abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:30:40 #76
311765 FurtiveAffaire
Bond, James Bond
pi_87236704
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:31 schreef 2cv het volgende:
Voor mensen bij wie de borstkas open gesloopt is (decoupeerzaag er in, krik er tussen, je kent het wel): hoe lang hebben jullie nog last gehad van je borstkas ?
Is dit serieus een behandelingsmethode :{ ?

:X

Zo hé dat is wel heel intensief, sterkte aan iedereen :)
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_87237916
ja.. :)

Het kan ook langs de achterkant: schouderblad eruit enzo...
Mu!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:22:47 #78
311765 FurtiveAffaire
Bond, James Bond
pi_87250301
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
ja.. :)

Het kan ook langs de achterkant: schouderblad eruit enzo...
Maar kun je na de behandeling wel arm bewegingen maken zonder pijnlijke steken etc. ?
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 17:47:04 #79
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87253682
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:30 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Is dit serieus een behandelingsmethode :{ ?

:X

Zo hé dat is wel heel intensief, sterkte aan iedereen :)
Dat is geen behandelingsmethode, dat is de methode om bij je hart te kunnen komen ;)

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Maar kun je na de behandeling wel arm bewegingen maken zonder pijnlijke steken etc. ?
Valt mee, mijn schouder staat alleen wat scheef, kraakt soms een beetje en doet soms pijn. En ik kan m'n rechter arm niet zo ver op m'n rug krijgen als m'n linker arm.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:22:09 #80
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_87597900
Zoals ik pas al zei, ben ik op 6 oktober bij de cardioloog geweest. De ritmestoornissen die ik heb moeten wat verder uitgezocht worden, dus er is een heel pakket onderzoeken aangevraagd.
Er is inmiddels een nieuw hartfilmpje gemaakt, ik heb een fietstest gedaan (waar uit kwam dat mijn conditie maar 58% is van wat hij zou moeten zijn) en nu loop inmiddels zo'n 24 uur met een holter rond. Over nog eens 24 uur mag hij eraf. Op 17 november wordt er nog een echo gemaakt om te kijken naar de stroomsnelheid en -richting van mijn bloed en op 29 november krijg ik te horen wat er allemaal uit de onderzoeken naar voren is gekomen...

De fietstest viel me erg zwaar moet ik zeggen, ik kwam helemaal gesloopt thuis en heb de rest van de middag op de bank gehangen. De holter zit me ook behoorlijk in de weg, ik heb vooral moeite om mijn beha aan te trekken :')
Verder gaat de tape telkens los, waarna ik de boel natuurlijk weer netjes vastplak, maar dat heeft wel tot gevolg dat ik er inmiddels uitzie alsof ik bijeen gehouden word door leukoplast :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_87601187
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Muck het volgende:
Zoals ik pas al zei, ben ik op 6 oktober bij de cardioloog geweest. De ritmestoornissen die ik heb moeten wat verder uitgezocht worden, dus er is een heel pakket onderzoeken aangevraagd.
Er is inmiddels een nieuw hartfilmpje gemaakt, ik heb een fietstest gedaan (waar uit kwam dat mijn conditie maar 58% is van wat hij zou moeten zijn) en nu loop inmiddels zo'n 24 uur met een holter rond. Over nog eens 24 uur mag hij eraf. Op 17 november wordt er nog een echo gemaakt om te kijken naar de stroomsnelheid en -richting van mijn bloed en op 29 november krijg ik te horen wat er allemaal uit de onderzoeken naar voren is gekomen...

De fietstest viel me erg zwaar moet ik zeggen, ik kwam helemaal gesloopt thuis en heb de rest van de middag op de bank gehangen. De holter zit me ook behoorlijk in de weg, ik heb vooral moeite om mijn beha aan te trekken :')
Verder gaat de tape telkens los, waarna ik de boel natuurlijk weer netjes vastplak, maar dat heeft wel tot gevolg dat ik er inmiddels uitzie alsof ik bijeen gehouden word door leukoplast :')
Kun je beter niet rustig opbouwend sporten, ik bedoel bij het begin beginnen? Fitnesscentre bezoeken en een paar uur per dag onder begeleiding sporten?
pi_87602791
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Kun je beter niet rustig opbouwend sporten, ik bedoel bij het begin beginnen? Fitnesscentre bezoeken en een paar uur per dag onder begeleiding sporten?
het beste is denk ik eerst weten wanneer het hart raar doet en zulks om je veilig te voelen.
pi_87602973
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

het beste is denk ik eerst weten wanneer het hart raar doet en zulks om je veilig te voelen.
Daar had ik nog niet aangedacht 8)7
pi_87603477
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:18 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

;) dat kan. Maar heb er, helaas, ervaring mee.
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:30:51 #85
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87615117
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Muck het volgende:

Tof, je hebt ongeveer dezelfde conditie als ik. Alleen ik herstel stukken beter. En zo'n thuis-ECG is gruwelijk. meest vervelende onderzoek wat er is. 24 uur alng alles opschrijven, jeuk, trekkerigheid, enzovoorts. meestal probeer ik er onder uit te komen.

Hoe dan ook: succes !
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:15:10 #86
112545 Muck
pi_87625638
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd, maar kwam elke keer zo kapot thuis dat ik het vermoeden kreeg dat er iets niet echt in orde was met me.
Voorheen had ik wel een goede conditie overigens. Ik deed alles op de fiets en ging regelmatig zwemmen, Mijn ouders wonen aan een rivier en zonder enig probleem zwom ik die een keer of 4 over. En 60 baantjes op zondgochtend in het zwembad kostte me ook amper moeite.
En nu voel ik me net een bejaarde :')

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:18 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Maakt niet uit :P

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef 2cv het volgende:

[..]

Tof, je hebt ongeveer dezelfde conditie als ik. Alleen ik herstel stukken beter. En zo'n thuis-ECG is gruwelijk. meest vervelende onderzoek wat er is. 24 uur alng alles opschrijven, jeuk, trekkerigheid, enzovoorts. meestal probeer ik er onder uit te komen.

Hoe dan ook: succes !
Thanks! Het is inderdaad verschrikkelijk :o
Plakkers die slecht plakken, leukoplast erover, jeuk, trekkerigheid, dat kastje dat voor mijn buik heen en weer zwiept, alles opschrijven (ik kijk normaal amper op een klok) en dat 48 uur lang 8)7
Gelukkig mocht ik ze er vanmorgen af plukken en ga ik nu eerst eens uitgebreid douchen O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:06:38 #87
112545 Muck
pi_88349638
Na een aantal testen is het vermoeden ontstaan dat ik last heb van linker kamer dilatatie, wat (volgens mij) inhoudt dat de linker kamer van mijn hart vergroot is.
Hoe dat kan en wat eraan gedaan kan worden, weet ik nog niet.
17 November moet ik naar het ziekenhuis voor een Doppler-test en 29 november krijg ik de uitslag van het hele circus en hoop ik ook te horen wat het vervolg zal zijn...
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2010 @ 00:12:30 #88
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88349853
Nog even een echootje ter bevestiging ? :P

Hoe dan ook: succes ! Ze kunnen heel veel en een hart is een relatief eenvoudig orgaan.
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:26:42 #89
112545 Muck
pi_88350244
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
Nog even een echootje ter bevestiging ? :P

Hoe dan ook: succes ! Ze kunnen heel veel en een hart is een relatief eenvoudig orgaan.
Ik denk het!
En thanks! Ik ben erg benieuwd naar alles wat er verder nog gaat gebeuren...
pi_88354086
ze gaan hem gewoon iets kleiner maken. Paar Polen inhuren en hub aftimmeren die handel :')

Sterkte!
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 13:26:01 #91
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_88361925
Ik lift even in dit topic mee; gezien mijn beide ouders alle twee hartpatiënt zijn.
Hoe en wat daar kom ik nog op terug :)
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2010 @ 16:00:33 #92
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88368003
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:28 schreef TJDoornbos het volgende:
ze gaan hem gewoon iets kleiner maken. Paar Polen inhuren en hub aftimmeren die handel :')

Sterkte!
Geloof me, zoiets doen ze soms echt !

* 2cv heeft een stuk hart in een potje zitten
pi_88376020
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2010 22:51 schreef Ernemmertje het volgende:

Maar alles wat met het hart te maken heeft klinkt gewoon eng :P
Da's natuurlijk ook omdat mensen maar 1 hart hebben en het wel redelijk belangrijk is ;)
pi_88378424
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef 2cv het volgende:

[..]

Geloof me, zoiets doen ze soms echt !

* 2cv heeft een stuk hart in een potje zitten
Wat doen ze echt? een paar polen in huren?
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2010 @ 22:35:24 #95
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88383827
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef doehetzelfer het volgende:

[..]

Wat doen ze echt? een paar polen in huren?

Een stuk er af slopen. En als het zo uit komt, waarom zou een Poolse chirurg dat niet kunnen ?
pi_88407466
:) Ik snapte het. Vond t wel grappig van die polen :P
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:41:18 #97
112545 Muck
pi_88781376
Zo, even een klein schopje voor dit topic.
Morgen naar het ziekenhuis voor een Dopplertest :)
pi_88781559
Ik heb de laatste dagen verkeerd geslapen denk ik, qua houding. Veel last van mijn ICD is het gevolg.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 16:37:33 #99
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88783805
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Muck het volgende:
Zo, even een klein schopje voor dit topic.
Morgen naar het ziekenhuis voor een Dopplertest :)
Succes !

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb de laatste dagen verkeerd geslapen denk ik, qua houding. Veel last van mijn ICD is het gevolg.
Vraag of ze de volgende keer (over 8 jaar ofzo :') ) de ICD wat anders kunnen plaatsen. Mijn pacemaker zit ook wel eens tegen een rib aan.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:39:54 #100
112545 Muck
pi_88783920
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef 2cv het volgende:

[..]

Succes !
Dank je!
quote:
[..]

Vraag of ze de volgende keer (over 8 jaar ofzo :') ) de ICD wat anders kunnen plaatsen. Mijn pacemaker zit ook wel eens tegen een rib aan.
Het probleem is dat hij nogal mager is, en er amper vet rond dat ding zit :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')