Ze is Thais.quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
The fuck. Dat is gewoon verkeerd.
Bedankt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben weg. Kusjes als er hier nog mensen zitten aan wie ik kusjes zou geven
Die heeft vast gewoon veel geld.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn bazin haar vader is 78 en zijn vriendin is 43.
Haha ik sprak laatst een jongen waarmee ik in de klas zat op de basisschool. Blijkt ie nu vader te zijn. THE FUCK.quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WTF!Ik ging dus uit eten daarnet met vriendinnen van de basisschool he. En ééntje ervan had ik al 5 jaar niet gezien. Vertelt ze dus zo dat ze een vriend heeft. Dus ik vraag hoe oud ie is. Ja 32. Hahaha, goede grap. Hoe oud is ie echt? Ja 32.
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Vorige keer vertelde ze verkapt dat ze seks hadden. I was like waiiiiiiiiiiiit nooooooo.
Da's kats die loeder van een vriend van Koos H.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn bazin haar vader is 78 en zijn vriendin is 43.
Ik ben ook lelijk en niet rijk. Dat zegt helemaal niks.quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Hij is trouwens ook nog eens lelijk. En hij is niet eens rijk.
Een baas.quote:
Zou Fas gelijk hebben wat ze zei op de vorige pagina?quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Hij is trouwens ook nog eens lelijk. En hij is niet eens rijk.
Maar Otis, welke leeftijdscategorie ben je dan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik sprak laatst een jongen waarmee ik in de klas zat op de basisschool. Blijkt ie nu vader te zijn. THE FUCK.
Ik ben 18 homeboy.quote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar Otis, welke leeftijdscategorie ben je dan?
Nee, daar doe ik niet aan.quote:
Da's ziek dan ja. Ik zie ook soms een lome gast in het café, die heeft al een kind van twee en die zit er nog steeds uit alsof ie 14 is.quote:
Volgens WF 17. Ik wil niet stoken verder.quote:
Ik ga samenwonenquote:
Gelukkig maar.quote:
Krijg je dat weer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens WF 17. Ik wil niet stoken verder.
Too old.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |