Maar dit filmpje brengt ook een grote glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jammer dat er geen 10 miljoen in zat dat was pas vermaak geweest.
Wel een mooi sprong iddquote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar dit filmpje brengt ook een grote glimlach op mijn gezicht
Ja he, pff 5000 euro, dat heeft iedere baas toch standaard in zijn portomonnee zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
wat een sneu volk
rennen en in het zand vallen voor een paar pegeltjes
En dat zou jij niet doen? Je bent gekquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
wat een sneu volk
rennen en in het zand vallen voor een paar pegeltjes
ik ren nooitquote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef mwaterl het volgende:
[..]
En dat zou jij niet doen? Je bent gek
oh laat dan maar liggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
In iedereen die altijd denkt nou heb een lekker bedrag gewonnen in de postcodeloterij vergeten volgens mij ook vaak het volgende :
Van de geldprijzen vanaf 454 euro wordt 29% kansspelbelasting ingehouden. Het netto bedrag (dus na aftrek van de belasting) wordt overgemaakt op de rekening van de winnaar.
Dus uiteindelijk zit er maar : 3550 in de koffer![]()
Nou wat een garp he!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
In iedereen die altijd denkt nou heb een lekker bedrag gewonnen in de postcodeloterij vergeten volgens mij ook vaak het volgende :
Van de geldprijzen vanaf 454 euro wordt 29% kansspelbelasting ingehouden. Het netto bedrag (dus na aftrek van de belasting) wordt overgemaakt op de rekening van de winnaar.
Daar zou ik mijn naar zweet stinkende nerdzolder toch niet voor afkomen gek !!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef Razor21 het volgende:
kan iemand hier een leuk gifje van maken![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |