk. Dus de dagen vliegen voorbij.quote:
Maar was het gezellig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Weer lekker druk op mijn werk. Dus de dagen vliegen voorbij.![]()
En het weer wordt steeds beter.![]()
Hoe is het met jou?
Oh! beterschapquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar was het gezellig?
Hmja, ik ben weer ziek.
Op mijn werk is het altijd gezellig.quote:
quote:Hmja, ik ben weer ziek.
Alright, noted.quote:
Dat is fijn. Je hebt veel van die types die vaak zeuren om hun werk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk is het altijd gezellig.
Je overdrijft.quote:
weer hierquote:
Dan moeten ze ander werk gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef L.no het volgende:
Dat is fijn. Je hebt veel van die types die vaak zeuren om hun werk.
quote:Je overdrijft.
Dankje.
En ik begin om 8 uur, even voor de volledigheidquote:
Soms is daar ook alle reden toequote:Dat is fijn. Je hebt veel van die types die vaak zeuren om hun werk.
Makkelijk praten als je nog thuis woont en verder geen verplichtingen hebtquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan moeten ze ander werk gaan zoeken.
Juist!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moeten ze ander werk gaan zoeken.
Joa.quote:![]()
Straks weer TMO samen kijken.
We hebben discussiemateriaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik begin om 8 uur, even voor de volledigheid
[..]
Soms is daar ook alle reden toe
[..]
Makkelijk praten als je nog thuis woont en verder geen verplichtingen hebt
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
zeuren kan ook een uitlaatklep zijn he
ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat die mensen juist minder last hebben van werkstress of beter presteren of weet ik het wat
ik had er iig iets over gelezen ooit
Klopt, mensen kunnen het moeilijk hebben en een baan vinden is niet altijd makkeijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, ben het er gedeelte mee eens, maar het is erg makkelijk om te roepen
het kan ook juist het tegenovergestelde effect krijgen lijkt me. Dat je door het klagen juist meer gaat piekeren en doemdenkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
zeuren kan ook een uitlaatklep zijn he
ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat die mensen juist minder last hebben van werkstress of beter presteren of weet ik het wat
ik had er iig iets over gelezen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |