Oehoeoeooehoeh gaan we rellen? Als ik jou beledig krijg ik gelijk een ban zeker?quote:
Crewbash, 2 weken.quote:
Volgens mij weet je alleen hoe je BB en de ijscoschep werkt, want je stinkt overal in.quote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Helaasch voor jou wel, knul.
[..]
Remlof en Bio hadden toegegeven.
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:
En een tof nummer.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij weet je alleen hoe je BB en de ijscoschep werkt, want je stinkt overal in.![]()
![]()
Prima. Wat jij wil.quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij weet je alleen hoe je BB en de ijscoschep werkt, want je stinkt overal in.![]()
![]()
We hebben al één Krentenbol gehad in de crew, dat was genoeg.quote:
Wat doe je godverdomme tof dan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben al één Krentenbol gehad in de crew, dat was genoeg.
Euh, dat ben ik ook, hoor.quote:
Wat zeg je ook? Ik heb liever een pik in me dan een wijf dat kutje botst tegen me.quote:
Ik vind dit een moeilijke zaak hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Fascination het volgende:
@Bp: Kut, ik heb geen stoere verhalen gepost. Kun je me vergeven?!
watquote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg je ook? Ik heb liever een pik in me dan een wijf dat kutje botst tegen me.
Dat ik liever een lekkere penis in mij heb.quote:
- ook moest het zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg je ook? Ik heb liever een pik in me dan een wijf dat kutje botst tegen me.
Goed verhaal.quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik liever een lekkere penis in mij heb.
Oh god, ben jij nu ook al een baus?quote:
Lesbisch misschien, maar je post niet als een PDD'er.quote:
WTF!quote:
Waarom moest je kleding uitzoeken?quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu zit Ado te Marioen en neemt ie de foon niet op
En ik moest m nog bedanken voor die site van Maisnon
Had alleen bezoek, dus was niet meer mee aan het kijken
Alle kleren zijn uitgezocht
wat een hoop was t zeg!
Dat je zoveel verzamelt
Echte liefde kent geen leeftijd.quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WTF!Ik ging dus uit eten daarnet met vriendinnen van de basisschool he. En ééntje ervan had ik al 5 jaar niet gezien. Vertelt ze dus zo dat ze een vriend heeft. Dus ik vraag hoe oud ie is. Ja 32. Hahaha, goede grap. Hoe oud is ie echt? Ja 32.
!
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, ben jij nu ook al een baus?
Mja 20 - 32..quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echte liefde kent geen leeftijd.
Hoezo, het was toch lekker scherp.quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Aron7120 het volgende:
De SC is wel weer op aids niveau
-een anonieme fokker-
Komtiedanhe:quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu zit Ado te Marioen en neemt ie de foon niet op
En ik moest m nog bedanken voor die site van Maisnon
Had alleen bezoek, dus was niet meer mee aan het kijken
Alle kleren zijn uitgezocht
wat een hoop was t zeg!
Dat je zoveel verzamelt
Kussie.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben weg. Kusjes als er hier nog mensen zitten aan wie ik kusjes zou geven
32?!?!quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WTF!Ik ging dus uit eten daarnet met vriendinnen van de basisschool he. En ééntje ervan had ik al 5 jaar niet gezien. Vertelt ze dus zo dat ze een vriend heeft. Dus ik vraag hoe oud ie is. Ja 32. Hahaha, goede grap. Hoe oud is ie echt? Ja 32.
!
[ afbeelding ]
Mazzel, Laki.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Mijn bazin haar vader is 78 en zijn vriendin is 43.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
32?!?!![]()
Wat een ouwe snoepert! [ afbeelding ]
Ik voelde em.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
The fuck. Dat is gewoon verkeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn bazin haar vader is 78 en zijn vriendin is 43.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |