abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80643064
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef Zuivelkoe het volgende:
Na ongeveer hoeveel lessen ga je op de snelweg?
Ik ging m'n 3e les al de snelweg op.

Vandaag weer les gehad. Ik moet wat verder vooruit leren kijken/denken omdat ik nu sommige dingen net iets later/te laat zie. Stopopdracht gedaan vandaag en ging goed.
pi_80643543
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ik ging m'n 3e les al de snelweg op.

Vandaag weer les gehad. Ik moet wat verder vooruit leren kijken/denken omdat ik nu sommige dingen net iets later/te laat zie. Stopopdracht gedaan vandaag en ging goed.
Wat is een stopopdracht? (Ja, ik kan het beredeneren omdat het een samengesteld woord is, maar toch )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80644083
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat is een stopopdracht? (Ja, ik kan het beredeneren omdat het een samengesteld woord is, maar toch )
Als je door een straat rijdt, dan zegt de instructeur dat je moet stoppen achter de (bijv) rode auto. Eerst kijken/richting aangeven en de kant opsturen waar de auto staat (kan zowel linker als rechterkant zijn). Dan rijd je net zover door totdat je nog net de wielen kan zien van die auto. Daarna weer kijken/richting aangeven en weer wegrijden. Wegrijden moet dus wel vooruit gebeuren, als je er te dicht op zit dan moet je eerst een stukje achteruit en dan is het dus fout.

Dit is misschien wel een mooiere/betere omschrijving:
quote:
Bij de stopopdracht moet je zo kort mogelijk achter een ander voertuig stoppen om aansluitend vooruitrijdend weer aan het verkeer deel te gaan nemen.
pi_80644131
Een Stopopdracht is een opdracht waarbij je zelfstandig achter een auto stopt (stilstaat) en dan vervolgens ook weer zelfstandig wegrijdt.

Daarnaast heb je een parkeeropdracht en een omkeeropdracht. Je hebt volgens mij ook nog clusteropdrachten. Bij een parkeeropdracht moet je zelfstandig de auto in de straat parkeren. Waarbij je zelf mag kiezen waar en hoe. Ook een omkeeropdracht werkt zo. Zelf de auto omkeren in de straat. Ook hier heb je verschillende manieren. Bochtje achteruit, 3-puntskering, insteken in een vak en weer terug of een rondje op een kruising of andere brede strook.

Een clusteropdracht is een serie opdrachten. Dus dan krijg je bijvoorbeeld de opdracht volgende afslag links. Vervolgens bij de stoplichten rechts. Dan de derde afslag links.
pi_80645044
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha,en? Ging het wel een beetje? Ik schrok de eerste keer een beetje.'We gaan vandaag invoegen op de snelweg doen.Dus bereid je voor,je gaat vandaag een keer of twintig in en uitvoegen!'
Stiekem nog steeds hartkloppingen als ik in moet voegen.Waar ik ook last van heb,en ik vraag me af of ik daar de enigste in ben,ik ben bang om voor lul te staan bij m'n instructeur.Soms denk ik iets op een bepaalde manier te willen doen,maar dan doe ik het juist anders omdat ik bang ben te falen.En juist door die keuze,faal ik Inmiddels heb ik zoveel domme dingen gedaan dat ik de schaamte totaal voorbij zou moeten zijn,maar ik ben af en toe blij dat ik niet letterlijk hoor wat hij denkt (Zoals in 'What woman want' )
Het ging best goed, eigenlijk Hij zag de fout pas later toen hij m'n leskaart erbij pakte
Invoegen heb ik nu niet zo heel veel problemen meer mee, tenzij het heel druk is, maar ik ben nog nooit in paniek geraakt, er is tot nu toe altijd wel iemand geweest die heel lief naar links ging zodat ik erop kon. En anders frotte ik hem er wel tussen . Vandaag ook weer, zat er eentje voor me te slapen en iedereen haalde me maar in en ik kon maar geen gaatje vinden, en dan zag ik een gaatje en dan besloot ik toch dat het te krap was. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik het gewoon gedaan, en het ging prima volgens m'n instructeur. Ik was helemaal blij en trots op mezelf, en dan zegtie: 'Ik had niet anders verwacht, al had je wel meer kansen gehad.'
Doe nou even meejuichen

Maar ik ben ook altijd bang voor domme acties bij de instructeur, en juist daardoor haal ik domme acties uit . Maar goed, daar leer je ook weer van.

Het ultieme genante moment vandaag was dat ik vanmorgen geen tijd had om te douchen voor de rijles en ik ook was vergeten deo op te doen in alle haast. Dubbel feest
Tap tap tap
pi_80645162
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:37 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Als je door een straat rijdt, dan zegt de instructeur dat je moet stoppen achter de (bijv) rode auto. Eerst kijken/richting aangeven en de kant opsturen waar de auto staat (kan zowel linker als rechterkant zijn). Dan rijd je net zover door totdat je nog net de wielen kan zien van die auto. Daarna weer kijken/richting aangeven en weer wegrijden. Wegrijden moet dus wel vooruit gebeuren, als je er te dicht op zit dan moet je eerst een stukje achteruit en dan is het dus fout.

Dit is misschien wel een mooiere/betere omschrijving:
[..]
Ik had bij m'n TTT de stopopdracht. YES, de makkelijkste!
Maar nee, het moest in een straat waar alle auto's debiel ruim geparkeerd stonden, het kon niet anders dan dat ik een stoepje meepakte. Het ging nèt. Wel een vrijstelling behaald, maar ja, als hij zegt 'stopopdracht', doe ik de stopopdracht .
Tip voor de stopopdracht en voor de keeropdracht: niet wachten tot je instructeur zegt dat je verder mag rijden . Misschien in het begin, maar ik had op een gegeven moment na het bochtje achteruit zoiets van: en nu?
Bedoeling is dus dat je gewoon verder rijdt zonder verdere instructies .
Tap tap tap
pi_80645559
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar nee, het moest in een straat waar alle auto's debiel ruim geparkeerd stonden, het kon niet anders dan dat ik een stoepje meepakte. Het ging nèt. Wel een vrijstelling behaald, maar ja, als hij zegt 'stopopdracht', doe ik de stopopdracht .
Tip voor de stopopdracht en voor de keeropdracht: niet wachten tot je instructeur zegt dat je verder mag rijden . Misschien in het begin, maar ik had op een gegeven moment na het bochtje achteruit zoiets van: en nu?
Bedoeling is dus dat je gewoon verder rijdt zonder verdere instructies .
Ik heb dat ook wel tijdens het lessen, dat ik na zo'n opdracht vraag wat ik moet doen .
pi_80645955
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Is "nailed it" positief of negatief?
[..]

Ik moet ook medisch goedgekeurd worden (heb Asperger), moet ik die Eigen Verklaring bij het CBR halen, kost me 23 euro
[..]

1e pic: dat verkeersbord ken ik wel ja, dat is deze: [ afbeelding ]
Verboden voor vrachtauto's om motorvoertuigen in te halen
2e pic: ik zou ook gas loslaten, en als je dicht bij het kruispunt genaderd bent, remmen. Uitloopsnelheid benutten
[..]

Als je een fietser passeert moet je minimaal 1.5 meter afstand houden, dus je hebt niet genoeg ruimte om de fietser te passeren omdat er ook auto's geparkeerd staan aan beide zijdes van de weg. Misschien is er ook kans op voetgangers die oversteken ofzo. Denk ik dan

En wat een slechte graphics
Ik ga me dus echt niet laten keuren voor mijn Asperger.
Mn instructeur heb ik het wel verteld trouwens, maar dat is zo`n type die de hele les door lult en van alles van je wil weten.
Als ik nou dagelijks medicatie ervoor zou innemen zou het een ander verhaal zijn.
pi_80646035
Overigens merk ik dat ik best vaak rondjes rijd met mn instructeur, hebben jullie dit ook?
En als het niet dezelfde les is, is het de volgende les wel weer dat we langs hetzelfde punt rijden
pi_80646641
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:11 schreef MelR het volgende:
Nee was de 2e keer!...en ik baal er echt van!...want het duurt allemaal zo lang he!...straks zitten we al in mei!..maarja even een verslagje:

maar mijn fout was dus (en de enige grote fout) dat ik tijdens het afslaan van de linkerbaan uitkwam op de rechterbaan..

Hij zei dat het op het randje ligt, net wat de vorige keer ook gezegt werd...en dan denk ik wanneer is het dan WEL goed genoeg?...als ik zie wat voor fratsen andere automobilisten uithalen die wel hun rijbewijs hebben..of als ik lees en hoor van mensen wat voor dingen zij allemaal hebben gedaan tijdens hun examen en at ze wel geslaagd zijn...en dat ik dan gezakt ben terwijl de eximinator ziet dat ik het wel kan...dat vind ik echt zuur.

Balen dat je alweer gezakt bent.

Ze kunnen je eigenlijk niet laten slagen als je met afslaan op de verkeerde baan uitkomt, helaas. (Ik heb dat tijdens het lessen best wel vaak fout gedaan namelijk en dat werd gelijk afgestraft.)

De examinator ziet dat je het wel in je hebt om je rijbewijs te halen, vandaar dat ie dat zegt. Ik denk dat er mensen tussen zitten die gewoon hopeloos zijn met autorijden, maar jij behoort dus niet tot die groep.
Op naar de derde keer dan maar? Ik weet zeker dat je 'm dit jaar nog hebt!
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef Kimpossible het volgende:
Dames en heren,

Na aanleiding van alle frustratie die het zo 'bewust bezig zijn' met het rijden met zich meebracht, heb ik een aantal weekjes geleden besloten om dit topic eventjes los te laten. Wel gelurkt, geslaagden echt van harte gefeliciteerd! (Lammmetje toch wel een beetje in het bijzonder, want die postte altijd errug fanatiek )

Maarrem, het is met effect geweest! Ik mag -eindelijk- gaan afrijden! Echt echt. Als het goed is wordt deze week mijn examen geplanned (hier in het rustige zeeland kan je écht een paar dagen van te voren plannen, als het moet) en dan kan ik waarschijnlijk in de 3e of 4e week van mei afrijden! Die kerel gaat eerst nog op vakantie, dus dat is even lastig, maar dat nemen we maar voor lief.

Ik zie de finish!
Wat fijn dat je examen wordt gepland Jij had toch al een autootje voor de deur staan als ik me goed herinner (een zwarte?)? Ik hoop dat je er dan snel in mag rijden

En ik lurk/post nog steeds mee. Ik wil heel graag weten of jullie gaan slagen (vooral CherryLips en Purdey).
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef Zuivelkoe het volgende:
Na ongeveer hoeveel lessen ga je op de snelweg?
Ik ging bij mijn eerste les (eerste 5 minuten!) al de snelweg op. Ik moet daarbij zeggen dat ik alleen stuurde en mijn richtingaanwijzer aan moest doen. Mijn instructeur deed de rest (kijken, remmen, schakelen, gas geven en soms ook een beetje bijsturen en aanwijzingen geven voor mijn raw).

Vandaag heb ik weer gereden en het ging niet zo lekker, haha. Ik wilde ergens nog voor duiken bij linksaf slaan, maar ik had 'm nog niet in z'n 1 gezet, dus dat ging niet (vrouw in de auto achter mij begon mij uit te lachen, haha ).
Ook achteruit rijden gaat voor geen meter, want ik krijg die pook nooit in die R gedrukt. Ik heb heel vaak gehad dat ie er niet in zat en ik maar gas geven en me afvragen waarom ie niet rijdt . Mijn rijlesauto was veel relaxter en luxer! Mijn ouders auto is maar een groot en oud blik op wielen
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:07:43 #101
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80651057
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef ScarFace- het volgende:
Overigens merk ik dat ik best vaak rondjes rijd met mn instructeur, hebben jullie dit ook?
En als het niet dezelfde les is, is het de volgende les wel weer dat we langs hetzelfde punt rijden
Dat klopt.Maar als het goed is rijd je veel in de omgeving van het CBR in jou woonplaats.Ik zelf rij in Rotterdam,en het CBR zit in Rotterdam-Overschie.Ik zag er eerst het nut niet van in om altijd maar daar te rijden,maar de laatste keren met proefexamens kwam ik erachter dat het briljant was.Al die kruispunten,parkeervakken,snelweg,en stopopdrachten die ik tot nu gedaan heb,zijn in de omgeving geweest waar ik ook straks af moet rijden
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80651199
Vanmorgen een stukje gereden dat 'nieuw' was en hij die ochtend voor het eerst had gereden bij een examen. Midden in Arnhem kom je ineens uit op een fietspad/weg. Het ziet eruit als een breed fietspad, maar dan waar je als auto ook op mag. De borden waren duidelijk: hier mag ik rijden. Maar die fietsers waren allemaal een beetje jammer, dus hij zei: je mag hier rijden hoor! Ja, dat had ik al door, maar daar komen een stel fietsers aan en aangezien dit gewoon eigenlijk een breed, rood fietspad is, ga ik er heel even vanuit dat zij nu voorrang hebben .
Tap tap tap
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:12:42 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80651311
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef Lammmetje het volgende:
En ik lurk/post nog steeds mee. Ik wil heel graag weten of jullie gaan slagen (vooral CherryLips en Purdey).
[..]

Vandaag heb ik weer gereden en het ging niet zo lekker, haha. Ik wilde ergens nog voor duiken bij linksaf slaan, maar ik had 'm nog niet in z'n 1 gezet, dus dat ging niet (vrouw in de auto achter mij begon mij uit te lachen, haha ).
Ook achteruit rijden gaat voor geen meter, want ik krijg die pook nooit in die R gedrukt. Ik heb heel vaak gehad dat ie er niet in zat en ik maar gas geven en me afvragen waarom ie niet rijdt . Mijn rijlesauto was veel relaxter en luxer! Mijn ouders auto is maar een groot en oud blik op wielen
Haha voer jij de druk voor CherryLips en mij nog een beetje op,Lam Jij zelf zei altijd dat je zo slecht reed,en het dan toch voor elkaar krijgen om na 49,5 uur les in een keer te slagen,bad ass!

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de auto van mijn ouders rijd (Opel Astra,benzine).Alhoewel ik ontzettend gehecht ben aan mijn grijze les-golfje Toen ik laatst tegen mijn instructeur zei dat ik het een gek idee vond dat hij binnenkort niet meer naast me zat,zei hij droog 'Ja,maar dan zit jij ook niet meer waar je nu zit.Of dacht je dat je die golf er bij kreeg nadat je geslaagd was?'
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:17:16 #104
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_80651562
@ die stopopdracht:

belangrijk is ook genoeg zicht te houden om weg te kunnen rijden (vooral belangrijk bij stoppen aan de linkerkant van de weg dus). Als je door de ramen van de auto voor je kan zien of er verkeer uit tegenovergestelde richting komt bij het wegrijden dan kun je relatief dichtbij staan. Bij slecht zicht (achter een vrachtwagen of zo) moet je dus meer afstand nemen. Als je weer weg wilt en je kunt dat niet veilig zonder achteruit te rijden dan is de stopopdracht mislukt
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_80652240
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:

49,5 uur les

Als dat gemiddeld is, waar ga ik dan op uitkomen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80652717
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Als dat gemiddeld is, waar ga ik dan op uitkomen?
Ik zit al zowat op het dubbele heur
Tap tap tap
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:14:53 #107
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_80654340
Ik lees nu al een tijdje mee met deze topicreeks. Sommigen van jullie hebben meer dan 50 uur les nodig. Hebben jullie vroeger nooit meegekeken hoe pa of ma in de auto reed?

Hoe krijgen jullie het voor elkaar zoveel lessen nodig te hebben!?

For the record, ik was na 18 uurtjes les en 1 examen geslaagd.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_80656410
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:14 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik lees nu al een tijdje mee met deze topicreeks. Sommigen van jullie hebben meer dan 50 uur les nodig. Hebben jullie vroeger nooit meegekeken hoe pa of ma in de auto reed?

Ik vind deze reactie nogal neerbuigend en arrogant overkomen .

De één doet er nu eenmaal iets langer over dan de andere, is dat erg? nee.

50 uur les is overigens landelijk vrij gemiddeld zoals ik het overal zie. Bij de introductie gaf mijn rijschool aan dat het gemiddelde ook ongeveer op 40/50 uur ligt (en ja het is zo ongeveer de beste rijschool in mijn directe omgeving).

Ik heb nu er nu zelf 22 uur les opzitten en het interesseert me echt geen ene drol of ik er vanaf nu nog 10 lesuren over doe of 20, het gaat erom dat je voor jezelf uiteindelijk het gevoel hebt dat je veilig in die auto zit en vervolgens mag het cbr beslissen of je ook werkelijk goed genoeg kunt rijden.
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:13:20 #109
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80656970
quote:
Gewoon zeggen dat je 'stoepopdracht' verstond .

Vanochtend had ik zo'n typische gevaarherkenning-situatie, maar deed 'm fout . Reed langs basisschool, en er was een weg van links. Daarvoor zei de instructeur dat ik soms straten oversloeg (niet inkeek), dus keek 'm nu goed diep in, helaas iets te lang. Toen ik mijn hoofd weer recht draaide rolde er opeens een bal de weg op . Dan moet je dus remmen, maar wat deed ik, ik gooide het stuur om. Een reflex van me, ik stuurde gewoon scherp naar links en ontweek de bal. Verkeerde reflex, maar beter dan geen reflex toch?

Probleem was dus dat ik een inhalende auto/fietser omver gemaaid zou hebben met mijn actie. De instructeur remde trouwens wel, die zat wel op te letten. .

Daarnaast maakte ik vanochtend telkens dezelde fout, in plaats van bepaalde stukken waar je slecht zicht of een gevaarlijke situatie hebt in z'n 1 te pakken, liet ik 'm in de 2e versnelling staan en had ik de koppeling een beetje in. Ging dus telkens net ietsje te hard, en als ik wat langzamer ging ging de auto trillen (wilde teveel remmen zonder koppeling).

Ik heb trouwens ook de vreemde gewoonte om elke in-/uitrit in de 2e versnelling te pakken... Gaat wel goed, maar wel wat hard en lomp .

Oh ja, bovenstaande gebeurde allemaal tijdens een soort van oefentoetsje. Ik moest naar het punt toe rijden waar de TTT's en examens ook beginnen en eindigen, en vanaf daar 20 minuten rijden en dan terug voor evaluatie.

Laatste wat ik nog te melden heb wat ik ook nog te vaak fout doe, is dat ik mijn blik fixeer. Vanochtend bij een T-splitsing waar ik voorrang had zat ik naar een fietser te staren die net een meter na de haaientanden pas stopte. Ondertussen ging ik vrolijk over een zebrapad heen, terwijl ik die fietser in de gaten hield. Ook als ik ergens achter een auto moet wachten, in plaats van de omgeving in de gaten te houden zit ik te kijken wanneer de auto voor me gaat rijden en ik dus ook kan

[ Bericht 14% gewijzigd door jacobras op 24-04-2010 00:19:46 ]
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:42:10 #110
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_80657696
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef TheGloaming het volgende:

[..]

50 uur les is overigens landelijk vrij gemiddeld zoals ik het overal zie. Bij de introductie gaf mijn rijschool aan dat het gemiddelde ook ongeveer op 40/50 uur ligt (en ja het is zo ongeveer de beste rijschool in mijn directe omgeving).

Ik heb nu er nu zelf 22 uur les opzitten en het interesseert me echt geen ene drol of ik er vanaf nu nog 10 lesuren over doe of 20, het gaat erom dat je voor jezelf uiteindelijk het gevoel hebt dat je veilig in die auto zit en vervolgens mag het cbr beslissen of je ook werkelijk goed genoeg kunt rijden.
Het was een neerbuigende maar ook nieuwsgierige reactie. Het verbaast mij namelijk dat veel van mijn vrienden, die geen van allen echt autogek zijn, allemaal hun rijbewijs binnen 35 uur hadden. Ik was wel iets sneller, maar dat komt omdat ik een nogal fanatieke möchtegern-Schumacher ben

Daarom vroeg ik dus: heb je vroeger meegekeken met je ouders, of was het verkeer 'nieuw voor je' toen je begon met rijlessen?
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef jacobras het volgende:
Laatste wat ik nog te melden heb wat ik ook nog te vaak fout doe, is dat ik mijn blik fixeer. Vanochtend bij een T-splitsing waar ik voorrang had zat ik naar een fietser te staren die net een meter na de haaientanden pas stopte. Ondertussen ging ik vrolijk over een zebrapad heen, terwijl ik die fietser in de gaten hield. Ook als ik ergens achter een auto moet wachten, in plaats van de omgeving in de gaten te houden zit ik te kijken wanneer de auto voor me gaat rijden en ik dus ook kan
Dat deed ik ook! Ik probeer het te verhelpen door van te voren goed te eten en verdere afleiding te beperken. In drukke situaties staat de radio dus zacht en moeten anderen zoveel mogelijk stil blijven
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:49:24 #111
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80657879
quote:
Ik was wel iets sneller, maar dat komt omdat ik een nogal fanatieke möchtegern-Schumacher ben
Möchtegern-Schumacher
quote:
Dat deed ik ook! Ik probeer het te verhelpen door van te voren goed te eten en verdere afleiding te beperken. In drukke situaties staat de radio dus zacht en moeten anderen zoveel mogelijk stil blijven
Vind het wel prettig als de radio aanstaat, als je anders iets verkeerd doet valt er zo'n nare stilte . Heb soms trouwens zelfs tijd over om de radio via het stuur harder te doen .
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:57:31 #112
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_80658063
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:49 schreef jacobras het volgende:

[..]

Möchtegern-Schumacher

Even offtopic: ondanks dat het een Duits woord is, is het in het Nederlands toch met een kleine M?
pi_80660866
Zuunigerd, waarom lees je eigenlijk mee? Je hebt je rijbewijs toch al? Of heb je toch tips nodig voor het rijden?
pi_80660867
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zit al zowat op het dubbele heur
Oh, ik zie mij nu dus helemaal in die regionen uitkomen. Heb er wel weer zin in voor volgende week.

Had trouwens deze leg hardloopschoenen aan De rest was kwijtgemaakt door mijn kinderen. Ik voelde de pedalen dus voor geen meter, volgende les dus alle normale schoenen hoog wegleggen...
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:27:16 #115
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80661350
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef TheGloaming het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens TheGloaming! Ik zit dan wel ruim boven het landelijke gemiddelde,maar ik heb wel zo'n beetje alle verkeerssituaties al meegemaakt en dat doet mij zeker goed tijdens examen
pi_80661497
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:27 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens TheGloaming! Ik zit dan wel ruim boven het landelijke gemiddelde,maar ik heb wel zo'n beetje alle verkeerssituaties al meegemaakt en dat doet mij zeker goed tijdens examen
Daar wil ik ook zo ongeveer voor gaan: eerst zelfvertrouwen en dan pas eens spijkers met koppen. Ik heb er niets aan als ik na 18 lessen een papiertje heb waar ik niks mee durf.
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 09:47:53 #117
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80661592
Verrek, lag ik toch nog net onder het landelijk gemiddelde. En daar ben ik toch wel blij mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_80663185
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:14 schreef Zuunigerd het volgende:

Iedere zo zijn ding he. Ik heb in al die jaren juist heel veel kunnen toekijken hoe anderen reden, maar dat heeft mij helemaal niets geholpen. Misschien dat het juist averechts werkte. Maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen.
Tap tap tap
pi_80663243
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:27 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wij hebben met sneeuw, ijzel, regen, mist en zonneschijn gereden .
Tap tap tap
pi_80668213
Vandaag 2 uur gelest en maar 2 fouten gemaakt, die ik niet eens had moeten maken. Ten eerste zat ik op een moooooooie auto te letten die voorbij reed(BMW M5) en liet ik dus iemand van rechts niet voor(stom ja, maar gebeurt niet op het examen ) en daarna nog bij een kruispunt even niet goed voorgesorteerd. Verder ging hij prima
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')