Ze is Thais.quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
The fuck. Dat is gewoon verkeerd.
Bedankt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben weg. Kusjes als er hier nog mensen zitten aan wie ik kusjes zou geven
Die heeft vast gewoon veel geld.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn bazin haar vader is 78 en zijn vriendin is 43.
Haha ik sprak laatst een jongen waarmee ik in de klas zat op de basisschool. Blijkt ie nu vader te zijn. THE FUCK.quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WTF!Ik ging dus uit eten daarnet met vriendinnen van de basisschool he. En ééntje ervan had ik al 5 jaar niet gezien. Vertelt ze dus zo dat ze een vriend heeft. Dus ik vraag hoe oud ie is. Ja 32. Hahaha, goede grap. Hoe oud is ie echt? Ja 32.
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Vorige keer vertelde ze verkapt dat ze seks hadden. I was like waiiiiiiiiiiiit nooooooo.
Da's kats die loeder van een vriend van Koos H.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn bazin haar vader is 78 en zijn vriendin is 43.
Ik ben ook lelijk en niet rijk. Dat zegt helemaal niks.quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Hij is trouwens ook nog eens lelijk. En hij is niet eens rijk.
Een baas.quote:
Zou Fas gelijk hebben wat ze zei op de vorige pagina?quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Hij is trouwens ook nog eens lelijk. En hij is niet eens rijk.
Maar Otis, welke leeftijdscategorie ben je dan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik sprak laatst een jongen waarmee ik in de klas zat op de basisschool. Blijkt ie nu vader te zijn. THE FUCK.
Ik ben 18 homeboy.quote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar Otis, welke leeftijdscategorie ben je dan?
Nee, daar doe ik niet aan.quote:
Da's ziek dan ja. Ik zie ook soms een lome gast in het café, die heeft al een kind van twee en die zit er nog steeds uit alsof ie 14 is.quote:
Volgens WF 17. Ik wil niet stoken verder.quote:
Ik ga samenwonenquote:
Gelukkig maar.quote:
Krijg je dat weer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens WF 17. Ik wil niet stoken verder.
Too old.quote:
Maar vanwaar de vraag zo uit het niets?quote:
Was je maar 14quote:
Dat was ze ook. 2 jaar geleden.quote:
Die rechtse.quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
Nu we het toch over tienerouders hebben.Zo'n wijf bij mij in de klas beweerde eerst dat ze zwanger was van een best knappe gozer.
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
HOOR IK NET DAT ZE DAT HAD VERZONNEN.![]()
![]()
Dankje.quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat C_N's vriendin 13 is. Ze heeft van die mooie net opkomende bollende tietjes.
Jezus die rechtsequote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
Nu we het toch over tienerouders hebben.Zo'n wijf bij mij in de klas beweerde eerst dat ze zwanger was van een best knappe gozer.
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
![]()
Die rechtse.quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
![]()
Doet die rechter drugs?quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
![]()
Gebruik van "wat".quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vanwaar de vraag zo uit het niets?
Ja wij zijn even iedereen langsgegaan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik sprak laatst een jongen waarmee ik in de klas zat op de basisschool. Blijkt ie nu vader te zijn. THE FUCK.
Early adopters.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ken ik wel zo'n mokkel die op d'r 16e al moeder is (nee geen pics want niet lekker).Ik bedoel je 16e kom op man.
Chiller dan die rechtse.quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die alleen "die rechtse" zeggen
Dus die linker is chill wil je zeggen.
Ik vroeg je hoe het ging met verhuizen joh!quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga samenwonenen wilde mn kast wat uitmesten, weggooien wat ik niet meer aan doe en wat de kindjes niet meer past enzo
Je kan je er niet meer uit lullen. Je zou die linker geven.quote:
Oh is dat bausen taal. Bij dezen schrap ik die uitspraak.quote:
Ik ken er ook 1 en die is echt wel fijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ken ik wel zo'n mokkel die op d'r 16e al moeder is (nee geen pics want niet lekker).Ik bedoel je 16e kom op man.
Ik zou jou ook geven, dus niet zo'n grote muil.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kan je er niet meer uit lullen. Je zou die linker geven.
Maar toch. Kinderenquote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1 en die is echt wel fijn
Geef mij ook zulke drugs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat trucje werkt volgens mij niet meer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zoek naar haivus maar kan het niet vinden.
Kinderen jonghequote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar toch. Kinderen![]()
Kinderen met kinderen![]()
Ik ook.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kan je er niet meer uit lullen. Je zou die linker geven.
quote:
Ik begin die discussie niet weer. Sommige mensen snappen het niet. Gelukkig jij wel.quote:
Goed, t schiet op. Kamer van de jongste wordt mooi en bij mij thuis zit steeds meer in dozen en is het steeds minder leefbaarquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vroeg je hoe het ging met verhuizen joh!
Vooral in Chrriissssttteelijke kringen komt het echt heel vaak voor.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Whut welk?quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat trucje werkt volgens mij niet meer.
Eindelijk iemand die het durft te zeggen. Ik ookquote:
Nee. Ik HAAT kinderen. Nu heeft dat volgens mij voornamelijk de opvoeding (of het gebrek daaraan) te maken, maar dan nog.quote:
Cool! Ga je het allemaal kwijt kunnen bij Ado?quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, t schiet op. Kamer van de jongste wordt mooi en bij mij thuis zit steeds meer in dozen en is het steeds minder leefbaarAlles komt goed
enhad er overheen gelezen
De hyves via een pic te vinden, of bedoelde je dat niet?quote:
Nee ik heb geen pic. Kan haar hyves sowieso niet vinden. Verdomme.quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De hyves via een pic te vinden, of bedoelde je dat niet?
Thanks homie.quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik begin die discussie niet weer. Sommige mensen snappen het niet. Gelukkig jij wel.
Hyverzoeken werkt prima, jong.quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De hyves via een pic te vinden, of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het durft te zeggen. Ik ook
Sommige kinderen zijn gewoon van zichzelf al doorgedraaid.quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ik HAAT kinderen. Nu heeft dat volgens mij voornamelijk de opvoeding (of het gebrek daaraan) te maken, maar dan nog.
Laatst probeerde ik dat en faalde het. Daarna verder ook niet meer geprobeerd hoor, misschien werkte alleen die pic niet.quote:
Laten we jou als voorbeeld nemen!!quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn gewoon van zichzelf al doorgedraaid.
Die naam van dat kind.quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Toch wel.
[ afbeelding ]
Al zie je hier niet hoe lelijk ze is.
I'd hit that. Check die spanggeile roze wantenquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Toch wel.
[ afbeelding ]
Al zie je hier niet hoe lelijk ze is.
Ja hoor, zoveel gaat er op zich ook niet mee. Ja, een heleboel speelgoedquote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cool! Ga je het allemaal kwijt kunnen bij Ado?
Het lukt alleen van Hyverspagina's, niet van van die fanhyves dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst probeerde ik dat en faalde het. Daarna verder ook niet meer geprobeerd hoor, misschien werkte alleen die pic niet.
Tofjes! Succes nog voor de laatste beetjes!quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, zoveel gaat er op zich ook niet mee. Ja, een heleboel speelgoed
Maar de meeste meubels enzo gaan gewoon weg.
Wat voor meubels doe je wegquote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, zoveel gaat er op zich ook niet mee. Ja, een heleboel speelgoed
Maar de meeste meubels enzo gaan gewoon weg.
Hahaha ik vind jou wel grappig.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'd hit that. Check die spanggeile roze wanten
Daarom.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we jou als voorbeeld nemen!!
Opdonderen fucking newbie!quote:
Hoi WD.quote:
quote:Immers claimt belangstelling van Fiorentina
Lex Immers wordt naar eigen zeggen niet alleen gevolgd door clubs onderin de Serie A en bovenin de Serie B, maar ook door Fiorentina. Dat zei de middenvelder van ADO Den Haag tegenover Omroep West. Ook Atalanta Bergamo (dat volgens geruchten ook Piet Velthuizen wil hebben) en Chievo Verona zouden op de loer liggen, maar er zijn nog geen clubs geweest die zich bij ADO hebben gemeld.
Ja zal wel dan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het lukt alleen van Hyverspagina's, niet van van die fanhyves dingen.
WDquote:
Hoe kan ik hier op antwoorden zonder als een botte hark over te komen?!quote:Op maandag 19 april 2010 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom.
En we zouden toch niet willen dat ik mezelf voortplant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |