Is dit serieus een behandelingsmethodequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:31 schreef 2cv het volgende:
Voor mensen bij wie de borstkas open gesloopt is (decoupeerzaag er in, krik er tussen, je kent het wel): hoe lang hebben jullie nog last gehad van je borstkas ?
Maar kun je na de behandeling wel arm bewegingen maken zonder pijnlijke steken etc. ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
ja..![]()
Het kan ook langs de achterkant: schouderblad eruit enzo...
Dat is geen behandelingsmethode, dat is de methode om bij je hart te kunnen komenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:30 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Is dit serieus een behandelingsmethode?
![]()
Zo hé dat is wel heel intensief, sterkte aan iedereen
Valt mee, mijn schouder staat alleen wat scheef, kraakt soms een beetje en doet soms pijn. En ik kan m'n rechter arm niet zo ver op m'n rug krijgen als m'n linker arm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Maar kun je na de behandeling wel arm bewegingen maken zonder pijnlijke steken etc. ?
Kun je beter niet rustig opbouwend sporten, ik bedoel bij het begin beginnen? Fitnesscentre bezoeken en een paar uur per dag onder begeleiding sporten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Muck het volgende:
Zoals ik pas al zei, ben ik op 6 oktober bij de cardioloog geweest. De ritmestoornissen die ik heb moeten wat verder uitgezocht worden, dus er is een heel pakket onderzoeken aangevraagd.
Er is inmiddels een nieuw hartfilmpje gemaakt, ik heb een fietstest gedaan (waar uit kwam dat mijn conditie maar 58% is van wat hij zou moeten zijn) en nu loop inmiddels zo'n 24 uur met een holter rond. Over nog eens 24 uur mag hij eraf. Op 17 november wordt er nog een echo gemaakt om te kijken naar de stroomsnelheid en -richting van mijn bloed en op 29 november krijg ik te horen wat er allemaal uit de onderzoeken naar voren is gekomen...
De fietstest viel me erg zwaar moet ik zeggen, ik kwam helemaal gesloopt thuis en heb de rest van de middag op de bank gehangen. De holter zit me ook behoorlijk in de weg, ik heb vooral moeite om mijn beha aan te trekken
Verder gaat de tape telkens los, waarna ik de boel natuurlijk weer netjes vastplak, maar dat heeft wel tot gevolg dat ik er inmiddels uitzie alsof ik bijeen gehouden word door leukoplast
het beste is denk ik eerst weten wanneer het hart raar doet en zulks om je veilig te voelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Kun je beter niet rustig opbouwend sporten, ik bedoel bij het begin beginnen? Fitnesscentre bezoeken en een paar uur per dag onder begeleiding sporten?
Daar had ik nog niet aangedachtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het beste is denk ik eerst weten wanneer het hart raar doet en zulks om je veilig te voelen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:18 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aangedacht
Tof, je hebt ongeveer dezelfde conditie als ik. Alleen ik herstel stukken beter. En zo'n thuis-ECG is gruwelijk. meest vervelende onderzoek wat er is. 24 uur alng alles opschrijven, jeuk, trekkerigheid, enzovoorts. meestal probeer ik er onder uit te komen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Muck het volgende:
Zoals ik pas al zei, ben ik op 6 oktober bij de cardioloog geweest. De ritmestoornissen die ik heb moeten wat verder uitgezocht worden, dus er is een heel pakket onderzoeken aangevraagd.
Er is inmiddels een nieuw hartfilmpje gemaakt, ik heb een fietstest gedaan (waar uit kwam dat mijn conditie maar 58% is van wat hij zou moeten zijn) en nu loop inmiddels zo'n 24 uur met een holter rond. Over nog eens 24 uur mag hij eraf. Op 17 november wordt er nog een echo gemaakt om te kijken naar de stroomsnelheid en -richting van mijn bloed en op 29 november krijg ik te horen wat er allemaal uit de onderzoeken naar voren is gekomen...
De fietstest viel me erg zwaar moet ik zeggen, ik kwam helemaal gesloopt thuis en heb de rest van de middag op de bank gehangen. De holter zit me ook behoorlijk in de weg, ik heb vooral moeite om mijn beha aan te trekken
Verder gaat de tape telkens los, waarna ik de boel natuurlijk weer netjes vastplak, maar dat heeft wel tot gevolg dat ik er inmiddels uitzie alsof ik bijeen gehouden word door leukoplast
Dat heb ik geprobeerd, maar kwam elke keer zo kapot thuis dat ik het vermoeden kreeg dat er iets niet echt in orde was met me.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Kun je beter niet rustig opbouwend sporten, ik bedoel bij het begin beginnen? Fitnesscentre bezoeken en een paar uur per dag onder begeleiding sporten?
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:18 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aangedacht
Thanks! Het is inderdaad verschrikkelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tof, je hebt ongeveer dezelfde conditie als ik. Alleen ik herstel stukken beter. En zo'n thuis-ECG is gruwelijk. meest vervelende onderzoek wat er is. 24 uur alng alles opschrijven, jeuk, trekkerigheid, enzovoorts. meestal probeer ik er onder uit te komen.
Hoe dan ook: succes !
Ik denk het!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
Nog even een echootje ter bevestiging ?
Hoe dan ook: succes ! Ze kunnen heel veel en een hart is een relatief eenvoudig orgaan.
Geloof me, zoiets doen ze soms echt !quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:28 schreef TJDoornbos het volgende:
ze gaan hem gewoon iets kleiner maken. Paar Polen inhuren en hub aftimmeren die handel
Sterkte!
Da's natuurlijk ook omdat mensen maar 1 hart hebben en het wel redelijk belangrijk isquote:Op zondag 26 september 2010 22:51 schreef Ernemmertje het volgende:
Maar alles wat met het hart te maken heeft klinkt gewoon eng
Wat doen ze echt? een paar polen in huren?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geloof me, zoiets doen ze soms echt !
* 2cv heeft een stuk hart in een potje zitten
Een stuk er af slopen. En als het zo uit komt, waarom zou een Poolse chirurg dat niet kunnen ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef doehetzelfer het volgende:
[..]
Wat doen ze echt? een paar polen in huren?
Succes !quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Muck het volgende:
Zo, even een klein schopje voor dit topic.
Morgen naar het ziekenhuis voor een Dopplertest
Vraag of ze de volgende keer (over 8 jaar ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb de laatste dagen verkeerd geslapen denk ik, qua houding. Veel last van mijn ICD is het gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |